Praathoek #24

Reactiescore
534
Dusss, hoeveel punten hebben jullie al bij elkaar geraapt? Ik heb eventjes mijn stambeeld gemaakt zodat ik bovenaan sta.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ja speciale kerk ronde je troepen vechten naast geloof van de kerk nu ook op geloof in de stam.
 

Deleted User - 487975170

Guest
Hoi vriendjes en vriendinnetjes,

Ik heb heel veel zin in deze wereld. Ik heb nu heel veel speer gemaakt maar kan roven nergens vinden? Iemand enig idee waar dit verborgen is

Met vriendelijke groet,

Zonder Spuug
 
Reactiescore
326
Hoi vriendjes en vriendinnetjes,

Ik heb heel veel zin in deze wereld. Ik heb nu heel veel speer gemaakt maar kan roven nergens vinden? Iemand enig idee waar dit verborgen is

Met vriendelijke groet,

Zonder Spuug

Nergens. Dit is een no haul wereld, wat inhoudt dat je geen grondstoffen kan roven
 

Deleted User - 487975170

Guest
Nergens. Dit is een no haul wereld, wat inhoudt dat je geen grondstoffen kan roven

Nergens in de zon,

Thanks voor je info!
Nee okey even zonder dollen ik ben gestart en zie nu de instellingen. Wat een graf instellingen lol. Enige tactiek die je gaat zien (kan doen?) is GS > def bunker > bb dorpen/noobs edelen?
 
Reactiescore
534
Voorlopig zal je weinig troepen nodig hebben. Dus enkel GS levels stampen.
 
Reactiescore
980
Hoi vriendjes en vriendinnetjes,

Ik heb heel veel zin in deze wereld. Ik heb nu heel veel speer gemaakt maar kan roven nergens vinden? Iemand enig idee waar dit verborgen is

Met vriendelijke groet,

Zonder Spuug

Volg je de classic startguide van @DragonShield3 ?
 
Reactiescore
1
Hallo, ben nieuw hier op het forum.
ik probeer ook eens een classic. Instellingen waar ik tot nu toe niet zo vertrouwd ben, maar ja het proberen waard.
Ik vind juist dat plaatsing van dorpen niet voor iedereen even voordelig verlopen is. Sommigen hebben hun beide dorpen binnen de radius van de eerste kerk staan, anderen niet... Niet zo fair volgens mij.
 
Reactiescore
0
Volg je de classic startguide van @DragonShield3 ?
Waar kan ik zo een guide terug vinden?

Hallo, ben nieuw hier op het forum.
ik probeer ook eens een classic. Instellingen waar ik tot nu toe niet zo vertrouwd ben, maar ja het proberen waard.
Ik vind juist dat plaatsing van dorpen niet voor iedereen even voordelig verlopen is. Sommigen hebben hun beide dorpen binnen de radius van de eerste kerk staan, anderen niet... Niet zo fair volgens mij.
Had ik ook al opgemerkt, ik lig helaas buiten de kerk :confused:
 
Bovenaan