Top/Flopspelers

Reactiescore
603
Reactiescore
2.433
Reactiescore
961
Jij zit, zat ondertussen, in zijn stam toch? Misschien kan je dan gelijk verklaren vanwaar de leave uit Surv
Ik wil je best spreken en je vragen beantwoorden mocht je het zo belangrijk vinden, maar dan zal je me even een privé berichtje moeten sturen.

Denk namelijk niet dat heel het forum dit hoeft te weten, noch dat het interessant genoeg is.
 
Reactiescore
2.433
Ik wil je best spreken en je vragen beantwoorden mocht je het zo belangrijk vinden, maar dan zal je me even een privé berichtje moeten sturen.

Denk namelijk niet dat heel het forum dit hoeft te weten, noch dat het interessant genoeg is.

Zie persoonlijk niet in waarom het niet interessant genoeg zou zijn? Surf leek/lijkt me een stam met een enorme potentie wat nu toch wel wat verminderd is. Ook de nieuwe 'topstam', in hoeverre we die nu al kunnnen benoemen, is opgestaan in de vorm van Petra waar jullie nu toebehoren. De eerste vorming van de pre-made lijkt me een feit, best interessant dus.
 
Reactiescore
961
Zie persoonlijk niet in waarom het niet interessant genoeg zou zijn? Surf leek/lijkt me een stam met een enorme potentie wat nu toch wel wat verminderd is. Ook de nieuwe 'topstam', in hoeverre we die nu al kunnnen benoemen, is opgestaan in de vorm van Petra waar jullie nu toebehoren. De eerste vorming van de pre-made lijkt me een feit, best interessant dus.
Dan blijf ik je verwijzen naar een privé bericht.
 
Reactiescore
2.062
Zie ook weinig ODS, hoe kan dat?

Maar dan snap ik deze opmerking niet helemaal. Je weet duidelijk meer, zoals je net in de vorige posten aangeeft (ook logisch want je zat op dat moment in de stam). Dan weet jij er toch het fijne van?
 
Reactiescore
961
Maar dan snap ik deze opmerking niet helemaal. Je weet duidelijk meer, zoals je net in de vorige posten aangeeft (ook logisch want je zat op dat moment in de stam). Dan weet jij er toch het fijne van?
Ik was er nog heel even in de nacht en de volgende dag al weg gegaan uit de stam. Ik heb uit respect omdat wij toen wisten dat we eruit wilde (de ochtend middag definitief) niks meer gelezen ivm de aanvallen en forum etc, met de reden dat wij aan die info niks hebben.

In de nacht dat sisi aanvallen kreeg kwamen wij zo'n 2 uur te laat met snipe deff, verder werd er niks gevraagd.

Waarom de rest zo weinig heeft, dus nogmaals, hebben wij geen weet van en vandaar dan ook mijn vraag.
 
Bovenaan