Top/Flopspelers

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Nee, want er werd gezegd: clown bassie. Daar wordt natuurlijk onderstaande mee bedoelt. Cultuurbarbaar!

m1nxiawanxx9_wd640.jpeg
 

Deleted User - 487971892

Guest
Nog erger, niet 1 leesteken of hoofdletter in jouw post...
Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Heb je überhaupt Nederlands gehad op school?

Zonder leestekens kun je je punt niet maken! ;)

Pun(t) intended
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
984
Anonymous Threat. Wat een trieste figuren, zelde dan ook zoiets meegemaakt. Een aantal dagen contact mee gehad, daarna hebben ze met mijn medespeler Noah wat contact gehad, ze wilde namelijk samenwerken. Wij wilde dit niet en boden hun een mb functie aan, deze werd geweigerd met veel onbegrip. Noah is verder met ze gaan praten en heeft laten weten dat samenwerken er niet in zat, wederom veel gezeur en bedelen.

Uiteindelijk heb ik een vrij directe en eerlijke pm geschreven naar AT en hebben ze ons op gelezen gelaten. Wij konden na de gesprekken met AT (via Discord met Noah) hen al 2x treinen, dit hebben wij uit respect niet gedaan, al was het gesprek op een dood eind.

20-09-2020 twee edels getimed met anti snipes etc om 23:01:00. Al vrij snel kwamen ze erachter dat ze niks meer te zoeken hebben in de rim en waren ze begonnen met het afbouwen van hun dorp. De reden dat we voor dit tijdstip kozen is de backtime die ze 100% wilde doen, 01 stond dus al prestacked. Op het moment van schrijven komt de backtime zo aan, en blocken we het vrij easy.

Voor diegene die deze spelers aannemen op het account, weet dat je droeftoeters mee neemt.

1600557908618.png

Thanks voor de odd en easy block, btw.
 
Laatst bewerkt:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De ene bouwt zijn dorp op met pp, de ander breekt het af met pp. Prima balance toch? Over die +1.000 in een uur hoor ik je niet klagen?

Tbh zie ik het grote probleem niet? Ze zoeken een samenwerking en zoals ik het lees heb je meermaals benadrukt dat je dat niet wou. Wat is er dan mis met de reactie van AT? Je beschrijft zelf duidelijk dat ze geen andere optie hadden, door je prima antisnipes en gekozen aanvalstijd. Dit lijkt me meer toeteren op je eigen hoorn dan klagen over de reactie van AT. Wat natuurlijk mag, alleen moet je het niet zo verbloemen, we kijken er zo door ;)
 
Reactiescore
349
Anonymous Threat. Wat een trieste figuren, zelde dan ook zoiets meegemaakt. Een aantal dagen contact mee gehad, daarna hebben ze met mijn medespeler Noah wat contact gehad, ze wilde namelijk samenwerken. Wij wilde dit niet en boden hun een mb functie aan, deze werd geweigerd met veel onbegrip. Noah is verder met ze gaan praten en heeft laten weten dat samenwerken er niet in zat, wederom veel gezeur en bedelen.

Uiteindelijk heb ik een vrij directe en eerlijke pm geschreven naar AT en hebben ze ons op gelezen gelaten. Wij konden na de gesprekken met AT (via Discord met Noah) hen al 2x treinen, dit hebben wij uit respect niet gedaan, al was het gesprek op een dood eind.

20-09-2020 twee edels getimed met anti snipes etc om 23:01:00. Al vrij snel kwamen ze erachter dat ze niks meer te zoeken hebben in de rim en waren ze begonnen met het afbouwen van hun dorp. De reden dat we voor dit tijdstip kozen is de backtime die ze 100% wilde doen, 01 stond dus al prestacked. Op het moment van schrijven komt de backtime zo aan, en blocken we het vrij easy.

Voor diegene die deze spelers aannemen op het account, weet dat je droeftoeters mee neemt.

Bekijk bijlage 23169

Thanks voor de odd en easy block, btw.

ik vind het toch mooi dat wij zelf nooit een duidelijk antwoord hebben gehad via noah waar we overigens netjes mee konden communiceren net als met Marc. Waardoor wij genoodzaakt waren tot een pm, mochten wij eerder een definitief vast antwoord hebben gehad was de boost al wel eerder ingezet dan gisteren middag.
Wij hebben vanaf moment 1 naar oplossingen gezocht en in ieder geval nagedacht over eventuele opties en dat kunnen we nou niet echt van 2 richtingen af zeggen.
Van de backtime blocken heb je netjes gedaan, proficiat.
In the end of the day is het dorp nog altijd meer punten dan eerder op de dag. Naar 26 zie je hem mij niet doen, te duur voor een grapje.
En bedankt voor het compliment van droeftoeters! Denk toch dat menig man die ons wel kent een iets andere mening heeft maar dat terzijde.
Wij zien je binnenkort wel weer voor ronde 2
 
Reactiescore
984
De ene bouwt zijn dorp op met pp, de ander breekt het af met pp. Prima balance toch? Over die +1.000 in een uur hoor ik je niet klagen?

Tbh zie ik het grote probleem niet? Ze zoeken een samenwerking en zoals ik het lees heb je meermaals benadrukt dat je dat niet wou. Wat is er dan mis met de reactie van AT? Je beschrijft zelf duidelijk dat ze geen andere optie hadden, door je prima antisnipes en gekozen aanvalstijd. Dit lijkt me meer toeteren op je eigen hoorn dan klagen over de reactie van AT. Wat natuurlijk mag, alleen moet je het niet zo verbloemen, we kijken er zo door ;)
Dat heeft totaal niks met deze situatie te maken. Zij worden er 100% niet beter van en kost hen enkel pp omdat zij verliezen in dit geval van de andere speler, dan ben je naar mijn idee een slechte verliezer en geen echte TW speler. Neem je verlies en op naar de volgende, of doe er nog alles aan om je dorp te redden.

Dus omdat wij een juiste aanvalstactiek gekozen hebben mag ik niet klagen over de lage actie van het account? Probeer jij maar lekker ergens doorheen te kijken. Ik denk dat ik met meerdere kan zeggen dat het afbouwen van je dorp voordat de edels komen omdat je in principe geen kant meer op kan ronduit triest is.


ik vind het toch mooi dat wij zelf nooit een duidelijk antwoord hebben gehad via noah waar we overigens netjes mee konden communiceren net als met Marc. Waardoor wij genoodzaakt waren tot een pm, mochten wij eerder een definitief vast antwoord hebben gehad was de boost al wel eerder ingezet dan gisteren middag.
Wij hebben vanaf moment 1 naar oplossingen gezocht en in ieder geval nagedacht over eventuele opties en dat kunnen we nou niet echt van 2 richtingen af zeggen.
Van de backtime blocken heb je netjes gedaan, proficiat.
In the end of the day is het dorp nog altijd meer punten dan eerder op de dag. Naar 26 zie je hem mij niet doen, te duur voor een grapje.
En bedankt voor het compliment van droeftoeters! Denk toch dat menig man die ons wel kent een iets andere mening heeft maar dat terzijde.
Wij zien je binnenkort wel weer voor ronde 2
Nee, er waren zoals in de pm gezegd geen andere opties, maar goed daar wil ik niet meer over discussiëren.

Succes op een ander account hier, ik zie ronde twee wel langs komen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
319
Het is inderdaad een sneue actie om je dorp af te breken. Had ik ook niet achter de speler gezocht.
 
Reactiescore
805
Kan ook gedeeltelijk boosten en gedeeltelijk farmen eh. Maar aan de grootte van de vooruitgang van de plunderaar, zag je gewoon dat het onmogelijk te bereiken is met gewoon farmen. Een voortdurende stijging met meer dan honderd dorpen per minuut gedurende lange tijd, is vrij moeilijk haalbaar met een gewone microfarm. Zelfs als je veel lc's hebt.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat het om micro-farm gaat, maar als je het eventjes bekijkt, zie je verdachte dingen. Zeker omdat ze sneller gingen als iemand sneller dichterbij kwam. Dan maakte ze sprongen die moeilijk haalbaar zijn met looptijden op vele verschillende dorpen.
Jammer genoeg kan je het aantal gefarmde dorpen per dag nergens zien maar we halen iedere dag rond de 38k dorpen dus heeft echt niets met boosten te maken in dit geval. :p
 
Reactiescore
3.583
Jammer genoeg kan je het aantal gefarmde dorpen per dag nergens zien maar we halen iedere dag rond de 38k dorpen dus heeft echt niets met boosten te maken in dit geval. :p

Dat kan je wel gewoon zien. Maar ik zie dat je acc inderdaad in de top 2 van de wereld staat met 38k.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
1600597970731.png

Respect aan de mensen die motivatie hebben om op zondag te farmen, moeten jullie niet naar de kerk ofzo?
 
Reactiescore
148
Bekijk bijlage 23181

Respect aan de mensen die motivatie hebben om op zondag te farmen, moeten jullie niet naar de kerk ofzo?

Mijn God, dit is echt barbaars. Op deze dag niet naar de kerk gaan en heel de tijd spelletjes spelen is echt Godslastering! Tijd voor een nieuwe Crusade en ipv Jerusalem te veroveren gaan we dit maal naar het Hoofdkantoor van Innogames te Hamburg. steken we lekker de boel in de fik
 
Reactiescore
1.143
Jammer genoeg kan je het aantal gefarmde dorpen per dag nergens zien maar we halen iedere dag rond de 38k dorpen dus heeft echt niets met boosten te maken in dit geval. :p

Ik geloof jullie zo wel maar je zou eventueel je totale plunderaar kunnen droppen dat lijkt me wel genoeg bewijs ;)
 
Bovenaan