Presenteer je huisdier W76

Reactiescore
967
By3e4qE.png




Lieve mensen en ratjes op het algemeen forum,

Vandaag gebeurt er iets groots, iets speciaals en ook wel iets ontroerends op het forum van wereld 76, er gaat namelijk weer een contest van start. Nu hoor ik jullie al zuchten, weer clustercontest? Weer zo’n Presenteer je account contest? Maar niks is minder waar, vandaag zal de allereerste presenteer-je-huisdier-contest van start gaan!


Wat houdt de competitie precies in?

De competitie loopt van 19 september tot 27 september, tot volgende week zondag dus. Gedurende deze week mag iedereen een inzending doen waarin zijn of haar huisdier gepresenteerd wordt, op wat manier ook! Wil je een leuk verhaal schrijven? Dat kan. Wil je een leuke meme maken over je huisdier? Dat kan. Wil je een schilderij maken en hier een foto van maken voor op het forum en deze dan vervolgens per post naar Rob sturen? Dat mag zeker ook! Kortom, er is veel creatieve vrijheid binnen deze competitie en originaliteit wordt gewaardeerd!


Het Asiel

Omdat wij een vredelievend en absoluut tegen uitsluiting van forum-gangers zijn, hebben we een oplossing voor mensen zonder huisdier. We hebben een ontzettend mooi asiel vol met lieve diertjes ter beschikking die gekozen mogen worden om te worden gepresenteerd.

1) Dit is Clara de Labradoodle, ze is wellicht high-maintenance maar toch ook wel liev.
index.php


2) Dit is Bobby het varken. Een echt karakter die niet met zich laat sullen maar altijd voor zijn vrienden klaar staat.

Bobbie

3) Dit is Piet de Parkiet. Echt een knappe vent en wist je dat parkieten ook werken als therapie dieren?

Valkparkieten

4) Dit is Alvin het Konijn, het in nog een jonkie vol van energie. Hij rent graag in het rond door je huis!

Alvin


5) Nu wil ik jullie graag voorstellen aan hammie-de hamster. Het is een dwerghamster (@DragonShield3 misschien leuk voor jou).
Hamster - dwerghamster | De site over (dwerg)hamsters

6) Dit is Isabelle de Koningspython (koningin?). Ze wordt nogal groot dus zorg dat je genoeg ruimte thuis hebt!

licg.nl - Koningspython

7) Hier hebben we dan Karen de naakt kat. Hou je van dieren die op een naakte molrat lijken? Dan ben je hier aan het goede adres.

Sphynx (kattenras) - Wikipedia

8) Heb je liever een kat met iets meer haar? Dan hebben we ook nog Herman de kater beschikbaar. Een echt mannetje met nogal een pittig karakter.

Cortes de la Frontera - Spanje: rode kater | Kim van Dam

9) Hier hebben we een ontzettend lief hondje genaamd Jack Russel. Jack is al wat ouder maar springt er nog gerust op los, hij staat altijd klaar om te spelen met zijn baasje.

Yeeeaaaaagh! Jack Russell Madness. Jumping Jacks. aka Crazy Jacks. | Flying  dog, Happy animals, Funny animals

10) Als laatste hebben we ook nog Blub de goudvis. Blub doet niet zoveel, maar wat hij doet, doet hij goed!

Geschiedenis van de goudvis - The Pond Library


Naast je echte huisdier, hebben jullie dus de mogelijkheid om te kiezen uit deze dieren. Mocht je het leuk vinden om een ander plaatje te gebruiken dan kan dat, als het maar over hetzelfde ras gaat. Heb je nou echt het idee dat je het over een ander dier wilt doen, PM mij dan even, dan checken wij of dit dier passend is voor de contest. We willen namelijk geen olifanten oid zien, die zien we al genoeg @Kyuka . Het moet dus een huisdier zijn!


Beoordeling

De jury zal bestaan uit mij, Rob en Tom. We zullen kijken naar originaliteit, schattigheid en de gestopte moeite in de post.

Wat kun je winnen?

- De eer? Je bent gewoon de winnaar van de beste contest ooit?
- Je zult voor 2 maanden te zien staan als winnaar van de contest in de handtekening van @Rob. en @lord-toms.
- Ik zal zelf 1000 PP beschikbaar zetten en rob ook, wie weet vinden mensen van de community het leuk om ook wat bij te dragen?


Totale PP prijs:

- 1000pp van @Sonemmontis
- 1000pp van @Rob.

Veel succes namens @lord-toms, @Rob. en mijzelf natuurlijk.


Ohja nog wat saaie regels:

- Je moet mee doen op W76
- Je dorp moet meer dan 1000 punten hebben

Toedels!!
 

Bijlagen

  • download.jpg
    download.jpg
    13 KB · Weergaven: 1
  • download.jpg
    download.jpg
    13 KB · Weergaven: 550
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Om zelf maar het spits af te bijten en een voorbeeld van een inzending te laten zien, zal ik jullie introduceren aan mijn beste vriend Odi. Deze inzending telt uiteraard niet mee, sinds ik ook zal jureren.

Odi is de hond van mij en mijn ouders. Toen ik 9 was ik met mijn ouders op vakantie gegaan naar Italië. Wij zaten daar met vrienden in een huisje voor een aantal weken. Halverwege de vakantie ging mijn vader samen met een van de andere ouders die mee waren, naar de markt voor boodschappen. Hier zag hij Odi, samen met zijn broers en zusjes in een hokje zitten voor de verkoop. Mijn vader vertelde later dat hij oog contact had gemaakt met Odi en niet weg kon zonder hem. Dit heeft die dan ook niet gedaan en Odi kwam met hem mee naar onze Villa.

71f6ca58-83c5-4d90-9371-e31bda35ed9e.jpg

Ik weet nog goed dat ik geroepen werd en dat er een hele leuke verassing was. Ik dacht direct dat het een Wii was, sinds ik hier al weken om had gezeurd. Gelukkig was het nog iets veel leukers, een heel lief hondje. Ik was heel erg verbaasd, want mijn moeder was echt een katten-mens en wilde nooit een hond in huis. Zij was overigens ook verbaasd en ook enigszins boos, maar toen ze Odi zag nam die boosheid al snel af. Nu zegt ze dat ze katten nog steeds leuker vindt dan honden, maar dat Odi het allerleukste is van alle dieren. Een Odi-mens dus. De naam Odi is overings gekozen omdat ik destijds een ongelofelijk Garfield-Fan was en de hond daar Odi heette. Bovendien verbleven we in het stadje Todi, dus het leek ons de perfecte naam.

Schermafbeelding 2020-05-30 om 14.56.40.jpg

Odi is nu al 12 jaar lid van ons gezin en hoewel hij al wat ouder is, is hij nog steeds even lief. Afgelopen maanden ging het helaas opeens erg achteruit met zijn gezondheid, hij liep moeizaam en had een nare kuch. Maar gelukkig gaat het opeens afgelopen twee weken weer ontzettend goed en hij is weer zijn oude zelf.
26381e2b-2c79-4360-abde-b9c9197dec36.jpg
Hopelijk kunnen we nog jaren van hem genieten.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2020-05-30 om 14.56.40.jpg
    Schermafbeelding 2020-05-30 om 14.56.40.jpg
    480,1 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Kan niet wachten!!
 
Reactiescore
5.603
Super leuk!!
 
Reactiescore
2.062
Oh god... hebben jullie niks beters te doen met jullie leven?

Wat een kansloze actie dit zeg. @Vrije Forum aub
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Moet er niet iets bij wat voor inspiratie je huisdier heeft op je TW ambities?? Voordat een of ander kutmod het een irrelevant onderwerp vindt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ook ik zal een inzending maken die niet meetelt omdat ik organisator ben. Toch wil ik men 2 hondjes voorstellen, en een post schrijven want de geschiedenis leert ons dat mensen niet graag de spits afbijten en andere posts afwachten!


Nex

Het verhaal begon allemaal 6 jaar geleden. Na jaren zagen over het feit dat ik een hond wou thuis wat steeds tevergeefs was, waren men ouders eindelijk gezwicht. Met de woorden "als ge er door zijt opt school krijgde nen hond" wist ik, ik krijg een hond. Dit omdat ik kapot slim ben natuurlijk!! De eerste gesprekken met bijhorende problemen ontstonden al snel. Van ontelbare hondenrassen bleven er niet bijzonder veel over. We wouden namelijk geen kleine hond, een hond moest groot en stoer, eventueel zelf onze eigendom beschermen tegen ongevraagde edelmannen? De hond mocht niet kwijlen. Niemand had zin in constant nat gemaakt te worden, of kwijlsporen op te kuisen. De hond moest gekend staan als goed luisterend en lief. Als het kon moest hij nog een diploma Rechten op zak hebben ook als ik het me goed herinner.

De zoektocht kwam tot een einde, dachten we. Een duitse herder. Een echt knuffelbeest die we met de nodige aandacht konden kweken tot een beste vriend. Er was 1 probleem, iemand in het gezin was niet verzot op dat ras. Het zag er net iets te afschrikwekkend uit om als eerste hond in huis te halen na een eeuwigheid katten in huis te hebben. De zoektocht ging verder en opeens botsten we op de winnaar. Het hondenras waar we op botsten was adembenemend. Iedereen in het gezin was onmiddelijk verliefd.. op de zwitserse herder.

Een paar telefoontjes, bezoekjes en een autorit met de hond waarin men broek volledig werd ondergekotst door mijn autozieke vriend later, was hij aangekomen op zijn nieuwe thuis. Van een bange pup die ontnomen werd van zijn mama, broertjes en zusjes, ontstond al snel een levenslustige pup!!
Nex1.JPG
Nex2.JPG

Zijn liefdevolle jeugd vlogen al snel voorbij. Hij groeide op van knuffelbeer naar.. een grotere knuffelbeer!

Nex3.JPG
Al 2 jaar oud, een vaste waarde in het gezin. Maar soms gaat het gezin weg van huis en blijft hij alleen achter.. dat moest stoppen.

Nex en Phil

Een broertje voor Nex. Niemand kon wachten! Jullie ook niet gok ik dus hier zijn foto's van de eerste momenten samen! Nex had hier jaren van gedroomd, een kindje opvoeden. Leren hoe je het snelst aan aandacht en voedsel kwam. Leren hoe je naar een lege weide moet blaffen. Leren hoe je naar vliegen moet happen en leren hoe je met de maagproblemen moet kampen die je krijgt van 20 vliegen te eten.

NP4.JPG
NP5.JPG

Nex en Phil werden onafscheidelijk. Is de ene ziek en moet hij naar de dierenarts, dan gaat de andere vrijwillig mee. Anders janken ze toch maar aan de poort tot ze herenigd zijn! Twee allemansvrienden die geen vlieg kwaad zouden doen! Behalve echte vliegen dan, wat een vreemde obsessie.

Nu zijn ze beide volwassen. Hopelijk vinden ze het hier een beetje tof want ze mogen nog lang blijven!

NP6.JPG
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Oh god... hebben jullie niks beters te doen met jullie leven?

Wat een kansloze actie dit zeg. @Vrije Forum aub
Moet er niet iets bij wat voor inspiratie je huisdier heeft op je TW ambities?? Voordat een of ander kutmod het een irrelevant onderwerp vindt
Idd goedgekeurd door de forummod van w76. Eens een andere contest dan andere, niets mis mee toch? Aan het begin van een wereld is er toch nog niet zoveel te vertellen. Dus lekker een inzending maken, je acc naam vermelden en verhaaltjes lezen!!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Idd goedgekeurd door de forummod van w76. Eens een andere contest dan andere, niets mis mee toch? Aan het begin van een wereld is er toch nog niet zoveel te vertellen. Dus lekker een inzending maken, je acc naam vermelden en verhaaltjes lezen!!

Nice ik zal wel keer inzending maken van mijn huisdier @Divine Legion die voldoet denk ik ook wel
 
Reactiescore
2.433
Ook ik zal een inzending maken die niet meetelt omdat ik organisator ben. Toch wil ik men 2 hondjes voorstellen, en een post schrijven want de geschiedenis leert ons dat mensen niet graag de spits afbijten en andere posts afwachten!


Nex

Het verhaal begon allemaal 6 jaar geleden. Na jaren zagen over het feit dat ik een hond wou thuis wat steeds tevergeefs was, waren men ouders eindelijk gezwicht. Met de woorden "als ge er door zijt opt school krijgde nen hond" wist ik, ik krijg een hond. Dit omdat ik kapot slim ben natuurlijk!! De eerste gesprekken met bijhorende problemen ontstonden al snel. Van ontelbare hondenrassen bleven er niet bijzonder veel over. We wouden namelijk geen kleine hond, een hond moest groot en stoer, eventueel zelf onze eigendom beschermen tegen ongevraagde edelmannen? De hond mocht niet kwijlen. Niemand had zin in constant nat gemaakt te worden, of kwijlsporen op te kuisen. De hond moest gekend staan als goed luisterend en lief. Als het kon moest hij nog een diploma Rechten op zak hebben ook als ik het me goed herinner.

De zoektocht kwam tot een einde, dachten we. Een duitse herder. Een echt knuffelbeest die we met de nodige aandacht konden kweken tot een beste vriend. Er was 1 probleem, iemand in het gezin was niet verzot op dat ras. Het zag er net iets te afschrikwekkend uit om als eerste hond in huis te halen na een eeuwigheid katten in huis te hebben. De zoektocht ging verder en opeens botsten we op de winnaar. Het hondenras waar we op botsten was adembenemend. Iedereen in het gezin was onmiddelijk verliefd.. op de zwitserse herder.

Een paar telefoontjes, bezoekjes en een autorit met de hond waarin men broek volledig werd ondergekotst door mijn autozieke vriend later, was hij aangekomen op zijn nieuwe thuis. Van een bange pup die ontnomen werd van zijn mama, broertjes en zusjes, ontstond al snel een levenslustige pup!!

Zijn liefdevolle jeugd vlogen al snel voorbij. Hij groeide op van knuffelbeer naar.. een grotere knuffelbeer!

Al 2 jaar oud, een vaste waarde in het gezin. Maar soms gaat het gezin weg van huis en blijft hij alleen achter.. dat moest stoppen.

Nex en Phil

Een broertje voor Nex. Niemand kon wachten! Jullie ook niet gok ik dus hier zijn foto's van de eerste momenten samen! Nex had hier jaren van gedroomd, een kindje opvoeden. Leren hoe je het snelst aan aandacht en voedsel kwam. Leren hoe je naar een lege weide moet blaffen. Leren hoe je naar vliegen moet happen en leren hoe je met de maagproblemen moet kampen die je krijgt van 20 vliegen te eten.


Nex en Phil werden onafscheidelijk. Is de ene ziek en moet hij naar de dierenarts, dan gaat de andere vrijwillig mee. Anders janken ze toch maar aan de poort tot ze herenigd zijn! Twee allemansvrienden die geen vlieg kwaad zouden doen! Behalve echte vliegen dan, wat een vreemde obsessie.

Nu zijn ze beide volwassen. Hopelijk vinden ze het hier een beetje tof want ze mogen nog lang blijven!


Prachtige honden, nu snap ik onderstaande post eindelijk?

Kben verliefd hihi
 
Reactiescore
382
Ook ik zal een inzending maken die niet meetelt omdat ik organisator ben. Toch wil ik men 2 hondjes voorstellen, en een post schrijven want de geschiedenis leert ons dat mensen niet graag de spits afbijten en andere posts afwachten!


Nex

Het verhaal begon allemaal 6 jaar geleden. Na jaren zagen over het feit dat ik een hond wou thuis wat steeds tevergeefs was, waren men ouders eindelijk gezwicht. Met de woorden "als ge er door zijt opt school krijgde nen hond" wist ik, ik krijg een hond. Dit omdat ik kapot slim ben natuurlijk!! De eerste gesprekken met bijhorende problemen ontstonden al snel. Van ontelbare hondenrassen bleven er niet bijzonder veel over. We wouden namelijk geen kleine hond, een hond moest groot en stoer, eventueel zelf onze eigendom beschermen tegen ongevraagde edelmannen? De hond mocht niet kwijlen. Niemand had zin in constant nat gemaakt te worden, of kwijlsporen op te kuisen. De hond moest gekend staan als goed luisterend en lief. Als het kon moest hij nog een diploma Rechten op zak hebben ook als ik het me goed herinner.

De zoektocht kwam tot een einde, dachten we. Een duitse herder. Een echt knuffelbeest die we met de nodige aandacht konden kweken tot een beste vriend. Er was 1 probleem, iemand in het gezin was niet verzot op dat ras. Het zag er net iets te afschrikwekkend uit om als eerste hond in huis te halen na een eeuwigheid katten in huis te hebben. De zoektocht ging verder en opeens botsten we op de winnaar. Het hondenras waar we op botsten was adembenemend. Iedereen in het gezin was onmiddelijk verliefd.. op de zwitserse herder.

Een paar telefoontjes, bezoekjes en een autorit met de hond waarin men broek volledig werd ondergekotst door mijn autozieke vriend later, was hij aangekomen op zijn nieuwe thuis. Van een bange pup die ontnomen werd van zijn mama, broertjes en zusjes, ontstond al snel een levenslustige pup!!

Zijn liefdevolle jeugd vlogen al snel voorbij. Hij groeide op van knuffelbeer naar.. een grotere knuffelbeer!

Al 2 jaar oud, een vaste waarde in het gezin. Maar soms gaat het gezin weg van huis en blijft hij alleen achter.. dat moest stoppen.

Nex en Phil

Een broertje voor Nex. Niemand kon wachten! Jullie ook niet gok ik dus hier zijn foto's van de eerste momenten samen! Nex had hier jaren van gedroomd, een kindje opvoeden. Leren hoe je het snelst aan aandacht en voedsel kwam. Leren hoe je naar een lege weide moet blaffen. Leren hoe je naar vliegen moet happen en leren hoe je met de maagproblemen moet kampen die je krijgt van 20 vliegen te eten.


Nex en Phil werden onafscheidelijk. Is de ene ziek en moet hij naar de dierenarts, dan gaat de andere vrijwillig mee. Anders janken ze toch maar aan de poort tot ze herenigd zijn! Twee allemansvrienden die geen vlieg kwaad zouden doen! Behalve echte vliegen dan, wat een vreemde obsessie.

Nu zijn ze beide volwassen. Hopelijk vinden ze het hier een beetje tof want ze mogen nog lang blijven!

Hoe weet je in hemelsnaam wie wie is. 2 druppels
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Reactiescore
1.753
Mooie honden Rob! Hebben hier thuis ook een Zwitserse herder en ook een Duitse herder, die van ons ziet er verre van afschrikwekkend uit met zijn flapoor :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Mooie honden Rob! Hebben hier thuis ook een Zwitserse herder en ook een Duitse herder, die van ons ziet er verre van afschrikwekkend uit met zijn flapoor :p
Zeker voorstellen dan!
 
Bovenaan