Top/Flopspelers

Reactiescore
301
Er wordt toch wel degelijk iets gepost op het Algemeen Forum. Shitposten bestaat hier niet! :biggrin:

We hebben ook erg veel geluk gehad, met name de eerste dorpen zagen we dat onze targets veelal hun defftroepen op rooftocht ver weg gestuurd hadden. Ik meen dat ons 3e of 4e dorp bij de veroverings erbij stond dat er bijna 2k/2k buiten stond. Dat had makkelijk onze eerste edel kunnen killen, laat staan 3 met een goede cancel-snipe.

In ieder geval weet ik zeker dat karma me hiervoor gaat terugpakken. Dit kan niet zo door blijven gaan. :confused2:

Dan hebben jullie een mooie start gehad :) hopelijk blijft die karma dan even uit tot wij met jullie fronten :p
 
Reactiescore
2.062
Thomas shelby Jr. Flopper de flop
 
Reactiescore
382
Er wordt toch wel degelijk iets gepost op het Algemeen Forum. Shitposten bestaat hier niet! :biggrin:

We hebben ook erg veel geluk gehad, met name de eerste dorpen zagen we dat onze targets veelal hun defftroepen op rooftocht ver weg gestuurd hadden. Ik meen dat ons 3e of 4e dorp bij de veroverings erbij stond dat er bijna 2k/2k buiten stond. Dat had makkelijk onze eerste edel kunnen killen, laat staan 3 met een goede cancel-snipe.

In ieder geval weet ik zeker dat karma me hiervoor gaat terugpakken. Dit kan niet zo door blijven gaan. :confused2:
Laat ze maar lullen, ik ben jaloers :oops:
 

DeletedUser81766

Guest
Er wordt toch wel degelijk iets gepost op het Algemeen Forum. Shitposten bestaat hier niet! :biggrin:

We hebben ook erg veel geluk gehad, met name de eerste dorpen zagen we dat onze targets veelal hun defftroepen op rooftocht ver weg gestuurd hadden. Ik meen dat ons 3e of 4e dorp bij de veroverings erbij stond dat er bijna 2k/2k buiten stond. Dat had makkelijk onze eerste edel kunnen killen, laat staan 3 met een goede cancel-snipe.

In ieder geval weet ik zeker dat karma me hiervoor gaat terugpakken. Dit kan niet zo door blijven gaan. :confused2:

Scouts waren zeker ook op rooftocht?:redface:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Scouts waren zeker ook op rooftocht?:redface:

Sommige spelers hadden volgens mij niet eens scouts. Wat we zagen was dat onze offensieve targets dan de scouts ook uit hadden staan, waarschijnlijk in de hoop dat de trein zou blijven steken of iets dergelijks. Waarom zou je ook scouts immers laten staan, die bieden toch geen defensieve meerwaarde. En we hebben natuurlijk wel een beetje ODA ja, zoals Jurriën aangeeft. :) De ODA is niet 0.

Laat ze maar lullen, ik ben jaloers :oops:

Haha, ja zou ik een andere wereld zelf ook gehad hebben, maar wel volwassen dat je dat zegt! Heb nog nooit zo'n ridicuul makkelijke start als op deze wereld gehad. Geef ook gewoon toe dat die simpel is: we hebben waarschijnlijk veel geluk gehad met ligging, rooftochten en mensen die een cancelsnipe misten of dat gewoonweg niet kunnen. Maar boostdorpen is geen sprake van geweest. ^^
 
Reactiescore
319
Reactiescore
2.062
Reactiescore
319
Reactiescore
2.062
Bovenaan