Met welke 5 niet

Reactiescore
2.368
Reactiescore
3.537

Ik ga ook de strategie van Exact toepassen en de blame op een ander zetten. De vraag is niet of ik gebot heb maar wie mij niet tegengehouden heeft? Exact had alle gelegenheden om mij tegen te houden toen de daad gebeurd werd maar deed dit (bewust) niet, het lijkt me duidelijk dat hij de echte botter is en ik gewoon slachtoffer ben van een complot? Het is in ieder geval raar dat een script die iedereen gebruikt enkel bij mij (toevallig) rare verschijnselen vertoond.

Ik heb daarom de fout van Tom aangepast.

1. @baspost Slaapt tijdens blitzes en wordt pas rond 11 uur wakker om de schade te herstellen.
2. @Exact. Hetzelfde verhaal.
3. @Exact. Bewezen niet tegenhouden van iemand die bot botter! Zeker niet JokersBrain, daar kijk ik erg naar op.
4. @Kerouac Kiest niet mijn kant, onbegrijpelijk.
5. @melish Bewezen stabber van w14, refereer u graag naar het topic '' Overledenen bij de vijand? Gaaazz erop!!

Ik wil ook vooral erg duidelijk zijn door expliciet te vermelden ik NIET boos ben op Lord-Toms zijn fout. Fouten worden nu eenmaal gemaakt door gewone stervelingen.
 
Reactiescore
3.537
Correct en tevens juist

Xx Jannes

Fake, niet geloofwaardig. Zie maar 2 kusjes? Ook zou ik nooit iemand 2x gelijk geven in 1 zin.


Ik wil ook nog een kleine opmerking mededelen. Ik word in sommige chatgroepen gediscrimineerd omdat ik een Belg ben. Ik ben erg pro privacy dus zal geen Inge Rick Ruben namen noemen. Toch wil ik dit onder de aandacht brengen, een probleem oplossen begint door het probleem te erkennen. BLM BLM Belgian Lives Matter. Donaties kunnen gestuurd worden naar mijn bankrekening -> prive kan je de nodige gegevens opvragen.
 
Reactiescore
3.452
Poh,met je Marcelleke en je basketsloefen:redface:
 
Reactiescore
786
1. @baspost Slaapt tijdens blitzes en wordt pas rond 11 uur wakker om de schade te herstellen.
2. @Exact. Hetzelfde verhaal.
3. @JokersBrain Bewezen botter!
4. @Kerouac Kiest niet mijn kant, onbegrijpelijk.
5. @melish Bewezen stabber van w14, refereer u graag naar het topic '' Overledenen bij de vijand? Gaaazz erop!!

Wat zit jij hier nu weer om aandacht en likes te janken? Heb je geen betere dingen te doen jongen?
 
Reactiescore
1.962
Fake, niet geloofwaardig. Zie maar 2 kusjes? Ook zou ik nooit iemand 2x gelijk geven in 1 zin.


Ik wil ook nog een kleine opmerking mededelen. Ik word in sommige chatgroepen gediscrimineerd omdat ik een Belg ben. Ik ben erg pro privacy dus zal geen Inge Rick Ruben namen noemen. Toch wil ik dit onder de aandacht brengen, een probleem oplossen begint door het probleem te erkennen. BLM BLM Belgian Lives Matter. Donaties kunnen gestuurd worden naar mijn bankrekening -> prive kan je de nodige gegevens opvragen.

(ham)Burgers Lives Matter?
 
Reactiescore
228
Bovenaan