Praathoek

Reactiescore
3.575
Kunnen we krepox terughalen voor zen egocentrische posts ook ?

Voor je zwakzinnige vragen gaat stellen zie ik liefst je iets gaat presteren op TW, snap sws niet wat al die newgens tegenwoordig zo fel komen doen tegen mensen waarvan ze hun enkels nog niet mogen aanraken. Ga wat verder met legoblokjes spelen en laat hier de grote mensen maar gewoon praten.

Ik speel de rol van Krepox wel even voorlopig
 
Reactiescore
5.683
Ik kan formeel bevestigen dat Calitri de Sino veel gelijkenissen heeft met een bot, maar zeker legaal is. Al weet je nooit zeker tegenwoordig?
Jannus bewezen botter
 
Reactiescore
3.575
Ik ben soms wel eens bot. En hou opzich ook wel van boter dus ik snap de bijnaam die je mij wilt geven wellicht om deze opgesomde redenen?
 
Reactiescore
770
Sneue lui kende lezen kikker?


Normaal ben ik de moeilijkste niet, maar geintjes over de rug van een 40 jarige man om die dan als PF te nemen is gewoon triest niveau.

Snap sowieso niet dat er niet harder tegen dat stelletje VF wordt opgetreden. Zijn gewoon een stel reddit racisten die op AF rotzooi komen trappen kijk enkel naar de handtekeningen van een @Stalov en @arbeitman. " Trots lid van de KKK - de KnoefKoe Klan". Hoe dit anno 2020 nog wordt toegestaan is echt belachelijk. @Duckje ik neem aan dat Inno niet met dit soort gedachtegoed geassocieerd wil worden?

mag dit de laatste keer zijn dat jij mij tagt? dankjewel
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
245
Voor je zwakzinnige vragen gaat stellen zie ik liefst je iets gaat presteren op TW, snap sws niet wat al die newgens tegenwoordig zo fel komen doen tegen mensen waarvan ze hun enkels nog niet mogen aanraken. Ga wat verder met legoblokjes spelen en laat hier de grote mensen maar gewoon praten.

Ik speel de rol van Krepox wel even voorlopig

Ik denk dat deze best accuraat is :). Job wel donne jannes dikke nab.
 
Reactiescore
57
Hier heb je er nog een :)

463|517
 
Reactiescore
3.575
Gebanned door w50. Niet door onkunde omdat je er was snachts wanneer je geblitst werd en plots weg was ?

Hierop terugkomend is dat natuurlijk een volledig foutieve opvatting. Beter geen uitspraken doen over zaken waar je blijkbaar niet meer de kennis over beschikt of nooit van geweten hebt. Zowel Castiel als Maick als Jordy mits goed geheugen van lang geleden kunnen bevestigen ik gewoon heb zitten deffen tot het uiterste op ons account daar. Ik was snachts ook niet aanwezig toen de blitz plaatsvond.

Ik wil het hele verloop gerust nog eens in baby taal uitleggen, iets wat jij onmogelijk zou kunnen doen blijkt uit bovenstaande citaat. Wat alsnog niet wegneemt dat Noire w47 niet gewonnen heeft, dit account staat niet in de ledenlijst van de winnende stam.

Er mag trouwens meer dankbaarheid komen van jouw kant richting mij als het over W47 gaat, heb namelijk de eerste dorpen ge edeld voor je account daar. In ruil kregen we een rotkarakter in de stam terug wat het begin van het einde voor de flopstam Angels was.
 
Reactiescore
2.303
discussies met jannes verlies ik toch :/
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Toen ik online kwam was het kalf al verdronken, maar verloor idd toen dorpen tijdens het actief deffen zelfs. Niet iets wat mij te verwijten valt in ieder geval.

Ah jannes je hebt het daar volledig verneukt! Je had meer kunnen doen :/ maar je ging offline toen de incs kwamen, jammer!
 
Reactiescore
3.575
Ah jannes je hebt het daar volledig verneukt! Je had meer kunnen doen :/ maar je ging offline toen de incs kwamen, jammer!

Onrechtstreeks is het eigenlijk de schuld van DragonShield en Sven. Ik ging btw niet offline toen de inc's kwamen, ik ben toen nooit online geweest op deze momenten. Denk ten vroegste 11 uur na aankomst.
 
Reactiescore
2.303
Onrechtstreeks is het eigenlijk de schuld van DragonShield en Sven. Ik ging btw niet offline toen de inc's kwamen, ik ben toen nooit online geweest op deze momenten. Denk ten vroegste 11 uur na aankomst.


Oei wat deden sven en dragonshield dan? Wist me te herinneren dat laurens zelf niet speelde?
Ah je was gewoon nooit online tijdens de incs! Veel beter inderdaad.
 
Bovenaan