Praathoek

Reactiescore
1.577
De meeste spelen allang geen TW meer, of in ieder geval niet meer serieus. Prima dat jullie lekker hier op een vrij forum wat rond kloten, maar houd het daarbij en ga geen wereldforums verpesten.

En alleen het elitaire clubje van topspelers dat continu in elkaars kont kruipt en bijna spontaan klaarkomt als er opnieuw een positieve beoordeling gegeven wordt, is welkom op Triebel Wars? De Endlösung is nabij jongens!!!
 
Reactiescore
1.698
Zozo Tim, ga je opeens je vriendjes beschermen. Nee, wat ze op dit moment doen slaat nergens op met die oorlogstopics, en dan verlang ik nog liever naar spelers zoals HokuzPokuz en KingRingo terug op dit forum. Prima indien er wordt getrold, maar houd die onnuttige oorlogstopics toch lekker voor het vrije forum.



De meeste spelen allang geen TW meer, of in ieder geval niet meer serieus. Prima dat jullie lekker hier op een vrij forum wat rond kloten, maar houd het daarbij en ga geen wereldforums verpesten.

Kingringo wat een misselijkmakend figuur was dat.
 
Reactiescore
2.062
Nee ik geef mijn oprechte mening? Ik nodig je uit het casual 1 forum te bezoeken waar ik minsten 20 nep oorlogtopics heb geopent en iedereen vond die altijd zeer leuk om te lezen. Jij bent gewoon aan het neuten om te neuten en je eerste nuttige W76 gerelateerde post heb ik hier nog niet gezien. Het VF heeft op zijn minst een ingame bericht gedeelt dat onder vroegere standaards in een topic 'grappige IGM's' zou komen. Dus nogmaals, stop met mierenneuken.

Je zit erop te haten omdat het VF spelers zijn, niet om wat ze posten...

Geef je wel deels gelijk in deze post, echter blijf ik wel bij me standpunt dat het onnodig is en het AF-niveau alleen maar omlaag haalt.
 
Reactiescore
1.698
Geef je wel deels gelijk in deze post, echter blijf ik wel bij me standpunt dat het onnodig is en het AF-niveau alleen maar omlaag haalt.

Op wereld foras wordt al jaren geen deftige p&p meer gevoerd. Het is alleen nog maar kontkruiperij geworden.

Dus wees ons dankbaar ?
 

DeletedUser81766

Guest
Op wereld foras wordt al jaren geen deftige p&p meer gevoerd. Het is alleen nog maar kontkruiperij geworden.

Dus wees ons dankbaar ?

Dat zal er mee te maken hebben dat veel spelers willen winnen en de wereld dus danig klein zijn dat je jezelf eerder van een winst uitsluit met P&P als dat het je goed zou doen.

De wereld verdelingen zijn onderhand al beslist voor dat de wereld begonnen is vandaag de dag. Veel goede bekende spelers hebben genoeg connecties en starten vrijwel altijd met een grotere groep op een dusdanige manier dat ze al meteen garanderen mee te doen aan de eindstrijd. Alleen daar door heeft P&P al weinig toepassing meer in de wereld, enkel nog om te voorkomen eventueel dat de rest van de wereld te vroeg tegen je keert.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nou misschien moeten we dan eens het AF-niveau gaan definiëren?

- Wat bepaald het niveau?
- Welke topics zijn niveau stijgers?
- Welke topics zijn niveau dalers?
- Heeft de achtergrond van een bepaalde poster invloed op het niveau?
- Zijn alle offtopic posts direct niveau dalers?
- Hoeveel punten/procent is het niveau nu
- Hoeveel punten/procent was het vroeger
- Is het aantal posts per dag evenredig aan het niveau? Of enkel de relevante posts?
- Blijft het niveau constant gedurende een wereld? Zoniet, is dit in de start hoger of lager?
- Kunnen we dit in grafiekn uitzetten ten opzichte van andere werelden?


Of noem jij gewoon de term AF-niveau omdat jij vind dat de 10 spelers die momenteel wat gezelligheid proberen te creëren niet hetzelfde gevoel creëren als de 100 spelers die dat vroeger deden en uit heimwee naar de drukkere oude tijden dan maar de schuld bij die 10 spelers legt die op zijn minst ene poging doen? In plaats van te accepteren dat we met minder zijn en het met minder moeten doen?
 
Reactiescore
1.770
Wanneer je als internetheld een forum uitpakt van een browserspel, om daar een vrije forum held te worden. Ik wijs jullie graag door naar http://www.internetforum.nl/, om hier over utopia en andere zaken te praten. Maar val ons asjeblieft niet langer lastig op TW. Vroeger kon ik de VF'ers nog wel redelijk accepteren en waarderen, maar tegenwoordig is het niet veel soeps meer. Zeker niet wanneer jullie deze zaken doorzetten naar een wereldforum. Ga asjeblieft terug naar het vrije forum, of de link die ik jullie cadeau doe.
Zozo Tim, ga je opeens je vriendjes beschermen. Nee, wat ze op dit moment doen slaat nergens op met die oorlogstopics, en dan verlang ik nog liever naar spelers zoals HokuzPokuz en KingRingo terug op dit forum. Prima indien er wordt getrold, maar houd die onnuttige oorlogstopics toch lekker voor het vrije forum.



De meeste spelen allang geen TW meer, of in ieder geval niet meer serieus. Prima dat jullie lekker hier op een vrij forum wat rond kloten, maar houd het daarbij en ga geen wereldforums verpesten.
Je beseft dat veel VF-ers gewoon terug TW beginnen spelen de laatste paar werelden? Of dat al dan niet serieus is is compleet irrelevant in deze discussie en bovendien ook geen voorwaarde om hier te posten.

Wanneer je als internetheld geen nuttige bijdrages levert en toch andermans onnuttige bijdrages steeds gaat hekelen met het gevolg dat het aantal onnuttige bijdrages verdubbelt, om daar dan een held van het doodstille forum te worden. Er valt hier op zijn minst iets te beleven momenteel. Wat ga je straks overhouden? Geen discussies, geen troltopics, alleen een bende omhoog gevallen azijnpissers die o zo graag willen winnen, met zijn allen in 1 stam gaan kruipen waardoor propaganda niet nodig is want er is geen vijand. Daara dan een rondje circlejerken en elkaar in golden award lijstjes benoemen?

Het is de fucking eerste week van een wereld, relax toch. Ga het VF ingame edelen en dan verdwijnen ze hier vast sneller dan als je ze blijft uitdagen met nog minder relevante posts dan degene die je zo afkraakt.



ik vraag me oprecht af wiens fout dit is... Wie weet zou je vroegere zelf over jou zeggen wat een zagevent je bent? Het is maar een gedacht
Nee ik geef mijn oprechte mening? Ik nodig je uit het casual 1 forum te bezoeken waar ik minsten 20 nep oorlogtopics heb geopent en iedereen vond die altijd zeer leuk om te lezen. Jij bent gewoon aan het neuten om te neuten en je eerste nuttige W76 gerelateerde post heb ik hier nog niet gezien. Het VF heeft op zijn minst een ingame bericht gedeelt dat onder vroegere standaards in een topic 'grappige IGM's' zou komen. Dus nogmaals, stop met mierenneuken.

Je zit erop te haten omdat het VF spelers zijn, niet om wat ze posten...
oh ja dit dus
 
Reactiescore
421
Ach mannetjes als Theo Walcott zijn zo'n typische wereldspelers die op het AF alleen maar ECHTE PROPAGANDA wil zien. Wat is échte propaganda? Een paar voorwaarden:

- Het mag UITSLUITEND gaan over een select groepje spelers dat in iedere wereld in de absolute top meedraait. Dit clubje maakt er een gewoonte de stukken stront van vorige week uit elkaars reet te likken om zichzelf beter te voelen, zie bijvoorbeeld het "rate de speler-topic" of "Golden Awards".
- Er mag alleen over stabs gepraat worden als het om mensen gaat die het hierboven genoemde clubje goed kent.
- Het hoeft verder niet over W76 te gaan of überhaupt over Tribal Wars.
- De voorwaarde hierboven is alleen van toepassing op mensen uit eerdergenoemd clubje.

Het ironische is dat VF constant topics maakt die wereldgerelateerd zijn, zoals oorlogstopics etc. Ik zie de andere spelers hier alleen maar generieke "topstammen-topics" openen die werkelijk in ieder wereldforum hetzelfde zijn. Namelijk het geijkte clubje wereldspelers dat elkaar ophemelt en op het ranzige af elkaar veren in de reet steekt.

Maar God verhoede het dat er mensen met een IQ dat hoger is dan de kamertemperatuur op het wereldforum komen om over andere dingen te praten dan waar Theo Walcott het over wil hebben. Dan hebben we een héél groot probleem. De Gestapo zou blij met je zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Te hard farmen is ook niet goed hoor, hun muizen gaan kapot zijn tegen de midgame en dan staan ze daar mooi. Beter nu wat rustiger aan. Slow & Steady wins the race
 
Reactiescore
941
Ik begrijp echt niet wat het probleem is als er wat VF'ers meer beginnen te posten op de wereldfora. Inderdaad, in het begin werd er geregeld wat lacherig gedaan met wereldspelers en was er weinig toegevoegde waarde, maar tegenwoordig spelen we met het VF gewoon zelf ook op deze werelden dus topics openen en/of discussies starten en/of in het belachelijke trekken mag gewoon en daar is niets mis mee.

Zoals eerder aangehaald door enkele anderen: heel wat VF'ers hebben nog op (hoog) niveau TW gespeeld of doen dit nog steeds. Het is echter een feit dat (volgens ons) het niveau op het AF vroeger betrekkelijk hoger lag dan het momenteel is. Ik zie op bijvoorbeeld w73 en w72 af en toe ervaren spelers die goede, interessante oorlogstopics maken als de wereld al wat verder gevorderd is, maar in het begin van de wereld is het enkel maar opscheppen met hoeveel je gefarmd hebt, hoeveel PP je er al door gejaagd hebt, janken over een stab, janken over PP abuse, of stront uit elkaars anus likken omdat anderen NOG actiever zijn en dus nog meer gefarmd/geroofd/geabused hebben.

Wees blij dat er een paar VF'ers zijn die met enkele doldwaze oorlogstopics wat leven in de brouwerij proberen te krijgen. Op deze manier worden we niet overladen met de vooraf genoemde wansmakelijke onzin en kunnen we tenminste nog af en toe een grijs op ons gezicht krijgen. Als je ze echt niet grappig vindt, lees ze dan niet of geef gerust commentaar maar stop gewoon met te janken dat we terug naar ons VF moeten gaan. Het heeft geen enkele zin en het incentiveert ons alleen maar om er een schepje bovenop te doen.
 
Reactiescore
3.536
Zolang het VF niet komt trollen in toekomstige serieuze topics/discussies.

Moet niemand komen wenen dat ze wat leuk leven op het AF brengen wat alsnog gerelateerd is aan deze wereld in een humoristische context welliswaar.
 
Bovenaan