Praathoek

Reactiescore
421
Boeit me ook echt wat een racist vindt.

Citeer eens een racistische post van mij? Ik ben vromer dan de paus wat dit betreft.

Goed om te zien dat de naam Rukurt anno 2020 niet meer aan de orde is, zwaar ongepast en die herinnering deed me offenden. Ik heb je gerapporteerd voor leed uit het verleden.

Rukurt hele normale naam. Dat jij vreemde associaties bij een naam neemt omdat je door letters te wijzigen vieze dingen krijgt is niet mijn probleem? Sterker nog het zegt meer over jouw zwakzinnigheid.
Of lach je ook altijd heel hard als iemand "Tyranosaurus Rex" zegt? "Rex" lijkt wel heel erg veel op "sex" en dat kan natuurlijk echt niet!!!!
 
Reactiescore
7.931
Noem jij nou net het woord Sex op een forum waar ook kinderen op spelen?? Hoe durf je dit soort gedrag te vertonen. Reported vanwege vieze praktijken!.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Snap sowieso niet dat er niet harder tegen dat stelletje VF inteelt wordt opgetreden. Zijn gewoon een stel reddit racisten die op AF rotzooi komen trappen kijk enkel naar de handtekeningen van een @Stalov en @arbeitman. " Trots lid van de KKK - de KnoefKoe Klan". Hoe dit anno 2020 nog wordt toegestaan is echt belachelijk.

Er is een verschil tussen donkere grapjes en racisme. Helaas worden steeds meer mensen gebrainwashed door raar linkse gedachtengoed. Comedians mogen nergens meer grappen over maken om niet gecancelt te worden. Zwarte objecten zwart benoemen is racisme maar ze niet zwart noemen is dan weer een gebrek aan respect. Daarnaast bestaan er nu vrouwen met pieten maar pieten zelf zijn dan weer verboden. En om alles af te sluiten is spijbelen tegenwoordig de beste manier om politiekers trots op de jeugd te maken. Ik stel voor dat we allemaal een chillpil nemen en stoppen met iedereen racist noemen xd

En zoals al aangehaald hierboven is jouw eigen zuigen tag ook vast aanstootgevend bij sommigen, dus als we dan toch onverdraagzaam zijn, laten we dan rechte lijnen trekken?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Vraag me ook echt oprecht af waarom jullie een afbeelding nemen van Orcfighter, willen jullie stoer zijn? Durven zeker jullie eigen rattenbek niet te laten zien. Maar ondertussen wel een ander belachelijk maken die tw speelt.

Ik had die pf ook toen ik in de discord zat, waarom zei je er toen niets van?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
@Calamus Incendium jij bent wel echt de grootste hypocriet die er rond loopt op dit forum. Grote bek over UT en zijn streken, maar zelf een 40-jarige TW speler als pf nemen en vragen of Orcfighter nog speelt. Wat wil je daar mee bereiken? Zielig ventje...

Je wil een vergelijking trekken tussen iemand die een anoniem account maakt en het overlijden van iemands vriend belachelijkt maakt en daar niet voor uitkomt?? Jezus :')

En ik die het gewoon op mijn acc doe puur als ode aan de held orcfighter? De vraag of hij nog speelde was ook gewoon oprecht Maar point taken, de grap is er wel van af.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Je wil een vergelijking trekken tussen iemand die een anoniem account maakt en het overlijden van iemands vriend belachelijkt maakt en daar niet voor uitkomt?? Jezus :')

En ik die het gewoon op mijn acc doe puur als ode aan de held orcfighter? De vraag of hij nog speelde was ook gewoon oprecht Maar point taken, de grap is er wel van af.
Beide hebben het zelfde oogmerk iemand mocken met gebruik van prive gegevens. Gradaties zijn inderdaad anders en UT is daar dan ook zwaar voor bestraft en zal er altijd voor aangekeken worden. Probeer niet de onschuld te spelen met je ode aan Orcfighter dat is natuurlijk complete onzin. Maar goed volgens mij is het wel duidelijk.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik ga je nu voor de laatste keer aanspreken maar je moet nu écht kappen met deze onzin. Dit topic gaat over de oorlog tussen AI en VFgaaf en NIET over jouw persoonlijke aversies.
Al word ik geciteerd staat het mij vrij om te reageren. Wat mij betreft verplaatst een mod dit naar de praathoek. Mij om het even. Succes met je oorlog dat je hem mag verliezen.
 
Reactiescore
1.037
het was leuk jullie gekend te hebben
29d.jpg
 
Reactiescore
421
Al word ik geciteerd staat het mij vrij om te reageren. Wat mij betreft verplaatst een mod dit naar de praathoek. Mij om het even. Succes met je oorlog dat je hem mag verliezen.

Ik ken jou niet zo goed maar heb ik jou in het verleden ooit van de kaart afgeveegd? Gezien de enorme wrok die je koestert.
 
Reactiescore
1.804
Al word ik geciteerd staat het mij vrij om te reageren. Wat mij betreft verplaatst een mod dit naar de praathoek. Mij om het even. Succes met je oorlog dat je hem mag verliezen.
wat is dit vreselijk kleingeestig ik durf zelfs zeggen kinderachtig
stik de moord?
 
Bovenaan