Top/Flopstammen

Reactiescore
11
Ooh na 1 dag deffen. Plz Björn, hou toch je mond. Iedereen kent je speelmanier wel hoor. Zelfs toen we nog samen speelden claimde je al dorpen in mijn cluster. Dus extra mijn best doen. Kom op... Ik weet ook wel wanneer je geen kant meer opkan. Zoals ik al zei. Je neemt mensen hun speelplezier af met dit gedoe. Ik hoop dat je trots bent op jezelf. Dit zegt ook veel over je als persoon . Maar weet je... ga nog wat geld spenderen aan dit spel. Dan kan je nog wat gaan “blazen” met dat wat je allemaal hebt. (Doe je ook graag) Ik wens je veel succes. En hopelijk komt er een tijd dat je wat meer verstand krijgt. En vooral een stel ballen. Xx
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Hahah misschien moet je is tegen je kerel zeggen dag die je een keer neemt, En tenslotte heb ik nooit een dorp gepakt of geclaimd in jou cluster. En kan heel vbv beamen dat jij meerdere malen diep in mijn cluster dorpen wou edelen. En ben blij dat jij weet dat iedereen mijn “speelwijze” kent want volgens mij doe ik altijd alles voor mn stamgenoten. En als jij het blazen noemt ga je gang vgm ben ik ook in de stam nu kijkende op whatsapp juist iemand die altijd overal de lol inbrengt en ziet. En ten slotte heb ik er nog helemaal niet veel geld inzitten.

maar zeg die 15 jaar jongere vriend van je maar is dat die zn best is doet bij je want je kan het gebruiken. Met je leugen op leugen en zwetsverhalen die tussen je oren zitten. Dat jij het ergens niet mee eens bent prima maar ga geen onzin janken.
:eek::eek:
 
Reactiescore
1.449
Hahah misschien moet je is tegen je kerel zeggen dag die je een keer neemt, En tenslotte heb ik nooit een dorp gepakt of geclaimd in jou cluster. En kan heel vbv beamen dat jij meerdere malen diep in mijn cluster dorpen wou edelen. En ben blij dat jij weet dat iedereen mijn “speelwijze” kent want volgens mij doe ik altijd alles voor mn stamgenoten. En als jij het blazen noemt ga je gang vgm ben ik ook in de stam nu kijkende op whatsapp juist iemand die altijd overal de lol inbrengt en ziet. En ten slotte heb ik er nog helemaal niet veel geld inzitten.

maar zeg die 15 jaar jongere vriend van je maar is dat die zn best is doet bij je want je kan het gebruiken. Met je leugen op leugen en zwetsverhalen die tussen je oren zitten. Dat jij het ergens niet mee eens bent prima maar ga geen onzin janken.
Geen onzin janken en dan dit verhaaltje?
 
Reactiescore
290
Sorry Iedereen voor mijn uitlatingen van gister hier, ik heb deze verwijderd en ze gingen een stapje te ver.
Ik ben het gewoon een beetje zat dat er al een week niks als gezeik is... en dan heb ik het over:
—Eerst zijn we boosters, terwijl we gewoon puur bbs farmen.
—Dan zijn we stabbers terwijl ik altijd netjes probeer te spelen En me ook niet met stabbers bemoei.
—Dan sta ik weer in de top omdat ik early mano’s intern had door prive redenen.
—En dan de stam Rose. Ja het is een stam die momenteel ruim eerste staat sommige zeggen een r2w. Zoals eerder beast dit zou zijn maar zoals je ziet viel ook deze stam.
—heidi (louiza) die dagen onzin zit te verkopen (sorry dat in het zo verwoord) omdat ze het zelf verkeerd aangepakt heeft en mij maar wil beschuldigen.
Ja ze kwam over van talent. Ja er was een nap met talent die werd opgezegd en dat werd een bg later. We hebben toen louiza gerecruit maar ze wou eerst meerdere interns afwerken voor ze joinde. Ze had tevens de invité voor de stam al. Toen ze kwam was er ook nog niks aan de hand en zijn we samen ook op killerman (beast.) gegaan. Ja toen is er een nieuwe stam gekomen en is ze niet voor gevraagd zoals meerdere maar wij hebben in een post op het forum en in se groepsapps gezegd dat ze kunnen soliciteren! Evenals puntzak en hunt dit gedaan hebben. Inplaats daarvan verkoos zei ervoor dit niet te doen maar te klagen.

Dus sorry Voor mijn eerdere post maar ik ben er zo wel een beetje klaar mee.
 
Reactiescore
786
—Dan sta ik weer in de top omdat ik early mano’s intern had door prive redenen.


—En dan de stam Rose. Ja het is een stam die momenteel ruim eerste staat sommige zeggen een r2w. Zoals eerder beast dit zou zijn maar zoals je ziet viel ook deze stam.

Op de andere zaken ga ik niet reageren, aangezien ik van die zaken niet voldoende ben. Daarmee doel ik voornamelijk op de situatie met Louiza. Het correcte verhaal zal voor beide personen altijd anders zijn, aangezien jullie in deze situatie lijnrecht tegenover elkaar staan. Enkel je persoonlijke aanvallen op de speelster waren erover, zoals je nu zelf aangeeft.

Die intern van Mano, doelt op mij aangezien ik de enige was die er wat van zei. Er is niks mis met die intern, enkel kaartte ik dit aan omdat je een ander verweet te bestaan uit interns. Dat terwijl je zelf in een heel belangrijke fase hetzelfde deed. Is dit kritiek naar jou? Neen. Maar ga dan een ander niet hetzelfde verwijten, dat was eerder mijn doel van de reactie. Dat die intern al dan niet nodig was heeft dan ook niks te maken met mijn opzet.

Wat de bewegingen betreft na het ontstaan van de stam Rose, lijkt me logisch. Als je daar niet mee overweg kan, dan moet je geen stam oprichten waarvan je los naar de eerste rang schiet met een significant verschil in punten. Moet je dit persoonlijk nemen? Ook hier is dit niet geval. Het is juist mooi dat zuid zich voor de tweede maal deze wereld roert en probeert een degelijke stam op poten te zetten, toont de ambitie alleen maar op deze wereld. Maar dan moet je als nummer 1 stam wel met de kritiek en reacties overweg kunnen. Dit zal voor alle grote stammen gelden, je kent het gezegde wel over hoge bomen die veel wind vangen, dit is op tribalwars niks anders.
 
Reactiescore
76
Vgm heb ik niks fout gedaan, ben ik wel achtergelaten. Das t enige wat ik de hele situatie kwalijk neem. Snap er gewoon weinig van

Maargoed ik verkondig ook niks verder
 
Reactiescore
148
@prone als je al zo over iemand begint op het forum van een game dan denk ik dat je het allemaal beetje te serieus neemt en al zeker als je iemand zijn uiterlijk hier op het forum gaat posten en zeggen dat ze eens genomen moet worden door haar vriend is er volledig over. dikke 0 qua respect.

IMO mag je wel even een time-out hebben hier op het forum.

@Duckje
 
Reactiescore
290
@prone als je al zo over iemand begint op het forum van een game dan denk ik dat je het allemaal beetje te serieus neemt en al zeker als je iemand zijn uiterlijk hier op het forum gaat posten en zeggen dat ze eens genomen moet worden door haar vriend is er volledig over. dikke 0 qua respect.

IMO mag je wel even een time-out hebben hier op het forum.

@Duckje
Ik heb mn excuus aangeboden meer kan ik niet doen. En als daar een “ban” of time-out tegenover staat prima dat begrijp ik.
Maar ik ben niet begonnen met mensen afkraken of als stabbers markeren als er helemaal niks van klopt.
En als er dagen lang over elk ding dat je doet een leugen of onzin verhaaltje verzonnen word dan kan er nu eenmaal iets knappen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wat is een schrijnend forum is dit toch
 
Bovenaan