Early game verwachtingen

Reactiescore
399
Kunnen we omgekeerd ook van jou vragen, al denk ik dat het inmiddels wel eens tijd kan worden voor de effectieve Golden Awards hoor :)

Vind het nog best vroeg daarvoor
Half september lijkt me net een wat beter moment.
Achja ieder zen eigen mening daar in
 
Reactiescore
357
Ja klopt @melish maar wij liggen in c45 en ik moet eerlijk toegeven dat het verdorie moeilijk is om verwachtingen boven te halen daar waar een Zuid duidelijk 1 grote aanwezigheid nl. Rose is en er Noord nog niet 1 stam in de top 3 terug te vinden is.

Het is een beetje koffiedik kijken, vroeg me af indien er nog mensen waren met eenzelfde mening
 
Reactiescore
5.598
Maar Kaas & AT hebben geen BG of toekomstplannen samen? Gezien de ligging van beide lijkt me dit een vrij logische keuze, toch al een flink blok noord-oost? @Master Of The Oceans
 
Reactiescore
357
Persoonlijk sluit ik me er bij aan dat het geografisch gezien uitstekend zou zijn voor beide partijen om een samenwerking aan te gaan in c45 maar ik vrees dat de waarden en normen van beide stammen uiteen liggen en dat een welbepaald individu, desondanks zijn poging om de laatste dagen sympathiek over te komen, roet in het eten kunnen gooien.
 
Reactiescore
76
Ik verwacht dat ik echt in een positie zit die ik aan had zien komen en waar ik super veel zin in heb, waardoor ik nog gelange tijd tw zal spelen
 
Reactiescore
438
Ik verwacht dat ik echt in een positie zit die ik aan had zien komen en waar ik super veel zin in heb, waardoor ik nog gelange tijd tw zal spelen

Als je het echter kunt overleven dan heb je wel een prachtige ligging al begrijp ik goed dat het alles behalve gewenst is :p
 
Reactiescore
429
Aangezien de wereld alweer flink gevorderd is de laatste maand ( en ik me een beetje verveel, trage wereld) heb ik besloten een nieuw lijstje te droppen, met een blik terug in de tijd, naar het allereerste lijstje van onze tom


Om een blik terug in de tijd te doen zal ik de huidige situatie van alles dat door tom gezegd is (vanuit mijn visie!) beoordelen.

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

1. Red sky at Morning
Naar verluid een sterk team en kende tot dusver een zeer goede start, weliswaar met de behulp van de beurs, maar welk account niet in de top 25? Tim is daarbij een actieveling, klasbak en een gezellige speler. Het team in combinatie met hun start zullen deze wereld gaan domineren.


Ondertussen toch wel bij iedereen bekend, onze one and only red sky at morning, wie staat er niet te popelen tot wanneer ze weer een (tiental?) dorpen pakken als ze hun clears de deur uit sturen, want zoals te zien via twstats zijn deze jongens niet voor niets bekroond tot beste aanvaller, het zal ze waarschijnlijk niet al teveel moeite kosten om te wachten tot hun clears weer 100% zijn zodat ze weer volle bak kunnen knallen want het eindresultaat zal elke keer een hoop goed maken gok ik zo, het lijkt erop dat ze een samenwerking zijn aangegaan met de stam Kaas om een gezamelijke aanval te doen op de voorheen top stam freaks, deze is dan ook uiteen gevallen in een nieuwe (stevige imo) rim stam Glory, met een ervaren leider aan het roer
Maar zal de samenwerking met kaas de groei van red sky at morning niet in de weg zitten, hoor ik sommigen van jullie al denken, dat zal de tijd moeten laten zien.


2. TheTrainGoesChuChuu
Dit team is voor mij niet onbekend, samen gespeeld op w71 en daar kennis gemaakt met o.a. Rick, Ruben, Jannes, Inge. Ondanks dat zij niet allemaal op deze wereld spelen denk ik dat degene die wél spelen kwalitatief gezien tot de betere klasse behoren. Met hun nieuwe aanwinsten die een verassing zijn, maar voor de community niet onbekend denk ik dat zij het ver gaan schoppen. Activiteit, kwaliteit en tevens een gezellig team, wat wil je nog meer?

Firefox.. > TheTrainGoesChuChuu


Ja ze zeiden het zelf al, Firefox.. > TheTraingoeschuchuu, zoals velen al (lang geleden) gezien hadden hebben we afscheid moeten nemen van onze chuchuu's, enkel heeft dat er wel voor gezorgd dat de nummer 4 in dit lijstje meer dan genoeg edelruimte heeft, en deze ook flink benut, maar later daarover meer.

3. Addison Rae
Ondanks dat ik wel eens grap tegen Eric, verwacht ik wel wat van hen deze wereld. Als een van de enige niet anonieme starters die er serieus voor gaat, moet je dit ook wel serieus nemen. Ik ken je niet en ik geloof dat ik je co-spelers ook niet ken, maar ik ben benieuwd wat jullie gaan laten zien deze wereld. Jullie start ziet er degelijk uit en jullie zijn niet vies van wat farmen. Verder ga ik uit dat Alexandra Morgan jullie boost/mb/du is, maar mochten zij zelf starten zouden zij wellicht ook in dit lijstje thuis horen. Al hoorde ik via via dat dit niet hetzelfde team is als van 44, dus ben benieuwd wat ik van beide accounts moet verwachten.

Goh waarom heeft hij nou voor het eerste lijstje gekozen zouden jullie wel denken, nou omdat ik er zelf in sta natuurlijk ;)
Zoals te zien is, Heeft de stam AT al oorlog met de stam boven hun genaamd Kaas, de groei van Addison Rae is daarom niet zo geweldig zoals ze hoopten maar met hun ondertussen al 18 dorpen tellend account zijn ze zeker nog niet weggecijferd in de strijd om de oostelijke helft van C45.


4. Against all odds
Some like them, some hate them. Ik vind het een aangenaam team en wij hebben ook als buren w71 gespeeld. Een degelijk team met kennis van het uitgeven van premium puntjes en daarbij ook een vrij goed inzicht. Ze hebben langzamerhand nieuwe spelers erbij gekregen en met hen staat er toch een kwalitatief team. Het niveau van deze wereld zal niet bijster hoog zijn, dus ik verwacht dat dit ervoor zorgt dat dit team de kans krijgt te pieken.


En dan zijn we alweer aangekomen bij onze overburen aan de andere kant van w75, zoals velen al gezien hebben is onze bb edelkoning SOD op delete gegaan en heeft de strijd tussen wolves/24/7 en .fly al losgebarsten om zoveel mogelijk dorpen binnen te halen, maar zoals zelf al aangegeven stond .fly al klaar om sod te trakteren op een goede dosis clears dus waren ze al voorbereid om de clears op te sturen, het lijkt erop dat ze een goed deel van de dorpjes hebben binnengeharkt
want ze staan trots als een pauw bovenaan de ranglijst op het moment, net aan boven ons huidige telefoontje (phone <3 )


5. Laagland
Wij hebben hier op 71 een korte periode tegen gespeeld. Destijds nooit echt een hoge pet van hen opgehad, maar op deze wereld doen ze het toch vrij goed. Ik ben toch benieuwd wat er nu echt in dat team schuilt en of ze daadwerkelijk nog het ''top'' - niveau halen als ze wel of niet al eens eerder hebben gedaan. Ik laat me graag verassen.


En dan zijn we alweer aangekomen bij laagland, de ervaren leider van onze Troepenmacht 75, nader onderzoek wijst uit dat de naam niet w75 gericht is maar altijd al zo was, wat leuk om jullie dan op deze wereld weer terug te zien, de leave van sod was een flinke aderlating van het punten aantal maar ze kruipen (schieten de laatste 2 dagen) alweer lekekr omhoog, het zal afwachten zijn hoe de stammen zich ontwikkelen in het noorden van de wereld hoe goed dit account op het plek terecht komt.



Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
Er zijn ondertussen vele top 20 accounts ten onder gegaan, in het zuiden door de vele stamschuivingen die de nodige spelers hun carrière kosten en in het noorden door enkele delete's en gezamelijke aanvallen van andere top 20 accounts. ik denk dat de huidige top 20, mits er geen gekke dingen gebeuren nog wel een tijdje blijven staan.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
In grote lijnen moeten de stammen natuurlijk nog ontstaan. Vaak zie je in het begin een 4 strijd wat al snel een 3-strijd wordt. TM-75 zullen een gooi gaan doen met hun premade en kijkende naar hun ligging zou dit ook mogelijk kunnen zijn. Veel meer definitieve stammen zie ik op het moment nog niet, wel zullen wij in .fly een gooi gaan doen om een top stam van deze wereld te worden.

Een zeer interessant puntje om over te natedenken, maar dat is Eric zijn hobby, zeggen mijn co's altijd.

Het stukje van mijn voorganger laat ik even voor wat het is, omdat er heel wat veranderingen hebben plaats gevonden,
zo is er in zuiden al een stevige stam ontstaan, met een op het eerste gezicht toch wel een stevig stam cluster, enkele meevallers om het rose een stuk gemakkelijker te maken was het opgeven van de strijd van het account louiza, ik denk dat als dit account het toenmalige C-S was gejoined en er door C-S snel acties waren ondernomen om het scara en zelda heel lastig te maken (denk aan het aangaan van een samenwerking met steaker die was achtergelaten) dat het rose nog wel eens heel zwaar had kunnen uitvallen, maar nu louiza weggeedeld is, en de overgeblezen sith lords leden zogoed als omringd zijn denk ik dat een toekomstige massa van rose ervoor kan zorgen dat ze een flinke safe zone krijgen in het midden.

Maar genoeg over Rose, over naar 24/7, een stam met potentie, zoals ik het zou zeggen, samengesteld uit een paar achtergelaten spelers uit Beast spelers en een (paar?) uit de voorheen top stam WU, zoals op veel werelden is gebleken is het hebben een compleet veilige rim tegenwoordig een must have, op vele werelden hoor je dat er uiteindelijk een stam ten onder is gegaan doordat er (gecoördineerde) aanvallen vanuit de rim kwamen, op het eerste gezicht lijkt de rim om 24/7 heen goed geregeld, de bekende namen die er waren (denk aan wow who en killyouharder) in de rim zijn uitgenodigd en het lijkt erop dat ze de andere rimmers geen kans gaan geven om groot te worden

Als Laatste nog even de al wel vanaf het begin aanwezig zijnde top stam, Wolves, ja zeker dames en heren, ze zijn er zeker weten nog! de stam doet er alles aan te overleven ze breiden aan alle kanten uit en vallen ook de andere grotere stammen omzichheen aan het leaven van ongeoorloofde liefde was voor VOC waarschijnlijk de motor die uit de machine gehaald was want snel daarna kon wolves een groot deel van de stam opedelen zodat hun cluster flink uitgebreid werd en ze er nu op het eerste oog redelijk goed voorstaan, het in de stam opnemen van bad attitude heeft ze een flinke overmacht gegeven op Wu-tang Clan en ik verwacht dan ook snel dat hun zullen worden aangevallen door 24/7 en Wolves.



Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Alle top 5 stammen op misschien TM-75 na.

Het is hier evengoed nog te vroeg voor, vandaar dat ik enkel wil aankaarten dat ook wolves nog bestaat ;)

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Vooral Laagland, had geen idee dat zij serieus gingen spelen, maar zijn toch aardig aan het starten geweest met behulp van wat sappige PP'tjes.

Ik laat deze leeg, het schrijven van dit stuk is al een grote aanslag op mijn farm inkomensten ;)

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
Hier nog geen zicht op, misschien Rawtch & TM75

ja wat zal ik hierop eens reageren, poeh dit is me ook een goede vraag.
zoals ik opnoemde is de eerste oorlog die bij mij bekent is, en van een dusdanig interessante schaal de Kaas vs AT oorlog, maar ook die staat nog in de kinderschoenen.

Ik denk dat als ik mijn glazenbol er even bij pak dat er de komende weken nog niet veel grote massa's uitgedeeld gaan worden, de grotere stammen hebben allemaal nog de kleinere stammen op te ruimen voordat ze (in mijn ogen) er goed aan doen om grotere stammen te gaan te gaan aanvallen
neemt niet weg dat het natuurlijk heel goed mogelijk is dat 24/7 straks een massa planned op bad attitude om ervoor te zorgen dat wolves niet teveel van de wu-tangclan kan edelen

maar ik zal me hier niet teveel meegaan bemoeien, dit voorbeeld kon ik wel geven omdat wolves wel voor hetere vuren (kaarsvet, vuren you get it ;) ) heeft gestaan.


Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
Hiervoor gaan we even een kaartje erbij nemen.
Tot nu toe lijkt continent 55 het meest makkelijke. Ik weet dat continent 44 en 45 kwalitatief best degelijk zijn, deze zullen dus in mijn opinie de moeilijkste worden.

Een up to date kaartje is uiteraard te zien op het forum


Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
1. Against all Odds
2. Red Sky at Morning
3. Addison Rae

Alle 3 deze accounts staan nog overeind, de huidige scores kloppen ook nog, AAO met een goede 1,1 miljoen OD, Rsam met een (karige?, hulde aan de MB's), 513k OD, en dan Addison Rae met een kleine 500k OD.

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio Augustus in de top 10 staan?
1. Red Sky at Morning
2. Laagland
3. Addison Rae
4. Against all odds
5. TheTrainGoesChuChuu
6. Sons of Durin
7. Basketballertje8
8. Finit hic Deo
9. Alexandra Morgan
10. Firefox..

De meesten van deze accounts staan nog hoog en feir in het vaandel op w75, op een enkele ban en delete na lijkt de top nu vrij stevig, basketballertje8 heet nu mamba mentality, helaas zijn ze geen AF'ers maar ik vindt het een zeer mooie namechange en het geeft hun account een professioneel uiterlijk.



Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Laagland en Addison Rae

Ik sluit niks uit, laten we het hopen


ik hoop dat jullie allen genoten hebben van het doorlezen van dit stuk, ik heb het zelf met plezier geschreven
een fijn weekend allemaal!

Eric
Addison Rae
Shout out naar mijn Co's die de farm inkomsten ondertussen hebben bijgehouden, wat zou ik toch zijn zonder jullie!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
363
ik denk dat als dit account het toenmalige C-S was gejoined en er door C-S snel acties waren ondernomen om het scara en zelda heel lastig te maken (denk aan het aangaan van een samenwerking met steaker die was achtergelaten) dat het rose nog wel eens heel zwaar had kunnen uitvallen
Goed gezien van zo’n afstand ja. Dit had wat beslissender kunnen zijn.
 
Reactiescore
2.368
Triestig dat je ons weer vergeet :sad:
 
Bovenaan