Ashazar

Reactiescore
571
Welke problemen? Wij maken ons geen seconde druk hierover. Solidje spreekt zichzelf al 10x tegen onderhand en verbreekt zelf een week NAP. Dus wij liggen hier niet wakker van?

Jullie al een beleid gevonden onderhand? Wacht nog steeds op antwoord na alle bewijzen die we hebben aangeleverd dat dit bij jullie ontbreek en enkel valse beschuldigingen uiten naar ons

Damm man.. ik zeg nog joke erachter. Gaat alles verder wel goed?
 

Deleted User - 487966214

Guest
Ik zeg enemy ( Planet - Valheru )
En jij maakt er meteen van Ashazar?

Feest jongen de wereld draait niet rond jou , zelfs allerminst...
Moest jij nog op je eigen account spelen bestond je al lang niet meer op deze wereld , gelukkig heb je iemand gevonden die zo stom was u er bij te nemen.
 
Reactiescore
242
Ik zeg enemy ( Planet - Valheru )
En jij maakt er meteen van Ashazar?

Feest jongen de wereld draait niet rond jou , zelfs allerminst...
Moest jij nog op je eigen account spelen bestond je al lang niet meer op deze wereld , gelukkig heb je iemand gevonden die zo stom was u er bij te nemen.

ik heb mijn TW kunsten al meerdermaals bewezen. hoeveel wereldwins of uberhaupt hoe vaak heb jij in de top 20 in een wereld gestaan? :p. toen ik begon op dit account stonden we 11de. in een zeer korte tijd naar plek 5 . Ik denk niet dat het team wat te klagen heeft met mij er bij :p
 
Reactiescore
2.433
ik heb mijn TW kunsten al meerdermaals bewezen. hoeveel wereldwins of uberhaupt hoe vaak heb jij in de top 20 in een wereld gestaan? :p. toen ik begon op dit account stonden we 11de. in een zeer korte tijd naar plek 5 . Ik denk niet dat het team wat te klagen heeft met mij er bij :p
Wil je nu een sticker? :redface:
 
Reactiescore
242
je bent gewoon een noob en probeert met dit soort lage acties toch nog wat dorpen te kunnen pakken voordat je helemaal weggespeeld wordt.
je verstuurd een edel expres 20 minuten later, je stuurt vele troepen mee waarvan je zei dat t kwam doordat er troepen doodgelopen waren, maar toch niet doodgelopen waren op t moment van sturen.
Ik liep met zoveel eenheden omdat mijn 1 ste edel dood ging op kbuut


Dat klopt , ik probeer ze af te nemen van de enemy :D
toch wel een recap?

je manier van spelen en omgaan met andere spelers. ik heb wederom een report ingediend voor onsportief communiceren
1599051137178.png
 
Reactiescore
1.647
Ben blij met Rick in onze stam, bewijst zich dagelijks en heeft toegevoegde solide waarde

Als dan kijk als ik met VV Valheru kort wat clears drop op Solidje oogt het alles behalve solide.

Rick altijd boven hem, zeker na verbreken van afspraken en nog te dom zijn om dit in te zien of niet te zien wat een geklets uit de nek hij hier plaatst.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wacht Rick Tidal W70 is dat Rikkert Vulkaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan