Ashazar

Deleted User - 487966214

Guest
Beste Tribalwars medespelers en volgers ,
Een vraagje aan de neutrale tribalwars speler, ( dus niet aan Feest ) .

Ashazar : heeft een Nap afgesloten Met Solidje , met als afspraak een 7dagen opzegtermijn.
Ashazar : zegt de Nap af en houd zich mooi aan de afspraak, net zoals ik zelf.

Kbuut: Speler van Hrlk is inactief , en gaat stoppen met het spel , hij verdeelt de dorpen onder de stam genoten en verlaat de stam. Internen is dus de boodschap maar hij vergeet de rechten te geven om de stam terug te joinen.

Solidje: Verstuur 3 Edels van DorpA en 1 Edel van Dorp B Naar Dorp X
Ashazar :
Verstuurt 2 Clears en 4 edels naar Dorp X

Solidje
komt binnen met zijn 3 edels en toestemming blijft steken op 11 , hierop komt Ashazar zijn edel trein binnen en veroverd het dorp.
Waarom een +- 18min erna Solid zijn laatste edel binnen komt en hij veroverd het dorp.

Ashazar : beweert dat Solid zijn nap bij deze geschonden heeft en eist het dorp terug , ik overleg dit met mijn stamgenoten die mij bevestigen ik niets mis gedaan heb omdat het dorp toen mijn aanval liep nog niet in het bezit van Ashazar was.
Hij eist per direct het dorp terug , wat ik dus niet doe.

Resultaat : hij zegt de Nap per direct stop en begint de aanval.

Mijn vraag naar jullie toe? Wie is nu in fout?

Gelieven Neutrale antwoorden , los van persoonlijke vrienschappen want ik heb al gemerkt Dat Kramed ( Speler op Ashazar ) veel onder verschillende accounts op het forum post.


Greetz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
242
Kramed speelt niet op Ashazar. De originele speler van Kramed heet Thiemo en is momenteel alleen actief op het account Kramed.

Ik (Rick) speel nu op Ashazar en kwam inderdaad van het account Kramed.

Ik ga even wat feitjes op een rij zetten vanuit Ashazar.

Het is aannemelijk dat Ashazar edels stuurt na clears, gezien er al vele dorpen van kbuut overgenomen zijn, hierbij ook een screenshot van twstats:
1599035285490.png
om 9:05 stuurden wij 2 clears naar het dorp met de aankomst zoals hieronder benoemd. Het is dus aannemelijk dat er na de clears edels komen doordat we kbuut meerdermaals geedeld hebben. Om 14:32 verstuurde Solidje edels 19 minuten gepland na onze clears die dan ook al een tijd liepen.
1599035298710.png

en daarbij komend het feit dat kbuut de stam verliet ongeveer 30 minuten nadat solidje zijn edels stuurde:
1599035447109.png


Al met al: Solidje heeft de nap geschonden door een edel te sturen terwijl hij wist dat er clears liepen en het zeer aannemelijk was dat Ashazar dit dorp over zou nemen door afgelopen dagen. Hij stabt ons door een recap te plaatsen die aankwamen na onze clear. Dit is afgesproken met Kbuut gezien hij de stam verliet kort na het versturen van de stam. Daarbij is een intern ook niet aannemelijk door de hoeveelheid troepen die bij de edel zaten. Ashazar heeft direct een pb gestuurd met de vraag dit dorp dan ook weer af te geven wegens schending van de NAP. Dit vond Solidje niet nodig en hierop is de NAP dan ook per direct eenzijdig beëindigd. Je moet wel hele verhalen vertellen met onderbouwing @Solidje .

1599035618038.png


ook het verhaal omtrent terug halen van een aanval heb je verkeerd begrepen, hierbij ook het hele verhaal. soms moet je een grapje kunnen maken om dit spel leuk te houden met gezonde concurentie:
1599035808527.png
 
Reactiescore
1.770
18 minuten tussen derde en vierde edel, zelfs ik kan beter timen?
 
Reactiescore
1.075
Als de edel al liep, voordat asha het overnam, is solidje niet in de fout, noch ash, wel is het een fout van ash om meteen de nap te verbreken, gezien de aanleidîng daar te klein voor is lijkt het eerder een excuus om de nap te kunnen verbreken . Wanneer de edel achteraf gestuurd is nadat ash het dorp overnam zit solidje uiteraard gewoon fout.
 

Deleted User - 487966214

Guest
Bedankt voor u opmerking feest . Met u erbij is het op tribalwars altijd een feest maar in de negatieve zin vaak.

Ik liep met zoveel eenheden omdat mijn 1 ste edel dood ging op kbuut
 

Bijlagen

  • Screenshot_2020-09-02-10-42-20-928_air.com.innogames.staemme.png
    Screenshot_2020-09-02-10-42-20-928_air.com.innogames.staemme.png
    323,8 KB · Weergaven: 28

Deleted User - 487966214

Guest
King . mijn aanval liep een hele tijd voor dat hij het dorp overnam .
Daarom dat mijn stam mij steunt in dit alles...
En over het timen. Dat is niet getimed be? Ik had niet genoeg edels in het dorp A , dus verstuurde uit ander dorp nog 1 edel.
Op dat moment liepen er 2 clears van Ashazar op kbuut zijn dorp , was er zelfs geen spraken van edels...
 
Reactiescore
242
King . mijn aanval liep een hele tijd voor dat hij het dorp overnam .
Daarom dat mijn stam mij steunt in dit alles...
En over het timen. Dat is niet getimed be? Ik had niet genoeg edels in het dorp A , dus verstuurde uit ander dorp nog 1 edel.
Op dat moment liepen er 2 clears van Ashazar op kbuut zijn dorp , was er zelfs geen spraken van edels...

gezien het door de stats zeer aannemelijk was dat wij dit dorp gingen edelen nadat de clears binnen kwamen omdat we closerange edelen, wist jij dat de edels zouden komen en hoe laat ongeveer. Dan is het simpel om er met een kwartier na te zitten dat je dit dorp hebt. Een aanval op ons dus.
 

Deleted User - 487966214

Guest
Weeral eens feest ,dat staat los van dit topic , ik hou je niet tegen een nieuwe topic aan te maken maar hier stel ik de vraag als ik mijn afspraak niet nakom?

Dat jij mij al meerdere malen hebt uitgehaald tot domme uitspraken is een feit , maar u muur gaat van 0 naar 20 in 2min. Als jij er geld in stopt ga ik dit ook doen
 

Deleted User - 487966214

Guest
dat blijkt dat ik nog steeds niet in fout ben vriend ... 99 % geeft mij gelijk enkel jou brein ziet het anders
 
Reactiescore
242
Bedankt voor u opmerking feest . Met u erbij is het op tribalwars altijd een feest maar in de negatieve zin vaak.

Ik liep met zoveel eenheden omdat mijn 1 ste edel dood ging op kbuut
mag ik je er op wijzen dat jouw edel al liep voordat je dit wist?
looptijd is 4:33 vanuit dat dorp en vanuit 513|526 6 uur en 17 minuten. mooi scheef dus weer!

de edel die dood gegaan is, is verstuurd om 14:12 met aankomst van 18:45.
de edel met zoveel troepen is verstuurd op 14:32 met aankomst van 20:49.

je had dat dus nooit kunnen weten. dit wijst dus weer terug naar jou dat je opzettelijk recapped ;)

1599037530486.png
 

Deleted User - 487966214

Guest
Dat klopt , ik wou geen risico pakken... En blijkbaar had ik gelijk.

En voor die pm heb ik een berisping gehad , zoals ik zeg jij haalt het slechtste in mensen boven
 
Reactiescore
242
Dat klopt , ik wou geen risico pakken... En blijkbaar had ik gelijk.

En voor die pm heb ik een berisping gehad , zoals ik zeg jij haalt het slechtste in mensen boven

waarom lieg je en draai je feiten om, om je gelijk te behalen? ik bewijs wederom dat wat je zegt niet klopt. waarom moet ik geloven dat je echt niet wist dat wij het dorp over zouden nemen? Je wist van de clears, jouw edel kwam 19 minuten na de clear waarvan je wist dat die al liep met excessief veel troepen, zeker t.o.v je andere interns. Je weet dat we Kbuut edelen en dat er shortrange edels zouden gaan lopen. Ook wist je dat we in 19 minuten niet zouden kunnen ossen ;). Triest spel van je, en daarom is per direct de nap beëindigd. Wij respecteren naps, maar om ons te laten naaien door andere om er misbruik van te maken, is niet correct.

je geloofwaardigheid is bij deze ook onder de 0 gezakt door openlijk te liegen en te verdraaien ;)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487966214

Guest
1 : mijn aanval liep voor dat jij het dorp had. En wou geen risico nemen...
2: u opmerkingen over pm van mij naar u toe hebben niets te maken over dit topic, mijn vraag is als ik de nap niet nagekomen ben ? Jij probeert met deze oude koeien want dat bericht dateert van lang geleden , dus heeft niets meer te maken met dit alles , ik heb daar een opmerking opgekregen en heb ook aangeven dat jij mij provoceerde , waarop jij ook een berisping kreeg twmods. ( Ook vergeten te vermelden ?

Dus plz on topic !
 

Deleted User - 487966214

Guest
Kan jij ook 2 sec u mond houden , ik had graag de meningen van de ervaren tw spelers gehad.
Want als ik wist dat u edels liepen ... Maak ik nog geen fout ! Want het dorp was nog niet in u bezit !
 
Reactiescore
242
1 : mijn aanval liep voor dat jij het dorp had. En wou geen risico nemen...
2: u opmerkingen over pm van mij naar u toe hebben niets te maken over dit topic, mijn vraag is als ik de nap niet nagekomen ben ? Jij probeert met deze oude koeien want dat bericht dateert van lang geleden , dus heeft niets meer te maken met dit alles , ik heb daar een opmerking opgekregen en heb ook aangeven dat jij mij provoceerde , waarop jij ook een berisping kreeg twmods. ( Ook vergeten te vermelden ?

Dus plz on topic !

Wij hebben nooit een berisping gehad van TW Mods ;)
 
Bovenaan