W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
3.536
Ik denk dat het niet heel veel minder zou zijn maybe zo'n 10 max 20% qua aantallen.

Jij hebt het over een massa sturen, ik heb het over dom achterland gespam. Jullie sturen mss heel veel handmatig, de serieuze inc's voor een massa goed te begeleiden. Maar daarnaast wellicht nog een lading fakes met her en der een clear tussen richting achterland? Zou dat laatste nog gebeuren als het ook handmatig moest.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Jij hebt het over een massa sturen, ik heb het over dom achterland gespam. Jullie sturen mss heel veel handmatig, de serieuze inc's voor een massa goed te begeleiden. Maar daarnaast wellicht nog een lading fakes met her en der een clear tussen richting achterland? Zou dat laatste nog gebeuren als het ook handmatig moest.
Al zou ik dat coördineren en der bovenop gaan zitten sowieso. Wanneer alles geplanned en handmatig eruit kan merk ik namelijk dat het sturen vaak nog beter gaat dan bij 1C simpelweg doordat mensen ook mobiel veel eruit kunnen sturen en dus niet perse achter de laptop hoeven. Je zou het de accounts zelfs nog makkelijker kunnen maken door elk acc een bepaald tijdvak van 3 uur te geven zodat ze handmatig alles eruit kunnen sturen en een tijdsgap van 3 uur hebben.
 
Reactiescore
1.363
Bij 15 like's maak ik een post over Chris zijn prestaties op w71 in het top/flop spelers topic. Nooit gedacht iemand nog irritanter als UT kon worden.
Aahhh is meneertje op zn tenen getrapt? Boeehoee, jij bent zelf irritant. Je speelt hier niet eens maar toch zit je constant te janken over je 1c. En w71 weet ik genoeg van. Dat kattegejank van jou erover ben ik wel zat. Komt er gewoon op neer dat ik geen goed definzicht had die tijd, so what? Niet zo janken kerel.
 
Reactiescore
742
Aahhh is meneertje op zn tenen getrapt? Boeehoee, jij bent zelf irritant. Je speelt hier niet eens maar toch zit je constant te janken over je 1c. En w71 weet ik genoeg van. Dat kattegejank van jou erover ben ik wel zat. Komt er gewoon op neer dat ik geen goed definzicht had die tijd, so what? Niet zo janken kerel.

ik ben voor jannes

GO JANNES!!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Iedereen kan tegenwoordig op 20ms nauwkeurig wel een snipe zetten. Het is enkel het tempo waarmee je dat kan. Dergelijk script geeft noobs gewoon een hulpmiddel om meer kans te maken tegen een doorgewinterde topspeler die uit zichzelf strak kan timen.

Ga je er echter ineens foutloos een massa van deffen? Absoluut niet. Wordt het iets makkelijker? Zeker wel. Alhoewel ik het zelf niet gebruik, ben ik wel voorstander van dat het er is.

Als iemand die vaak massa’s planned en onderhand wel 10 tot 20x een edelspammassa gedeft heeft (voornamelijk W71, met de edelridder) mag ik wel zeggen dat het huidige def niveau in de community ontzettend laag ligt. Van de laatste 6 massa’s die ik geplanned heb is het laagste resultaat een +20 geweest op de nummer 1 van W73. Toegegeven, het zijn allemaal non-torenwerelden, maar als het zelfs op deze elite-wereld al niet beter was dan is de nood naar zulke hulpmiddelen wel duidelijk.

Als er dan zo’n tool is dat het defniveau op een non-torenwereld iets omhoog haalt juich ik dat enkel toe. Ook vind ik dat je als imago-speler er niet te veel over mag zeuren, aangezien jullie lekker je edelspam inplannen met de Walk-planner en snipes zoeken met EasyCommand. De open-script discussie hoort hier verder ook helemaal niet thuis.
 
Reactiescore
7.918
Ik denk dat je het wel mag nuanceren, dit is geen 'elite wereld' meer. Het grootste gross die jullie waarschijnlijk onder elite vinden vallen zijn gaan runnen en loggen niet meer. Dat is ook wel terug te zien in de stats. Er zijn heus mensen gebleven die doorgaan tot het laatste dorp maar we hebben allemaal banen en gezinnen, het gaat gewoon niet. Dus het resultaat is dorpen verlies. Je kunt nog zo goed zijn, maar als je er niet kan zijn houdt het op.
 
Reactiescore
451
Slechte smoes
Die banen en gezinnen hadde ze hiervoor ook al
Je weet dat je dan weinig of minder tijd heb
Waarom begin je dan aan een wereld als je weet dat het veel tijd kost
 
Reactiescore
1.148
Slechte smoes
Die banen en gezinnen hadde ze hiervoor ook al
Je weet dat je dan weinig of minder tijd heb
Waarom begin je dan aan een wereld als je weet dat het veel tijd kost

Starten en spelen tot de late game kost niet zoveel tijd als het deffen van massa’s in de late game.
 
Reactiescore
7.918
Slechte smoes
Die banen en gezinnen hadde ze hiervoor ook al
Je weet dat je dan weinig of minder tijd heb
Waarom begin je dan aan een wereld als je weet dat het veel tijd kost

Je start met complete teams voor 24/7 dekking, 3/4 van de teams loopt weg en runt. 1/4 van het team blijft over die het niet alleen kan. Hoe is dat een slechte smoes?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je start met complete teams voor 24/7 dekking, 3/4 van de teams loopt weg en runt. 1/4 van het team blijft over die het niet alleen kan. Hoe is dat een slechte smoes?

Omdat de dat al wisten voor ze er aan begonnen. Maargoed dat probleem heeft Spread ook gehad, ik heb zelfs nog nooit een wereld gezien waar er midgame alle teams in tact bleven :’-). Is toch wel een bekend iets.
 
Reactiescore
7.918
Omdat de dat al wisten voor ze er aan begonnen. Maargoed dat probleem heeft Spread ook gehad, ik heb zelfs nog nooit een wereld gezien waar er midgame alle teams in tact bleven :’-). Is toch wel een bekend iets.

Toch frappant dat de teams intact waren tot de incommings begonnen :oops:
 
Reactiescore
1.367
Gebeurd hier nog iets?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Momenteel loopt een deel van Spread weer op Pit.

Afgelopen week redelijke resultaten geboekt vooral dankzij een goeie zondag en maandag.
TNP en Guided kregen weer flinke klappen en ook de Quarantaine boy is voor het eerst getest. Wellicht dat ik nog wat motivatie vindt voor een uitgebreide post dit weekend.

Voor nu moet je het met deze tussenstand doen:
1599215760918.png
 
Reactiescore
1.367
Poeh...
 
Bovenaan