W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
467
Jouw argument slaat nergens op

Vaak als ik 1c massa zend doe ik dit met fakes en clears er doorheen, zet ik gewoon 2 schermen open. Beide hun bevelen open en enter ik ze door elkaar heen. Oftewel de gemakzucht van je slaat nergens op in dit feit. Of was dat de reden van de foute dodges? Dan begrijp ik het wel.

Jij doet dat misschien maar een hoop andere ook niet. En een hersenloze 1c spam waar velen het hier over hebben kan je vrij snel doorhebben of je fake bent of niet. Daarbij vergeet je het tweede deel van het betoog dat dodgen niet perse veel tijd hoeft te kosten vooral in je achterland niet. En een paar dodges foutjes op 1k+ incs is gewoon te verwaarlozen zolang het je troepen aan het front maar niet sloopt.

En als deffer ben je altijd in het nadeel omdat je het moment zelf niet kan kiezen, maar ben het er niet mee eens dat het meer tijd hoeft te kosten dan offen. Is maar net hoe je het aanpakt.
 
Reactiescore
1.918
Portugal heeft deze methode getoetst in werkelijkheid. Na het experiment bleek dat drugsaddiction 50% minder was. (Met enige nuance)
Geen non argument x
Linkje? Lijkt me een ethisch onverantwoorde studie. Gaan ze sowieso niet op grote schaal gedaan hebben en indien dat waar is kan je de studie even goed negeren
 
Reactiescore
1.365
Imago stuurde weeeeeken incs op ons met 1c. Ook op mij. Dat is gewoon easy af te handelen. Hoor je ons niet over. Krijgen ze t n keer terug: VERBIED 1C JE MOET ZOOVEEL DOEN ALS VERDEDIGER!!!! blablabla allemaal hypocriete bullshit! Accepteer dan beide kanten. En zoek gewoon n actief team of een lekker jankend weg en speel t spel niet.
 
Reactiescore
7.931
Zoals altijd mist Chris het punt weer. Onze aanvallen waren voor 18 augustus, jullie na 18 augustus. In de tussentijd is er een discussie geopend door onze eend die zich voortborduurt op andere werelden. Er wordt ook nergens gesteld dat Spread ermee moet ophouden of wel?
 
Reactiescore
227
Reactiescore
1.365
Zoals altijd mist Chris het punt weer. Onze aanvallen waren voor 18 augustus, jullie na 18 augustus. In de tussentijd is er een discussie geopend door onze eend die zich voortborduurt op andere werelden. Er wordt ook nergens gesteld dat Spread ermee moet ophouden of wel?
Dat forum met die argumenten tegen 1c is gewoon bs kerel. Genoeg argumenten geplaatst daar. En ik reageer puur hier op war er hier getypt wordt. niet op dat domme ideeën forum waar de enige tegenargument is: ik vind wat jij zegt nergens op slaan dus dan is het niet zo.
Dom gebrabbel dus van die oldgens die 0 normale werelden spelen.
 
Reactiescore
2.039
Dat forum met die argumenten tegen 1c is gewoon bs kerel. Genoeg argumenten geplaatst daar. En ik reageer puur hier op war er hier getypt wordt. niet op dat domme ideeën forum waar de enige tegenargument is: ik vind wat jij zegt nergens op slaan dus dan is het niet zo.
Dom gebrabbel dus van die oldgens die 0 normale werelden spelen.
Ah dus als zowel de leading scripters als de mods en old Gens aangeven met argumenten waarom het verboden zou moeten worden, is het onzin?
 
Reactiescore
967
Dat forum met die argumenten tegen 1c is gewoon bs kerel. Genoeg argumenten geplaatst daar. En ik reageer puur hier op war er hier getypt wordt. niet op dat domme ideeën forum waar de enige tegenargument is: ik vind wat jij zegt nergens op slaan dus dan is het niet zo.
Dom gebrabbel dus van die oldgens die 0 normale werelden spelen.

Er werden zat argumenten gegeven, dat jij deze BS vindt, betekent niet dat dat ook daadwerkelijk de situatie is.
 
Reactiescore
7.931
Dat forum met die argumenten tegen 1c is gewoon bs kerel. Genoeg argumenten geplaatst daar. En ik reageer puur hier op war er hier getypt wordt. niet op dat domme ideeën forum waar de enige tegenargument is: ik vind wat jij zegt nergens op slaan dus dan is het niet zo.
Dom gebrabbel dus van die oldgens die 0 normale werelden spelen.

Het is geen bs, het zijn punten waar JIJ je niet in vinden kan en het afdoet als janken. Dat betekend niet dat JIJ gelijk hebt daarmee. Enige die hier momenteel dom aan het brabbelen is ben jij.
 
Reactiescore
1.365
Er werden zat argumenten gegeven, dat jij deze BS vindt, betekent niet dat dat ook daadwerkelijk de situatie is.
Kun je ook omdraaien.

Ah dus als zowel de leading scripters als de mods en old Gens aangeven met argumenten waarom het verboden zou moeten worden, is het onzin?
Jazeker, die lui spelen niet eens fatsoenlijk meer en dan toch lopen piepen. Vind ik nutteloos om dingen die mensen handig vinden te willen verbieden.

Het is geen bs, het zijn punten waar JIJ je niet in vinden kan en het afdoet als janken. Dat betekend niet dat JIJ gelijk hebt daarmee. Enige die hier momenteel dom aan het brabbelen is ben jij.

Modern tw, accepteer t gewoon, verleden = verleden met al die stomme aanvalsbots etc. Modern = modern met oa 1c. Lees mn argumenten nog maar eens goed na. Aangezien je toch geen flikker op tw doet. (aan w73 te zien).
 
Reactiescore
7.931
Modern tw, accepteer t gewoon, verleden = verleden met al die stomme aanvalsbots etc. Modern = modern met oa 1c. Lees mn argumenten nog maar eens goed na. Aangezien je toch geen flikker op tw doet. (aan w73 te zien).

Heb ze gelezen, hoopje geblaat waarvan de helft bestaat uit schelden, spelfouten en geschreeuw. Kan niet zeggen dat ik onder de indruk geraakt ben door je argumentatie en eigenlijk juist nog harder voorstander ben voor een verbod.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zoals altijd mist Chris het punt weer. Onze aanvallen waren voor 18 augustus, jullie na 18 augustus. In de tussentijd is er een discussie geopend door onze eend die zich voortborduurt op andere werelden. Er wordt ook nergens gesteld dat Spread ermee moet ophouden of wel?

Ik snap niet zo goed dat de discussie dan hier wordt voorgezet.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wellicht leuk om eens terug te kijken naar de post die toch wel een grote bijdrage heeft gegeven aan de huidige activiteit en spanningen op de wereld. Spelen dezelfde spelers nog op de accounts? Zijn er accounts die bovenverwachting presteren, of juist het omgekeerde? Etc etc.

Voor mij persoonlijk steekt het account van @JokersBrain en @.Howlin er wel met kop en schouders bovenuit. :axe:
Wellicht beter om topic te gebruiken waarvoor die bedoeld was in eerste instantie en eens een tussentijdse recap te maken op de teams.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Wat ik hier vooral zie zijn spelers die defensief niet uitermate sterk zijn (Anton, Jurrien etc) 1C verdedigen omdat ze vaak al weg zijn wanneer die aanvallen arriveren.

Aan de andere kant heb je spelers die wel deffen. Ik denk dat t logisch is dat slechtere/minder complete spelers 1C willen bijhouden, maar voor het echte competitiegevoel en/of een verwijding van de skillgap moet 1C altijd verboden worden.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wat ik hier vooral zie zijn spelers die defensief niet uitermate sterk zijn (Anton, Jurrien etc) 1C verdedigen omdat ze vaak al weg zijn wanneer die aanvallen arriveren.

Aan de andere kant heb je spelers die wel deffen. Ik denk dat t logisch is dat slechtere/minder complete spelers 1C willen bijhouden, maar voor het echte competitiegevoel en/of een verwijding van de skillgap moet 1C altijd verboden worden.
Lau denk dat je de plank wel misslaat door Anton daar te benoemen :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Als Anton behoort tot de betere deffers op .nl is het tijd om te kappen.
 
Bovenaan