Top/Flopstammen

Reactiescore
5.598
Reactiescore
54
Prachtig, dat heel de wereld spreekt over Rose, dat zij willen dat er over ze gesproken wordt, terwijl ze waarschijnlijk heel de wereld tegen zich hebben gekeerd door deze actie. Prachtig.
 
Reactiescore
786
Snap je zelf wat je hier nu gezegd hebt?

Het komt erop neer dat de stam Rose, net zoals de voorganger Beast., nu de te kloppen stam is op deze wereld en dus de wereld tegen zich krijgt. Is dit erg? Nee, maar het is wel logisch gezien het de grootste stam is op deze wereld.
 
Reactiescore
941
Iemand interesse om met alle stammen samen een BG te vormen tegen Rose? Nadat ik alweer een wereldwinst heb binnengehaald en bovendien op betreurenswaardige manier op deze wereld mijn hoofddorp ben verloren (lees: stab) wil ik wel ergens meeknokken tegen R2W'ers Rose.
 
Reactiescore
227
Iemand interesse om met alle stammen samen een BG te vormen tegen Rose? Nadat ik alweer een wereldwinst heb binnengehaald en bovendien op betreurenswaardige manier op deze wereld mijn hoofddorp ben verloren (lees: stab) wil ik wel ergens meeknokken tegen R2W'ers Rose.
Jij hebt alweer... een winst binnengehaald. Alweer zeg. Opkomende ster!
 
Reactiescore
76
Iemand interesse om met alle stammen samen een BG te vormen tegen Rose? Nadat ik alweer een wereldwinst heb binnengehaald en bovendien op betreurenswaardige manier op deze wereld mijn hoofddorp ben verloren (lees: stab) wil ik wel ergens meeknokken tegen R2W'ers Rose.

Best kut voor je hoor, maar stab? Wut
 
Reactiescore
1.659
flinke stab idd. gelukkig staan we samen sterk en heb jij al meerdere clears verloren op de verenigde troepen vechten punten niet van het vrij forum maar dan goed
 
Reactiescore
1.699
Iemand interesse om met alle stammen samen een BG te vormen tegen Rose? Nadat ik alweer een wereldwinst heb binnengehaald en bovendien op betreurenswaardige manier op deze wereld mijn hoofddorp ben verloren (lees: stab) wil ik wel ergens meeknokken tegen R2W'ers Rose.

Ga jij hier de diplomaat van VFgoed uithangen?
 
Bovenaan