Top / Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
1.094
Het feit blijft dat de impact van de kata aanvallen nooit nagebootst had kunnen worden door dezelfde speler terug te kata'en.

Dat kan ook niet, want elke situatie is uniek. Maar Medicated terugkatapulteren had ook nooit dezelfde situatie had nagebootst.

De invloed van Medicated in de situatie is onbewust, terwijl de reden om Medicated te katapulteren een bewuste keuze is geweest. Dat is al een cruciaal verschil.
Behalve dat is alles wat in Retro's machte lag om de schade te beperken of ongedaan te maken voor Mickey Mouse, is gedaan of voorgesteld. En als Mickey Mouse dat nog niet genoeg vonden hadden ze dat moeten aangeven tijdens het voorstel van compensatie. Zij deden het af met dat het allemaal niet nodig was. Prima. Maar dan verwacht ik geen katapulten op iemand die slechts deels verantwoordelijk gehouden kan worden.

De keuze om Medicated te katapulteren is zoals Jvds11 al zei

Mickey weet ook dat de wereld over 2 dagen klaar is, dus zoekt ook enkel een excuus om de laatste dagen te kunnen 'trollen' door te kata'en.

Duidelijker kan ik het niet maken. En verder zijn naar mijn idee de impact van de katapulten op de verliezen van Mickey Mouse nihil, want zoals al duidelijk aangegeven en te zien is, zijn 80-90% van de dorpen al voor de katapulten overgenomen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
978
Gefeliciteerd, je hebt weer een classic gewonnen met dezelfde pmade die al jaren keer op keer wint omdat ze overal vriendjes hebben. :dislike:

Hm.. Deze classic heeft nooit echt een premade stam gekend en is het Medicated team solo gestart. Tis naar mijn externe kijk meer een account dat heeft gecarried binnen hun stam, dat zowaar een team op zat dat normaal ook in een premade zou starten inderdaad. Zegt meer dat bepaalde teams uit de "premade" geen OP premade nodig hebben om te winnen, maar gewoon sterk genoeg zijn van hunzelf om op een vrij gelijke verdeelde wereld hun stempel te drukken binnen een stam op de wereld.

Buiten dat heeft technisch gezien de premade niet gewonnen voorgaande classic . ^^
 
Reactiescore
978
Heb je ook niet, waardoor het verwijzen naar dat je paar dorpen in de plus stond vrij zinloos is. Een account als A Noble train had een perfect cluster gelegen tegen een enclave van Naccer. Dat Noble in die positie met boerlimiet en die ligging niet Naccer weg speelde is extreem matig. Zelfs met matige en inactieve stamgenoten, door boerlimiet en ligging had A Noble Train normaal gesproken keihard moeten doorbreken door Naccer. Dit bleef echter uit door hard en kwalitatief verdedigingswerk van Jan en Mats, waardoor n00bs uiteindelijk de overwinning opeiste. Had Noble door Naccer heen gebroken, was dit waarschijnlijk niet gebeurt.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Vandaar dat ik in de plus stond stabber?
Waar je stamgenoten zeiden dat je een acc moest wegspelen, pakte je in een paar weken 5 dorpen en toen de eerste incs kwamen ging het acc delete, chapeau. Je hebt met je ego en dat rare stab verhaal je wel heel erg belachelijk gemaakt op het af, maar toch blijft het leuk om te zien hoe je weer geraakt wordt als je er op gewezen wordt dat je op kwaliteit geklopt bent.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Er is destijds hoe dan ook heel goed gedeft op Naccer/Gli, maar denk toch dat we eerder geklopt zijn door (in)activiteit dan door kwaliteit.
 
Reactiescore
2.039
Waar je stamgenoten zeiden dat je een acc moest wegspelen, pakte je in een paar weken 5 dorpen en toen de eerste incs kwamen ging het acc delete, chapeau. Je hebt met je ego en dat rare stab verhaal je wel heel erg belachelijk gemaakt op het af, maar toch blijft het leuk om te zien hoe je weer geraakt wordt als je er op gewezen wordt dat je op kwaliteit geklopt bent.

Je beweert dat je mij alle hoeken hebt laten zien, maar we zijn geen dorp verloren, dat is waar het om ging. Je had namelijk de ballen niet om ons aan te vallen, maar ging slechts voor de inactieven. Hele verhaal wat je er omheen lult is helemaal niet relevant voor mijn ontkenning dat je mij 'alle hoeken hebt laten zien'.

Bovendien weet echt iedereen dat noble allang op del stond voordat er ook maar 1 Inc binnenkwam, dus dat is ook je reinste onzin.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je beweert dat je mij alle hoeken hebt laten zien, maar we zijn geen dorp verloren, dat is waar het om ging. Je had namelijk de ballen niet om ons aan te vallen, maar ging slechts voor de inactieven. Hele verhaal wat je er omheen lult is helemaal niet relevant voor mijn ontkenning dat je mij 'alle hoeken hebt laten zien'.

Bovendien weet echt iedereen dat noble allang op del stond voordat er ook maar 1 Inc binnenkwam, dus dat is ook je reinste onzin.
De ballen niet? Met zo'n idioot groot front ga je niet je front vergroten, maar pak je idd de zijkanten ja, die overigens ook beter waren dan Noble, Mac duck was by far de lastigste tegenstander die classic. Iedereen op die wereld zei dat noble naccer had moeten wegspelen, maar dat gebeurde totaal niet. En zoals ik idd zei, als de incs eindelijk komen stond je al delete, vrij makkelijk om er zo vanaf te komen.
Maargoed als jij vond dat het niet beschamend was voor Noble, prima. Velen zien het toch anders.

Er is destijds hoe dan ook heel goed gedeft op Naccer/Gli, maar denk toch dat we eerder geklopt zijn door (in)activiteit dan door kwaliteit.
Games die er op de massadag in de ochtend een uur niet was scheelde zeker ja, maar heeft de wereld niet beslist. Zoals in elke classic endgame hadden beide kanten problemen met activiteit, verschil was dat Lions overal aan het klagen was over oa games en ons dus eigenlijk uitnodigde om daar te gaan blitzen, waar N00BS vrijwel al zijn problemen intern hield. Naccer en Gli hebben heel lang achter elkaar onder druk gestaan en amper verloren, waar op verschillende accounts van Lions bij ongeveer elke aanval winsten werden gepakt, niet omdat ze niet aanwezig waren. Verschil met Lions was wel dat iedereen daar op zijn account bleef zitten en in N00BS we denk ik precies de juiste spelers op de juiste plekken hebben gezet, maar nog steeds hadden we eigenlijk op elk account een mannetje tekort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
999
Zijn jullie nu weeral bezig over de vorige classic waar letterlijk niemand in geïnteresseerd is.
 
Reactiescore
999
Omdat spelers als Dutchgangster en Big Bang niet spelen op de huidige classic en daarom maar dit topic gebruiken om hun eerdere vetes aan te halen van vorige classic, gok ik.
 
Reactiescore
2.303
Misschien moeten we een ander forum voor hen openen?

"oude vetes"
 
Bovenaan