Praathoek

DeletedUser79704

Guest
Ik snap de mening.
Maar als je op die manier gaat kijken hoe ontstaan de meeste stammen? Ook Beast. Waar wurm in zat ontstond zo.
moest het nodig zijn kon ik het ergens nog begrijpen, maar nu ga je een leuke 1v1 uit de weg door te recruiten en naai je je (ex) stammie's gewoon
 
Reactiescore
138
Jurn, (als ik het goed heb)
Als je verdedigd als op 73 prima hoor..
Maar buiten dat Om...
Na wat jij allemaal gestuurd en gedreigd hebt naar mensen deze wereld mede naar je ex-stamleden, kun je veter niet te stoer praten want je hebt heel erg bewezen wat voor kleuter je bent als je mensen irl gaat bedreigen om een spel.

1. het team van 73 is niet het team van 75
2. Dat dreigen is een ruzie die uit de hand gelopen was, zowel langs mijn kant als langs de andere zijn kant. ga zijn naam niet benoemen hier. Je weet wel over wie het gaat. Hij heeft later ook zelf zijn excuses aangeboden. Dus wat je zegt klopt ergens wel, maar dan moet je wel naar beide kanten luisteren.

Wij waren hier beide in fout en dat zal hij zelf ook toegeven.

3. Je noemt mij kinderachtig, maar als je mij een pm stuurt en je het 1 x niet naar je zin hebt wat ik zeg block je mij en ga je het forum volspammen (wie is er dan kinderachtig)
 
Reactiescore
290
moest het nodig zijn kon ik het ergens nog begrijpen, maar nu ga je een leuke 1v1 uit de weg door te recruiten en naai je je (ex) stammie's gewoon
Wij gaan een 1v1 zeker niet uit de weg...
en we hopen zeker dat deze er gaat komen we hebben ook bewust geen 15 leden gerecruit. En ook niet naar punten maar kwaliteit gekeken.
We hebben alles zo netjes mogelijk gedaan.
maar niet iedereen deelt een zelfde mening of ziet de toekomst hetzelfde.
Ik heb ook naar geen enkel lid van vbv haat.
stuk voor stuk super kerels en dame!
Maar uiteindelijk ga je ook naar jezelf kijken en de toekomst en voor nu denken we dat dat dit gaat zijn.

overigens zijn er verhalen en pm’s. Van zaken van een Svenny gezien waar ieder het zijne over kan denken maar daar sta ik niet achter.
 

DeletedUser79704

Guest
Wij gaan een 1v1 zeker niet uit de weg...
en we hopen zeker dat deze er gaat komen we hebben ook bewust geen 15 leden gerecruit. En ook niet naar punten maar kwaliteit gekeken.
We hebben alles zo netjes mogelijk gedaan.
maar niet iedereen deelt een zelfde mening of ziet de toekomst hetzelfde.
Ik heb ook naar geen enkel lid van vbv haat.
stuk voor stuk super kerels en dame!
Maar uiteindelijk ga je ook naar jezelf kijken en de toekomst en voor nu denken we dat dat dit gaat zijn.

overigens zijn er verhalen en pm’s. Van zaken van een Svenny gezien waar ieder het zijne over kan denken maar daar sta ik niet achter.
alleen ga je dat net wel door gewoon 2 stammen volledig uit elkaar te halen en dan een triestig napje van een week aan te bieden. je geeft ze amper de kans om iets te organiseren/op poten te zetten. dat beast mss wat vers bloed nodig had ja, maar jullie stam? jullie waren gewoon lekker bezig en pakten winst
 
Reactiescore
138
Je bent geen leider maar wel stuurde jij pm’s rond voor het joinen van beast.? Vreemd...

Een uit de hand gelopen ruzie is nogal zacht verwoord...


Prone ik zal je even uitleggen , en stop dan met dat haten nu. dan kunnen we een normaal gesprek voeren met argumenten.

De reden dat ik beast heb geleaved is omdat er geen actie gebeurde. forum was dood, kreeg nooit reactie op dingen.

Daarom nam ik soms zelf het initiatief om dingen te doen + die recruits vind ik echt zo'n stom argument. want jij stuurt mij bv. dat ik ongeoorloofde wou recruiten.

We hebben ongeoorloofde 2 x afgewezen.

Ik ben daarna met hem in gesprek gegaan om te kijken of we iets voor hem konden bieden & dan heb ik het niet over een join bij beast. maar wou wel kijken naar de toekomst of we hem nog iets konden regelen.

Voor de rest zijn de recruits met een vote gedaan en stemde iedereen vervolgens gewoon altijd ja op elke mogelijke lid.

Wij probeerde een democratische stam te maken waar iedereen zijn inbreng in had.

Dit werkte niet op de korte en al zeker niet op de lange termijn.

Ik heb in stamchat "kkr noobs" geschreven wat niet netjes was dat klopt.

En heb ik vervolgens een hele uitbrander gekregen wat op zijn plaats was.

Dan begonnen meerdere mensen zich te moeien en is dat onstaan in een helse ruzie die de dag zelf nog was goedgemaakt & waren we langs beide kanten blij dat het opgelost was.

Je mag haten op ons als je dat echt wilt, maar ik denk dat je ons een beetje verkeerd inschat zowel als persoon dan als TW Account.
 
Reactiescore
290
alleen ga je dat net wel door gewoon 2 stammen volledig uit elkaar te halen en dan een triestig napje van een week aan te bieden. je geeft ze amper de kans om iets te organiseren/op poten te zetten. dat beast mss wat vers bloed nodig had ja, maar jullie stam? jullie waren gewoon lekker bezig en pakten winst
Klopt zeker.
VBV was zeker goed bezig maar meerdere spelers zaten klote met de lijnen of er was weinig edelruimte.
Wat je zegt klopt 2 stammen zullen uitelkaar gaan maar na de actie van svennny, de recruit van Killer en het akefietje met wurm denk ik persoonlijk dat Beast toch gevallen zou zijn.
 
Reactiescore
290
Prone ik zal je even uitleggen , en stop dan met dat haten nu. dan kunnen we een normaal gesprek voeren met argumenten.

De reden dat ik beast heb geleaved is omdat er geen actie gebeurde. forum was dood, kreeg nooit reactie op dingen.

Daarom nam ik soms zelf het initiatief om dingen te doen + die recruits vind ik echt zo'n stom argument. want jij stuurt mij bv. dat ik ongeoorloofde wou recruiten.

We hebben ongeoorloofde 2 x afgewezen.

Ik ben daarna met hem in gesprek gegaan om te kijken of we iets voor hem konden bieden & dan heb ik het niet over een join bij beast. maar wou wel kijken naar de toekomst of we hem nog iets konden regelen.

Voor de rest zijn de recruits met een vote gedaan en stemde iedereen vervolgens gewoon altijd ja op elke mogelijke lid.

Wij probeerde een democratische stam te maken waar iedereen zijn inbreng in had.

Dit werkte niet op de korte en al zeker niet op de lange termijn.

Ik heb in stamchat "kkr noobs" geschreven wat niet netjes was dat klopt.

En heb ik vervolgens een hele uitbrander gekregen wat op zijn plaats was.

Dan begonnen meerdere mensen zich te moeien en is dat onstaan in een helse ruzie die de dag zelf nog was goedgemaakt & waren we langs beide kanten blij dat het opgelost was.

Je mag haten op ons als je dat echt wilt, maar ik denk dat je ons een beetje verkeerd inschat zowel als persoon dan als TW Account.
Misschien heb ik inderdaad te snel geoordeeld, stuur me prive een berichtje misschien komen we er wel uit.
Ik snap dat het frustrerend is als mensen niet luisteren maar. In beast leep vgm meer niet lekker....
-zoals ik zei svennys actie..
-Recruit killer...
-“woordenwisseling leave wurm”
- enemy with a purpase die aan spelers in VBV voorsteld te gaan fuseren nadat hij dit eersee bij ongeoorloofde liefde deed..

Dat gaat mensen ook aan het denken Zetten.
 
Reactiescore
138
Misschien heb ik inderdaad te snel geoordeeld, stuur me prive een berichtje misschien komen we er wel uit.
Ik snap dat het frustrerend is als mensen niet luisteren maar. In beast leep vgm meer niet lekker....
-zoals ik zei svennys actie..
-Recruit killer...
-“woordenwisseling leave wurm”
- enemy with a purpase die aan spelers in VBV voorsteld te gaan fuseren nadat hij dit eersee bij ongeoorloofde liefde deed..

Dat gaat mensen ook aan het denken Zetten.


Tuurlijk begrijp ik , maar spreek ons dan aan om het verhaal te horen ipv vooroordelen te knallen hier.

Ik haat je voor de rest niet , maar veel dingen die je zegt zijn vgm echt wel verkeerd geplaatst.

Ik weet bv. al niet wat je bedoeld met dat van enemy + dat van sven weet ik ook niet.

Ik wil je ook vragen dat hier niet te posten uit respect voor de andere hun account.
 
Reactiescore
290
Ik zal er hier verder niet op ingaan, mocht je de “zaken” omtrent deze 2 accounts willen weten aangezien het jou “stammies” waren mag je me altijd prive een Bericht sturen
 

DeletedUser79704

Guest
Klopt zeker.
VBV was zeker goed bezig maar meerdere spelers zaten klote met de lijnen of er was weinig edelruimte.
Wat je zegt klopt 2 stammen zullen uitelkaar gaan maar na de actie van svennny, de recruit van Killer en het akefietje met wurm denk ik persoonlijk dat Beast toch gevallen zou zijn.
beast ging wrs vallen, jouw stam niet. edelruimte en edellijnen creeer je zelf, daarvoor geef je toch geen stam op? zo ga je alvast geen wereld winnen door de uitdaging uit de weg te gaan
 
Reactiescore
290
beast ging wrs vallen, jouw stam niet. edelruimte en edellijnen creeer je zelf, daarvoor geef je toch geen stam op? zo ga je alvast geen wereld winnen door de uitdaging uit de weg te gaan
Ik ga geen uitdaging uit de weg alles behalve...
mijn stam stond wellis waar niet op vallen maar zoals in elke stam is overal wel iets.
bij VBV hadden wij ook onze redenen. En voor mij is het af niet de plek om deze redenen op te noemen naar andere accounts toe is dit niet netjes.
zoals ik eerder zei, we hebben een leuke groep in VBV en het zijn allemaal top mensen in de omgang maar sommige dingen ziet een deel anders als de rest.
 
Reactiescore
760
dus hoelang voordat VBV uitelkaar pleurt ?
 
Reactiescore
148
What the actual fuck is dit ? eerste keer in al de tijd dat ik tw speel dat ik zo iets meemaak xD

die edelman is een One man army

unknown.png
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan