Praathoek

Reactiescore
1.279
Zeg ik enthousiast op Discord wb en dan lees ik hier dat je gebannen bent. Ik was zo blij je te zien.

Nu worden bans hier niet besproken, maar als het is wat je zegt dat je gedaan hebt, valt dat onder de spelregel §2 gedragscode:

6. Het is niet toegestaan om je voor te doen als een andere speler, een lid van het support team of een medewerker van InnoGames.
7. Het is niet toegestaan te beweren contacten te hebben binnen het Support Team of InnoGames medewerkers om hiermee eender welk gedrag af te dwingen

Zijn dus dure grapjes helaas. Je mag verder over je ban spreken via je support.


Nee het was heel realistisch

@all het gaat om het volgende in de pm.

Met vriendelijke groet
Accountnaam kalemus
Winnaar w1 w76 en tevens dubbelaccount van duckje.
 
Reactiescore
1.804
Wat een vreselijke beslissing alweer :redface:
 

Deleted User - 487973761

Guest
yup, ik ben terug van weggeweest, speelde nog op wereld 3 en 5, intussen veel veranderd zie ik, maar het forum niet zo veel :)
Zou het kunnen dat het nog altijd dezelfde moderator Duckje is ?
 
Reactiescore
1.478
Oei, dan ben je idd van heel lang geleden. Duckje is inmiddels al 13 jaar CommunityManager. Daarvoor is hij zeer korte tijd moderator geweest :p
Ah ik ging ervan uit dat dat bedoeld werd eigenlijk. Ben soms wat verstrooid.
 
Reactiescore
1.736
yup, ik ben terug van weggeweest, speelde nog op wereld 3 en 5, intussen veel veranderd zie ik, maar het forum niet zo veel :)
Zou het kunnen dat het nog altijd dezelfde moderator Duckje is ?

Damn jou ken ik nog wel.
 
Reactiescore
166
Oeps, ik ben een mongool. Bedankt voor de uitleg, zo klinkt het logisch haha.

Het is trouwens ook zo dat die versterkingen maar 1x tegelijk per dorp gebruikt kunnen worden. dus 1x versterking en dan kan je het pas opnieuw gebruiken als de versterking gearriveerd is.
 
Reactiescore
1.380
Het is trouwens ook zo dat die versterkingen maar 1x tegelijk per dorp gebruikt kunnen worden. dus 1x versterking en dan kan je het pas opnieuw gebruiken als de versterking gearriveerd is.
1x in de 24 uur en verterking wordt dan steeds minder dus alleen nuttig in het begin
 
Reactiescore
786
Geslaagd event volgens jullie of?
 
Bovenaan