Einde vd wereld awards

Reactiescore
286
.

Ik weet dat Simon dit heeft geschreven? Zoals Simon weet dat ik de spy van Motr. was zeker?

Wait whut?
Ik had met Simon contact, doordat ik hem op discord ging ondervragen over deze lompe actie. Gisteren stuurde hij mij ineens vragen over dit lijstje, over bepaalde vragen.
Waar het vandaan komt dat jij de spy van Motr was, weet ik niet?
 
Reactiescore
154
Wait whut?
Ik had met Simon contact, doordat ik hem op discord ging ondervragen over deze lompe actie. Gisteren stuurde hij mij ineens vragen over dit lijstje, over bepaalde vragen.
Waar het vandaan komt dat jij de spy van Motr was, weet ik niet?
.
 

Bijlagen

  • B1F0B0AD-2DF8-4E47-AABF-A0C3FDA52DEE.png
    B1F0B0AD-2DF8-4E47-AABF-A0C3FDA52DEE.png
    360,4 KB · Weergaven: 65
  • 0D550B07-3B28-494F-B086-CA7C36700C65.jpeg
    0D550B07-3B28-494F-B086-CA7C36700C65.jpeg
    130,6 KB · Weergaven: 63
Reactiescore
447
Dat is gewoon zijn lijstje, freya ziet spoken
 
Reactiescore
2.483
Ik dacht dat ik de spy in Fresh! was voor Motr:confused:
 
Reactiescore
447
Wel bijzonder dat hij zelf zegt tegen haar dat het Herald zijn lijstje is. Volgens mij zit er bij sommige een steekje los.
Op die foto ziet dat er gewoon puur sarcasme uit, hij zegt dat heral geholpen heeft met 2 dingen en dan zegt hij sarcastisch dat het nu volledig heralds lijstje is
 
Reactiescore
319
Speler awards
Beste speler: Hier zet ik neer Kevin van @What the Duck . Alles wat deze man verzint verandert in goud.

Beste stamspeler: Niemand kan er omheen dat Jens hier behoort te staan. Eindeloos vv'en en nachten draaien zonder enige moeite.

Beste aanvaller: @What the Duck . Tijdens massa's zo aanwezig te zijn en alles in de gaten houden. Gemiste clears en fakes van stamgenoten vervangen door snel om te plannen. We got it all.

Beste verdediger: Zonder enige twijfel moet hier @Ezra the King staan. De kalmte die er uitgestraald wordt als er weer eens honderden edels komen. Ook de spelers van Devil in Disguise kunnen er wat van na de eerste massa op hun. Goed herpakt!

Grootste vv slet: Binnen Motr is dat Jens. Van Fresh weet ik dat Repu wel veel heeft gedraaid.

Grootste ego: Absoluut Jagermeister. Denkt nog steeds dat ze alles hadden kunnen deffen van afgelopen massa. Ach ja, zullen we nooit achter komen.

Gezelligste speler: Refeal van WTD. Ik ben nog niet iemand tegengekomen die meer onzin lult dan hem.

Grootste wannabe in het spel: In Motr waren er zoveel. Daar kan ik de helft wel bij neerzetten.

Mooiste spelersnaam: Van mijzelf. :)

Mooiste profielfoto speler: Devil in Disguise.

Welke speler was voor jou de verrassing: Zidan van Goth Angel. Voor de fusie heb ik hem flink onderschat. Datzelfde geldt voor de spelers van Anonymous Threat.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Bas van Seduced by Lies. Hij heeft voor veel grijze bij mij gezorgd.

Voor wie heb jij echt respect: Binnen Motr zijn dat mijn co's, Jeroen en Jens van Yoda en de spelers van The Witch. Allen denken in stambelang en qua activiteit steken ze er met kop en schouders boven uit. Bij Fresh denk ik toch al gauw aan Devil in Disguise en Exact.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: De stop van mijn co Tony. :( Door de drukte op zijn werk moesten we het vuile werk van de nacht zelf oplossen. En ook een stukje gezelligheid van onze Belgische moat.

Stam awards
Beste stam: Zeker weten Motr. Zowel op defensief als offensief vlak. De statistieken zeggen genoeg.

Slechtste stam: Mask. Irritante defensieve spelers.

Beste leider: De huidige leiding van Motr.

Slechtste leider: Dit kan niet anders dan Bas van Seduced by Lies zijn. Hierboven ook al ergens vernoemd.

Mooiste stamnaam: Globe.

Mooiste stamplaatje: Motr!

Wie had je graag in de stam gehad: Ik had graag als stamgenoot Exact en Devil in Disguise gezien. Met Devil hebben we zeker leuke gesprekken gehad.

Wie had je liever niet in je stam gehad: Tragedy under Grace en AFAB. Het zijn zeer onaangename spelers om mee te communiceren.


Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Rene van The witch is uiteraard hier op zijn plek.

Slechtste P&P'er: Stijn van AFAB. Kwam weinigs zinnigs uit.

Favoriete forumposter: Deze gaat naar Rene van The Witch. Hij is altijd oprecht in al zijn posts en dat waardeer ik.

Minst favoriete forumposter: Ik heb nog steeds geen idee wie die 3 nepaccounts zijn. Super irritant om hun irrelevante posts te lezen.

Favoriete topic: Golden Awards

Minst favoriete topic: Global Stabbings.

Grootste wannabe van het forum: Zidan van Goth Angel.


Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: De beste instelling was de 50ms. Het haalt het beste uit je def en off skills naar boven.

Slechtste instelling deze wereld: Het niet kunnen ondersteunen buiten de stam. Het liefst time je def achter je edels.

Mooiste actie deze wereld: De mooiste actie blijft toch een dronken Tony die een pm stuurt naar Conor over sloopfakes naar Conor. :D

Grootste flopactie deze wereld: Samenwerken met Seduced by Lies. Flop, flop en nog eens flop.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: De fusie tussen 1C en Fresh. Met bijna alleen kwantiteit binnenhalen win je een wereld niet.

Grootste blunder van W72: Wereldafspraken maken. Zonder wereldafspraken kan er ook niet gestabt worden.
 
Reactiescore
239
Hallo allemaal,


Eerst en vooral: Bedankt voor de vele nominaties en de herkenning voor team IHY !!!
Zoals jullie wel weten zijn Jeroen & Jens dragende krachten van het account, ze zijn ook de spelers die de communicatie verzorgen binnen de stam en naar externen toe.
Echter wil ik wel even melden dat we hier sinds dag 1 met een team spelen van 7 spelers, het is niet omdat je sommigen niet vaak hoort via PM dat ze er niet meer zijn of niets doen op het account. (ookal zijn sommigen wel minder actief, haha!)

Bij deze, aangezien het 'einde wereld' awards zijn wil ik graag al de spelers hier bedanken op het account!
Dank je wel: Cor, Erik, Glenn, Stef, Jeroen & Jens !!!
 
Reactiescore
2
Simon zijn lijstje is niet mijn lijstje, heb er geen gemaakt en ga ik ook niet doen. Hij vroeg me wat ik de coolste stamnaam vond en wie de verassendste speler was (en neen ik zei niet mijzelf, ik wist niemand)
 
Reactiescore
169
Gefeliciteerd met de wereld winst Mortr!

Buiten dat ik de wereld kort en daarna nog korter heb gespeeld, heb ik het AF van tijd tot tijd gevolgd. Fijn dat de Barry Klaptand spelers van Shakedown de wereld niet hebben gewonnen.

Saluts!
 

Deleted User - 487970932

Guest
Allereerst bedankt voor alle benoemingen.
Hierbij dan ook mijn lijstje, zal wel weer MOTR minded zijn, maarja je moet wat met dit weer!

Speler awards
Beste speler: Beste speler(s) waren voor mij, in willekeurige volgorde:
- Juns, wat deze man uit zijn hoed tovert is pretty insane. Deffen op 2/3 accounts, offen als een beest en dan ook nog gezellig zijn!
- Jeroen, niet de meest ervaren speler maar een tactisch inzicht van jewelste. Voor iemand die onderdeel van onze krijgsmacht uitmaakte was die wel vaak afwezig bij massa's(zowel offensief als defensief). EN DAAR GAAN ONZE BELASTINGCENTEN NAARTOE?!
- Nigel, Met deze man aan je zijde deffen en offen is een verheerlijking. U vraagt hij draait, niets is te gek om je te helpen.
- Refeal/Putrick, de co's op WTD die ik heb losgelaten. Beide heren zijn actief en doen alles om te winnen. Daarbij ook nog eens ontzettend leergierig.
- Rene, Hij lijkt af en toe wat afwezig in de chat's, maar als het moet is hij er. Ontzettend kundig en daarbij ook een hele grote achterban waar hij constant op terug kan vallen. SO naar hen allen! Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft op TW... :)

Beste stamspeler: Kijk naar ODS, kijk naar de vv's. Jeroen en Jens waren hierin toch echt de koning. Ook Rene van TheWitch, Nigel van Inev en onze Jr. Zidan stonden altijd paraat!

Beste aanvaller: Jeroen en Jens, ook offensief gezien droegen ze hier weer hun steentje bij.

Beste verdediger: TheWitch, hetgeen wat ze hebben laten zien met minimale ondersteuning midgame heeft ze wel een stempel gegeven waarom men niet meer terug hoefde te komen daar!

Grootste vv slet: De heren van AT, Yoda en Refeal en Patrick waren niet te beroerd om VV's te pakken. Ook Tony, toen hij nog actief was, was in de nacht altijd paraat!

Grootste ego: Tja.... Simon, valt niet veel anders te benoemen... Rene heeft ook een ego, maar wel een terecht ego!

Gezelligste speler: veel gezellige mensen hier. Dylan, Refeal, Jeroen, Juns, Jeudy, Patrick, René, HENK( @Onkruid Vergaat Niet )

Grootste wannabe in het spel: Simon.

Mooiste spelersnaam: Inevitable.

Mooiste profielfoto speler: Ceuneur

Welke speler was voor jou de verrassing: Ons kleine Kechie, 16 jarige jongen waar we weinig verwachtingen van hadden in de switch naar MOTR. Heeft zichzelf ontzettend bewezen op deze wereld, hier gaan nog veel mensen plezier van hebben op TW.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Simon. Echter moet ik ook zeggen Exact, ik had een hoge pet op van dit account maar er is helaas weinig van terecht gekomen. Het zal zeker met de gebeurtenissen van de wereld te maken hebben maar ik had er graag meer van gezien. Super cluster, mooi front en ik denk dat er een mooie strijd tussen Rone en Exact had kunnen zijn. Zonde dat deze er niet geweest is.

Voor wie heb jij echt respect:
- Jens
. Het doorzettingsvermogen van deze man, het wegcijferen van zichzelf voor anderen. De mentale strijd voeren om sommige accounts maar te blijven oppepen en reminden van dingen die ze nog moesten doen, ontzettend bijzonder.

- Jeroen, zoals al eerder benoemd, niet de meest ervaren speler maar constant maar klaar zijn voor het volgende. Mee willen denken met alles en open staan voor kritiek. Het duo wat Yoda draaiende houd en de aangewezen persoon om Jens te temmen!

- Patrick, Hoe deze man in het leven staat na alles wat hij meegemaakt heeft en gaat meemaken is ontzettend bijzonder. Vol positiviteit, kracht en altijd maar lachen...

- Rafael, De humor en sfeer die deze stamopa met zich meebrengt is geweldig. Je hoeft het hem maar te vragen en hij regelt het!

- Jody, alleen op een inactief account gedropt worden en er toch het beste van maken. Je wil om te leren is toch wel heel speciaal!

EDIT:

- @Rarwghhh. vergat ik helemaal. Dylan was aanwezig als t moest en stond ook altijd voor iedereen klaar! Bracht een enorme gezelligheid met zich mee!

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Tony, je word gemist maat. Begrijpelijk keuze, nieuwe baan, nieuwe kansen, nieuwe woning. Veel belangrijkere dingen dan dit spel!

Stam awards
Beste stam: MoTr!
Slechtste stam: Fresh.
Beste leider: -
Slechtste leider:
Leiding Globe, eigenlijk was die er niet...
Mooiste stamnaam: -
Mooiste stamplaatje
: Juvy
Wie had je graag in de stam gehad: DiD, altijd toffe en correcte spelers gebleven.
Wie had je liever niet in je stam gehad: Er waren in MoTr enkele accounts waar je niet 100% van op aan kan. Bij zowel offen als deffen is er direct vv nodig. Daarbij was het altijd moeilijk om contact te leggen met bepaalde accounts binnen MOTR, dit was niet altijd even prettig.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Zal vast iemand zijn die dit goed kan. Ik kon de boeken die Jeroen altijd schreef wel waarderen.
Slechtste P&P'er: -
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
-
Favoriete topic: Ga, Spotprenten
Minst favoriete topic: Dat hele stab/Ruvon gedoe.
Grootste wannabe van het forum: Tja... Juns!

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: 50ms
Slechtste instelling deze wereld: -
Mooiste actie deze wereld: Eerste massa op Ceuneur
Grootste flopactie deze wereld: De dronken PM van Tony naar Ceuneur. Zidan die altijd door zijn wekkers heen slaapt.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Fresh die de universiteit gaat uppen, met de juiste beztting was er zoveel meer mogelijk geweest en had dit nog een top wereld kunnen worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
455
Bij deze ook mijn lijstje en kijk op de wereld. Don't shoot me als ik je ben vergeten, soms to much allemaal :x

Speler awards
Beste speler:
Hier moet ik toch echt mijn co Jens neerzetten. Jens is het type speler dat niet stil kan zitten (wereldinstellingen zijn veel te sloom voor hem), altijd op zoek naar actie, maar bovenal altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze directe tegenstander te verrassen (sloopfakes op de dorpen van ALW met 999lc en 1 ram, om daar groene edels achter te timen en vervolgens vijf cf's extra te pakken ongeveer). Super actief, houdt zijn directe tegenstander continue bezig, maar ondanks dat gaat niks boven stambelang. Elke massa op ons zette hij het acc Yoda volledig leeg om vervolgens nog met off troepen mee te snipen op andere accs indien nodig. Gewoon ontzettend veel voor de stam betekend, zowel Globe als MoTr, en van dichtbij mogen mee maken dat Jens voor mij wel de topper op deze wereld was.

Beste stamspeler:
Zoals hier boven al aangehaald heeft Jens ontzettend veel voor de stam betekend. Maar om het divers te houden, en zeker niet onverdiend, nomineer ik hier Kevin van WTD en later Predec, om op de valreep nog TuG aan te doen. Kevin was er altijd om vv's te draaien op de accs waar massa's op plaats vonden (defensief en offensief gezien indien mogelijk). Eigenhandig denk toch wel één a twee keer Predec volledig gedefft terwijl dit acc onder vv stond, maar ook op meerdere plekken gewoon super vaak ingevallen wanneer de situatie benauwend werd voor de originele spelers van het acc. Voor andere accs loggen in de nacht om hun acc te deffen, is wat mij betreft doorslaggevend geweest om jou hier te nomineren.

Beste aanvaller:
Deze vind ik lastiger aan één iemand toe te spitsen. Ik heb niet iemand gezien die hier voor mij ver bovenuit stak, dus vandaar dat ik hier twee accs wil nomineren. WTD en TheWitch. Early game super veel bijgeleerd offensief gezien van WTD en ook perfect uitgevoerde aanvallen gezien (Jammer dat ene SBL ze dan niet afmaakt bijvoorbeeld). TheWitch omdat Rene elke massa riep die bij zijn front kwam, 'ik maak ze morgen echt helemaal kapot, ga ziek veel dorpen pakken' en dit elke massa ook gewoon dik waar maakte met minimaal 10 dorpen winst.

Beste verdediger:
Hier plaats ik als acc TheWitch. Zoals al vaak aangehaald early game hun massa's altijd perfect afgeslagen zonder dorpenverlies, maar bovenal met super weinig stamstacks. Zelfs als het gehele team op zaterdagavond dronken is, wordt er op zondagochtend nog met een kater gedefft zonder dorpen te verliezen, gewoon heel netjes gedaan en dat was ook wel te zien aan dat Fresh daarna maar terug over ging op Predec met hun massa. Daarnaast vind ik dat Kevin, Nigel en Jens hier nog een extra benoeming verdienen voor hoe zij continue vv's op accs hebben gepakt om andermans acc te deffen en ook geen dorpen te verliezen.

Om het geen volledige MoTr lijst te maken, wil ik ook nog complimenten maken naar DiD. Ondanks de eerste twee waves op jullie gepaard gingen met flinke verliezen (weet de oorzaak niet, dus kan ik niet over oordelen), vind ik dat jullie je defensief gezien top herpakt hebben en was er daarna ook gewoon zo goed als niks meer te halen bij jullie. Vond Desire alleen minder leuk denk D:

Grootste vv slet:
Als ik het zo hoor waren dat op deze wereld Jens, Kevin en Simon. Jens de nachtwacht van MoTr, Kevin om elk acc te deffen bij massa's en Simon volgens mij om het inactieve Fresh toch nog in de race te houden.

Grootste ego:
Sorry Simon, maar ook jij gaat deze van mij krijgen samen met je niet zo dikke vriendjes van het acc Jager. Screens die ik van jou gezien heb met je master strategy plannen etc, te lachwekkend voor de uiteindelijk geboekte resultaten. En Jager.. Sorry maar stoer komen doen op ons forum over dat jullie de massa wel even gedefft hadden zonder veel verliezen, zonder stamstacks ongeveer, om dan vervolgens de vraag te stellen wanneer wij zouden beginnen met TREINEN sturen? Dan ben je voor mij echt een ego te groot, jammer dat we jullie niet op je bek hebben zien gaan door het verloop van de wereld.

Gezelligste speler:
Ik ga er hier meerdere moeten nomineren, kan er niet één aanwijzen helaas.. Ik heb deze wereld ontzettend mogen genieten en gelachen met Jens op Yoda, denk de meest rare gesprekken gevoerd met jou afgelopen tijd. Daarnaast de over gezellige chat met Rafael, Kevin, Patrick en Tony (Hoop dat je nog leeft Tony) en de chat met Nigel en Dylan. Speciale benoeming voor Jody, toch nog iemand die met verstand mee kan praten over F1. Zidan ook, heerlijk hoe jij goed gelovig bent, maar gewoon lekker mee kan lullen met iedereen. En als laatste Rene en Sharon, jullie hebben toch ook vaak zat voor een lach gezorgd op mijn gezicht op deze wereld!

Grootste wannabe in het spel:
Jens, geen uitleg nodig. Anders zou dit lijstje ook direct niet meer betrouwbaar zijn. Beertje <3

Mooiste spelersnaam:
Anonymous Threat

Mooiste profielfoto speler:
Die van DiD vind ik super mooi, maar is al vaak benoemd, dus bij deze ga ik voor Pjotr Claerikov.

Welke speler was voor jou de verrassing:
Zidan by far. Ik deed ten tijde van MoTr/100/Globe altijd beetje lacherig om lil kechie, maar jij bent echt degene die het grootste tegendeel bewezen heeft!

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Denk toch DiD, had jullie echt ontzettend hoog zitten maar die eerste twee waves op jullie waren echt niet best gedefft en gingen gepaard met super veel verliezen. Wel heeft dit acc zich super herpakt, maar gewoon omdat ik veel meer van jullie had verwacht als frontacc tegen ons noem ik jullie hier. Er zijn namelijk spelers die mij veel meer teleurgesteld hebben (overgrote deel van Fresh einde wereld bijvoorbeeld), maar bij jullie had ik het niet verwacht. Dus vat hem niet te negatief op, komt uit hele goede positieve gedachte!

Voor wie heb jij echt respect:
Jens en Kevin, tomeloze inzet op alle fronten binnen de stam. Massa plannen maken, vv's draaien overal tot spelers begeleiden binnen de stam of op het acc zelf. Super netjes gespeeld deze wereld!

Patrick, speciaal naar jou. Wat je meemaakt IRL en hoe je je houdt, respect alom <3

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Jens toen die zei te gaan stoppen, maar gelukkig toch zo lief was voor mij tot twee keer toe weer terug te keren <3
Daarnaast mis ik Tony, Roel en Joren ook. Jammer dat jullie op deze wereld helaas gestopt/verdwenen zijn!


Stam awards
Beste stam:
Kwalitatief gezien was Globe denk de sterkste stam deze wereld, echter diplomatisch gewoon geflopt. Overal plaats ik hier dan dus toch MoTr. Als kleine RIM stam begonnen met als plan grote mond op het AF om mee te mogen praten op het 'wereldtoneel'. God wat heb ik mij geïrriteerd aan jullie op het AF, maar het heeft jullie toch wel tot de wereldwinst helemaal gebracht uiteindelijk op deze wereld (in ieder geval moreel voorlopig).

Slechtste stam:
Tsja, sorry Fresh, maar jullie zijn voor mij toch echt de grootste flop van deze wereld op heel vlakken. Ik weet dat een groot deel komt door het stoppen van de originele spelers, maar vaak heeft dit toch ook zo zijn interne redenen.. Favoriet vanaf dat er fatsoenlijke stammen ontstonden, bijna nagenoeg perfecte phalanxen (op een paar na door ego accs als SD8 die alles voor zichzelf opeisen bijvoorbeeld) en dan je eigen geloofwaardigheid zo laten varen. Slechte massa's, het gooien op spionnen binnen hun stam om falen te verkopen, plots recruiten van 1C. Gewoon te veel gezien wat jullie geloofwaardigheid echt zwaar heeft doen zakken midgame al.

Beste leider:
Meest stabiel op deze wereld denk de uiteindelijke leiding van MoTr, Rene, Kevin en Jens. Waren altijd bezig met aanvalsplannen maken en kijken hoe we Fresh konden verrassen.

Slechtste leider:
Early game het acc SBL, wat heb ik mij toch in jullie vergist en ook ontzettend aan jullie geïrriteerd als leiding. Als je R. Reddington ten tijde van 100. wilt recruiten omdat hij mooi in de rug van Book ligt en veel punten heeft, dan snap je het spel echt niet. Idem voor de recruit van Meph.

Mooiste stamnaam:
Globe

Mooiste stamplaatje:
TiP

Wie had je graag in de stam gehad:
Ritesh van Fresh had ik graag mee samen gespeeld. De mannen van DiD en A Lone Wolf had ik ook graag mee in één stam terecht gekomen.

Wie had je liever niet in je stam gehad:
Het is niet dat ik jullie liever niet in de stam had gehad, maar iedereen die het elke zaterdag belangrijk vond om een foto te plaatsen van wat hij die avond wel weer niet in zijn neus ging drukken in de stamchat. Heeft voor mij weinig toegevoegde waarde.
#FreeStino, jij viel dan toch wel mee en helaas op rare manier verdwenen.


Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Joren van Thomas Shelby vond ik altijd sterk in zijn posts. Daarnaast Michiel van Conor, kon jouw neutrale posts altijd zeer waarderen.

Slechtste P&P'er:
Stino :D

Favoriete forumposter:
Niet echt één specifieke gezien deze wereld. Dus ik houd het wederom bij Joren en Michiel.

Minst favoriete forumposter:
SD8 by far..

Favoriete topic:
Spotprenten

Minst favoriete topic:
Geen specifieke.

Grootste wannabe van het forum:
Beertje I guess?


Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:
50 ms, om het deffen met toren toch nog wat lastiger te maken.

Slechtste instelling deze wereld:
Geen os buiten de stam, brengt een mooie dynamiek mee aan het aanvallen.

Mooiste actie deze wereld:
De massa's van MoTr op Fresh die gepaard gingen met bijna altijd +20 dorpen winst.

Grootste flopactie deze wereld:
Tony die Conor een PM stuurt dat hij sloopfakes op hem ging sturen met wanneer die aankwamen zonder door te hebben dat die het naar Conor stuurde. En dat Conor vervolgens nog bijna niks dodged en al die sloopfakes gewoon hitten.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
De recruit van Ruvon heeft de wereld gevormd in een 1v1 dus is zeker mede bepalend geweest. Maar doorslaggevend is toch helaas de uni rush van Fresh.

Grootste blunder van W72:
Toch wel het nagenoeg nooit aanwezig kunnen zijn tijdens massa's van Fresh deze wereld. Ik ben nog steeds van mening dat mijn vriendin stiekem binnen Fresh speelt en zo weekendjes weg of andere dingen expres tijdens jullie massa's in plande. Ik baal er oprecht van dat ik in dat opzicht voor mijn gevoel te weinig heb kunnen betekenen.
 
Reactiescore
270
Speler awards
Beste speler:
Ik ga hier voor Insomnia has Yoda. Dit is denk het dragende account geweest van W72. De activiteit was erg hoog en hebben veel goede dingen laten zien.
Ze hebben ons weinig ademruimte gegeven aan het front en bleven constant druk erop houden. Ik denk dat de oude kern van Globe (Insomnia has Yoda, The Witch, WTD etc) Het meest hebben laten zien op de wereld en echt de stam gedragen hebben.

Beste stamspeler:
Binnen motr is dit denk ik de globe kern geweest Binnen fresh ga ik voor Dylan van smoking aces Marvin van conor. Deze spelers hebben geprobeerd er nog zo veel mogelijk uit te halen door massas etc te plannen.

Beste aanvaller:
Van wat ik heb mogen meemaken zou dit gaan tussen WTD en Yoda. Meerdere massas van hun mogen ontvangen en de timings waren vaak behoorlijk strak en er werd veel tijd in gestoken. Van onze kant (Fresh) zijn de aanvallen redelijk tegen gevallen, mede door de activiteit denk ik.

Beste verdediger:
Van Motr heeft TheWitch denk ik vooral in het begin het meest te voortduren gehad en dit eigenlijk altijd feilloos afgeslagen. Vandaar de nominatie.
Verder zijn er weinig accounts die veel massas hebben gehad of deze allemaal feilloos hebben afgeslagen.

Grootste vv slet:
Binnen Fresh! was dit Simon. Pakte gerust meerdere VV`s tegelijk.

Grootste ego:
/

Gezelligste speler:
Dennis (TuG), Dylan (Smokin Aces), Robin (Exact) Dorine (DiD), Noah (DiD), Jeroen (DiD).

Grootste wannabe in het spel:
De unirushers. Weet wanneer je verslagen bent en verlaag je niet tot tstabben.

Mooiste spelersnaam:
Tragedy under Grace.

Mooiste profielfoto speler:
Devil in Disguise, ik vind die van ons erg mooi. Al zeg ik het zelf.

Welke speler was voor jou de verrassing:
Ik ga voor de oude kern van Motr. Toen het nog een rim stam was had ik er weinig verwachtingen van en leek het meer een stam waar de paar beste spelers ge-recruit zouden worden en de rest geedeld zou worden. En kijk waar ze nu staan. Door goede diplomatie toch de wereldwinst kunnen pakken. Al denk ik dat de globe kern wel gecarried heeft.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Huib van Predec. Op w70 vond ik het echt een prima gozer, maar het hele Ruvon gebeuren vond ik wel minder. En meteen als we dorpen verliezen op Discord berichten gaan sturen.

Voor wie heb jij echt respect: Mijn Co`s en in het bijzonder Dorine. Wat een doorzettingsvermogen ook al lijkt het hopeloos. Echt een topper waar ik elke wereld wel mee zou willen spelen.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Onze nachter, Noah. Eerste maanden heel actief geweest en helaas opeens gestopt.

Stam awards
Beste stam:
Motr. Verdiende winnaar. Activiteit was behoorlijk hoog en hebben bij vrijwel elke massa wel winsten gepakt, Tactisch goed gespeeld door al die toren jumps. Misschien minder tegenstand gehad dan gehoopt, maar daar kunnen zij uiteraard nik aan doen. Terechte winnaar en gefeliciteerd met de overwinning.

Slechtste stam: Fresh!. De activiteit was echt veel te laag. Qua stamcluster had het een groot voordeel ten opzichte van Motr! en hier had veel meer uitgehaald kunnen worden. We hadden gehoopt meer tegenstand te kunnen bieden, maar het zat er helaas niet in.

Beste leider: Stamleiding van Motr. Lijkt me duidelijk.

Slechtste leider: /

Mooiste stamnaam:
Fresh!. Ik vind Motr en Fresh! beide geen fantastiche namen, maar Motr vind ik helemaal kut klinken.

Mooiste stamplaatje: Fresh!

Wie had je graag in de stam gehad:
Tragedy under Grace, Insomnia Has Yoda. en Kaptrein (Frank). Ik zit nu ook bij een aantal Motr spelers op w74 en had daar ook wel graag bijgezeten. Antwan bijvoorbeeld.

Wie had je liever niet in je stam gehad:
Predec. Reden hier boven.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Motr waren vooral het forum aan het spammen, dus zal wel een van hun moeten zijn.

Slechtste P&P'er: /

Favoriete forumposter: /

Minst favoriete forumposter: /

Favoriete topic:
Golden Awards

Minst favoriete topic: Spotpreten. Behoorlijke cringe.

Grootste wannabe van het forum: /

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: 50 ms gap. Vereist meer skills om te deffen.

Slechtste instelling deze wereld: Dat niet kunnen ondersteunen buiten de stam en het niet kunnen aanvallen van je stamgenoten. Elke keer die onzin dat je stam in en uit moest gaan.

Mooiste actie deze wereld: De massas van Motr. Vooral de eerste op ons had veel schade aan gericht. Daarna hebben we nieuwe lijn getrokken en ons redelijk herpakt, maar toch eerste massa niet goed afgeslagen. Ook de eerste massa op conor leverde veel resultaat op waardoor de eerste scheuren binnen Fresh werkelijkheid waren.

Grootste flopactie deze wereld: Het overgaan tot uni rushen. gelukkig gaat dit niet lukken en zijn er veel spelers binnen Fresh die hier niet akkoord mee zijn gegaan.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Het kapot recruiten van 1C door globe (huidige motr) 1C bestond toen nog uit een handvol accounts, waar toen Ruvon en ook poginngen werden gedaan om Tiranu te recruiten ipv een leuke 1 v 1 v 1 werd het overblijfsel van 1c geforceerd om een keuze te maken. En zo kwam de wereld toch in een 1 v 1 terecht.

Grootste blunder van W72:
Ik denk het uit elkaar gaan van Book. Deze ligging was echt goed en het liep ook lekker in het begin. Echter op een gegeven moment kwam er wat frictie tussen bepaalde accounts waardoor de stam uit elkaar is gevallen.
 
Reactiescore
805
Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de nominaties van het account en van mezelf als speler, ben niet echt een speler met een groot ego binnen een stam denk ik, lezen dat je dingen goed doet/gedaan hebt van zowel vriend als vijand kan dan wel deugd doen.

Ik zal waarschijnlijk wel mensen vergeten vernoemen maar so be it. :D

Speler awards
Beste speler:
Denk niet dat er 1 speler als beste speler aangeduid kan worden aangezien in het huidig TW alle accounts bestaan uit teams.
Teams die in mijn ogen bij de top van W72 horen:
WTD: een combinatie van activiteit en kwaliteit is alles wat je zoekt op een account, Kevin, Patrick en Rafael zijn nu eenmaal alle 3 toppers die zichzelf met plezier voor een ander wegcijferen (Kechvin in het bijzonder) en zijn gewoon een toevoeging voor elke stam. Ook Tony droeg hierin bij maar die is jammer genoeg door nieuw werk van de voorgrond verdwenen.

TheWitch: het team dat bestaat uit vuur en passie, zowel offensief als defensief heeft dit account zich deze wereld wel een plaats bij de top bezorgd. Een rang zegt voor een account dit gewoon niets aangezien ze niet staan waar ze op gebied van speelkwaliteit zouden moeten staan. Ezra is de onzichtbare krijger die pas warm loopt als er incomings zijn die rood kleuren, dat samen met Rene en Sharon, het duo waar je niet mee in een call wilt zitten als je niet voorbereid bent. Ik vergeet hier waarschijnlijk anderen namen te noemen van dit account aangezien er op een bepaald moment iedere week wel een nieuwe co in de stam discord toegevoegd werd.

Kapitrein: mits goede activiteit (wat we laatste weken wel wat ontbraken daar) denk ik dat het team dat daar zit echt potten zou kunnen breken. Vooral het account zelf kwam te leiden onder de mindere activiteit van Stan en Vince maar neemt niet weg dat ze best een goed duo vormen in samenwerking met heeeeel af en toe Frunk.

IHY.: ook al is je eigen account nomineren voor zoiets misschien cringe of niet echt de bedoeling van dit lijstje, het dynamische duo dat Jeroen en ik vormen met in de achtergrond steun van Dimitri en soms één van de 4 andere co's is in mijn ogen de enige reden dat het account staat waar het nu staat, vooral op de ODA en ODS ranglijst.

Ik kan hier jammer genoeg echt niemand plaatsen van Fresh!, hoe veel ik ook probeer om iemand te bedenken die iets gedaan heeft op heel deze wereld wat er bovenuitstak, ik vind oprecht niet dat hier iemand van hen toebehoort.

Beste stamspeler:
Volgens alles wat ik lees en gelezen heb denk ik dat Dylan van Smokin aces binnen Fresh! een echte stamspeler was die zowat dezelfde functie had als ons account, maw zichzelf leegtrekken om zo zijn buren te helpen.

Binnen MoTr! moet ik toch terug gaan naar WTD, accounts als Duck die met amper of geen prestacks spelen voor een hele wereld zijn de reden dat de "massa's" van Fresh! op zo harde Russische muren liepen. Ook het deffen van de eerste massa op Predec toen Huib weer toevallig rondje fietsen was (jk) was zowat 80% in handen van Kevin en Tony en zoals de meesten weten is deffen op andermans account toch altijd een klein beetje lastiger.

Beste aanvaller:
Binnen MoTr! heb ik zelf echt veel bijgeleerd van Kevin, edelspam lijkt zo simpel als je weet hoe het werkt maar Kevin zal zich nog wel herinneren hoeveel keer ik daar vragen over gesteld heb. :rolleyes:

Met de accountchat van Jeroen, WTD en mezelf strijden om om ter eerst toch die 000ms vast te hebben was altijd een leuke uitdaging.

Als account zelf nooit een echte massa mogen ontvangen dus op dat gebied kan ik niet echt oordelen over Fresh!, ook het feit dat een top 5 speler blijkbaar enkel treinen kent vind ik zeer bizar.

Beste verdediger:
Uitschieter in het deffen vind ik nog steeds de 3V1 van het toenmalig MoTr!, Fresh! en 1C op Globe waarin geen enkel dorp genomen werd, toen hadden accounts als TheWitch weinig tot geen stam def en om dan geen dorp te verliezen neem ik men hoed voor af.

Binnen MoTr! vind ik dat 2 personen het meeste gegroeid zijn als "deffer":
Zidan van Goth Angel kwam net na de fusie over als een rookie maar gooide op het einde snipes alsof het niets was (die ene gefaalde off snipe niet meegerekend), de continue drang om zichzelf te bewijzen en de leergierigheid van deze jonge snotaap heb ik nog niet veel meegemaakt in TW, een echte topper in wording!
Thomas van Pjotr kwam de eerste massa op Pjotr nogal paniekerig over omdat het de eerste maal was dat het account onder druk kwam maar als ik dat vergelijk met de tweede massa denk ik dat hij een grote stap voorwaarts genomen heeft om vooral het overzicht te bewaren!

Bij Fresh! vind ik het zeer lastig oordelen, er zijn een aantal accounts die het voorbeeld gegeven hebben hoe het echt niet moet. Is altijd zeer lastig oordelen aangezien sommige accounts iedere massa onder vv stonden dus ik waarschijnlijk geen credits kan geven aan de juiste mensen, de eerste massa op repu was prima afgehandeld dus de persoon die toen op dat account zat krijgt van mij deze award.

Grootste vv slet:
Binnen MoTr! denk ik dat Kevin en WTD de grootste vv sletjes waren tijdens massa's. Ook .inevitable, GA en AT waren op het einde niet vies om een vv te draaien.

Binnen Fresh! kwam ik overal wel eens een speler van repu tegen dus ik gok wel dat dat accounts het meeste vv's draaide samen met Abdullah (hoop dat ik het juist schrijf) van Conor.

Grootste ego:
In mijn ogen blijft het account Shakedown8 hier nog steeds op plaats 1, jezelf zo veel rim opeisen en geen front komen opzoeken toont in mijn ogen echt aan dat je enkel aan jezelf denkt en niet aan een ander. Om dan nog met disrespect naar je enige tegenstander van heel deze wereld (TiP) te pm'en toont bevestigd alleen maar men punt. Om dan later die stam nog te recruiten omdat het wegspelen ervan te lang zou duren is helemaal lachwekkend. Zeker als jouw account dan de uni rush uitvoerd.

Binnen MoTr! hadden sommige mensen toch een ego dat niet echt zat waar het hoefde te zitten, denken dat je als enige rang 1 verdiend omdat je 5 keer meer groeiruimte hebt dan anderen en dat "binnen 2 maand stonden jullie mijlenver achter" is niet echt hoe het al dan niet verdienen van een rang werkt. :)

Buiten dat feit om denk ik net dat de reden dat MoTr! zoveel beter draaide en bleef draaien dan Fresh! het feit was dat er zo weinig ego's aanwezig waren die dan ook niet met elkaar zouden kunnen botsen.

Gezelligste speler:
Ik ben zelf niet de gemakkelijkste persoon (ik weet dat wel van mezelf) dus ik vind het al gek dat zoveel mensen me noemen in hun lijstjes, ikzelf heb nooit echt ruzies gehad met accounts binnen MoTr! behalve 1 x met AT en 1 x met Kapitrein waarbij beide "discussie's" uitgepraat zijn. Daarom ga ik hier niemand specifiek zetten, sommigen zou ik nooit nog een wereld mee starten maar de sfeer zat gewoon zowat altijd goed binnen de stam zelf, en discord kanalen werden gebruikt voor wat ze genaamd waren. :redface::rolleyes2:

Buiten MoTr! om kon ik het altijd goed vinden met Noah van DiD en @Team Maligator op welk account ze toen ook speelde. :p

Grootste wannabe in het spel:
Shakedown8 voor bovenstaand genoemde redenen.

Ook al kan ik het in de leidings chat meestal wel goed vinden met Jagerm3ister vind ik dat ze deze wereld niets gepresteerd hebben waarvan je zegt, wauw. Ook de manier dat je komt verkondigen op ons stammenforum hoe je onze massa met gemak zou afslaan is niet echt met open armen ontvangen door de anderen en mezelf. Zeker als je dan in andere chats zegt dat je het wel moeilijk zou hebben als we 100 treinen gingen gooien. :redface:

Binnen MoTr! is er niet echt een account dat dingen verkondigde dat ze niet nagekomen zijn, enkel de manier hoe Julian communiceerde via pm's was soms wel op de limiet, zeker als je er na het joinen van MoTr! achter komt hoe weinig hij eigenlijk maar deed op Pjotr (kudo's naar Mark en Thomas voor het doorzetten na zijn verdwijning).
Mooiste spelersnaam:
Insomnia has yoda. pas gewoon zo goed bij wie ik ben als persoon.

Mooiste profielfoto speler:
Devil in Disguise, vind ik wel echt een mooi plaatje hebben.

Welke speler was voor jou de verrassing:
Zoals hierboven al genoemd had ik altijd men twijfels bij Zidan, hij heeft deze niet zomaar opzijgezet maar mij gewoon verrast met de manier dat hij gemotiveerd is en voor iedereen in wil springen waar zij te kort komen, als nu het naïeve jongeren brein nog een beetje zal evolueren is er geen grens voor deze man zen potentie.

Toen wij met yoda net naast Desire kwamen liggen en ik daar SP/ZC prestacks aantrof had ik echt het gedacht, wat leggen ze hier tegen ons aan. Achteraf bekeken heeft/hebben de spelers van dat account regelmatig toch getoond dat ze ook evolueerden in het spel (geen idee of dat door inbreng van anderen was) en dat ze met activiteit onze regelmatige blitzes goed afsloegen.

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
De grootste teleurstelling blijft voor mij toch de twee waves op DiD:
DiD had ik gewoon altijd zeer hoog in het vaandel, ook grotendeels doordat ik al veel had gehoord van sommige spelers die op dat account speelden, ik had zelf nog geopperd de 2e wave niet op hen te doen aangezien ik dacht dat er niets te rapen zou vallen, niets bleek minder waar. Het feit dat ik 5 keer een trein stuurde op 1 dorpje en dat ze daar na al die keren nog geen stack hadden staan was voor mij één groot vraagteken.

Binnen MoTr! vond ik het soms teleurstellend hoe accounts veel meer moeite staken in de time gap's van massa's die op hun eigen front kwamen en veel minder als het voor een ander was.
Voor wie heb jij echt respect: Jeroen, dat je het al heel deze wereld met me volhoud.

Chat met Duckjes en inevitable, zelfde argument als hierboven. :confused2:

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Binnen MoTr! zijn er volgens mij maar 2 spelers die bij het vertrek wel hebben laten voelen wat hun waarde was:
Tony van What the Duck, mijn nachtvriendje die samen met mij het stamoverzicht in de gaten hield voor mogelijk blitzes was bij het verdwijnen voor mezelf en de stam een groot gemis.

Stijn van AFAB was misschien niet de makkelijkste persoon in omgang maar het account AFAB faalde wel compleet na zijn verdwijning (hopelijk horen we ooit dat alles ok is #freestino).

Binnen Fresh! vond ik het zelf echt zonde dat Noah er vandoor was, altijd in voor een leuke babbel en als er eens wat persoonlijks schol waren we beiden niet te beroerd om voor 1 nachtje een NAP af te spreken.

Stam awards
Beste stam:
Denk dat de oorlogsstatistieken hier gewoon duidelijk tonen dat er in de huidige staat van de wereld maar 1 stam verdiend deze wereld te winnen, MoTr!.

Denk persoonlijk dat 1C met het oude team van Exact hier toch ook hoort te staan, toen accounts als ALW en DiD nog geen activiteitsproblemen hadden.

Slechtste stam: Hier moet ik toch Fresh! plaatsen, dan vooral het Fresh! voor de fusie met 1C, hoe een account als jagermeister niet samen aanvalt met repu als hij het toenmalige MoTr! onder vuur neemt blijft me nog steeds een raadsel, 1 gezamelijke aanval daar had de wereld in zo een andere balans kunnen gieten blijf ik steenvast van overtuigd.

Beste leider: Kevin, Rene, Sharon en in mindere mate mezelf hadden de touwtjes wel goed in handen binnen MoTr! en vooral de drive om iedere keer weer betere massa's te plannen was me echt een genoegen!

Slechtste leider: Hier moet ik gewoon onze oud leider Bas van Seduced by Lies plaatsen, hoe hij ooit leider geworden is ben ik zelf al vergeten want achteraf bekeken was dat toch de grootste fout van het toenmalige 100. Eigen account boven stambelang, recruits willen doen waar we uiteindelijk 0 maar dan ook 0 meerwaarde aan zouden hebben.

Mooiste stamnaam: /

Mooiste stamplaatje
: Juvy!

Wie had je graag in de stam gehad:
Puur qua stam mindset denk ik dat accounts als smoking aces en jagermeiser wel redelijk denken hoe ik denk.

Wie had je liever niet in je stam gehad:
Iedereen die voor de uni up was (met de juiste info) hoef ik niet meer in men stam.

Simon in het bijzonder, ik meen dit oprecht, als ik de gesprekken van jou met sommigen lees denk ik dat je dit spelletje veel te serieus neemt en dat het beter voor JEZELF zou zijn als je het even links zou laten liggen om wat aan jezelf als persoon te werken.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Ook al frustreer ik me meer aan het feit dat hij op het AF wel actief is en in game dat niet was op W69 vind ik dat @CostaRica meestal wel zijn plannetje hierin trekt.
Ook @.Hustler en @Thomas Shelby Jr. zijn hier gewoon veel beter in dan mezelf.
Slechtste P&P'er: /

Favoriete forumposter: Idem P&P'er.

Minst favoriete forumposter:
Mensen die roepen dat ze men moeder langs achter zullen nemen. :redface:

Favoriete topic:
Spotprenten toen er nog meer als 1 stam was die er poste.

Minst favoriete topic: Alles wat te maken had met die 3 valse accounts.

Grootste wannabe van het forum: Me myself and I.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: 50 ms gap, dit maakt het spel gewoon zoveel leuker en uitdagender, zowel defensief als offensief geeft dit jezelf zo veel meer voldoening.

Slechtste instelling deze wereld: Beetje eentonig argument maar het feit dat je geen def achter aanvallen kan timen blijft echt een bottleneck. Je mag je aanvallen nog zo goed timen, een recap is zo gedaan zonder def.

Mooiste actie deze wereld: Er zijn zoveel acties in deze wereld die deze wereld bepaald hebben. Mooiste blijft voor mezelf early game het snipen van 3/4e van de treintjes die Kapitrein toen op alle dorpen van What the Duck gooide.

Daarnaast vond ik de 999lc sloopfakes best grappig om zo onze Agglomeration uit te breiden van 1 naar 8 dorpen in het backland van ALW.

Grootste flopactie deze wereld: Voor Globe was dat de rekruut van Ruvon, als één van ons de achtergrond had geweten van deze persoon had het denk ik nooit zo ver gekomen.

Ik zelf die men eerste week op het account yoda de enige vlaggenbooster verspeelde door een betere muntenvlag aan te gooien...

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Door de recruit van Ruvon werd de balans van de wereld uit evenwicht gebracht, nog steeds blijft het een feit dat de recruit van Ruvon zelf geen stab was, enkel de uitgevoerde aanvallen op toenmalig BG MoTr! en het verzwijgen van zoveel gesprekken waren een stab.

De gebeurtenis die daarop volgde waarin na een gefaalde massa van 1C, MoTr! en Fresh! op Globe Fresh! besliste dat het tijd was om met 1C in zee te gaan heeft alles vastgelegd zoals we het nu kennen. Grootste dupe van heel deze recruit is en blijft het toenmalige MoTr!, al denk ik dat ze samen met Globe een onverwacht goede stam gevormd hebben die hier (hopelijk) een verdiende wereldwinst op hun naam zullen schrijven.

Grootste blunder van W72:
De pm van Tony naar Ceuneur blijft gewoon zo geweldig.

Ook het feit dat Jeroen iedere keer op weekend moet als er een massa komt van Fresh! zal ik toch maar eens nader moeten onderzoeken.
 
Reactiescore
1.226
Ook al frustreer ik me meer aan het feit dat hij op het AF wel actief is en in game dat niet was op W69

Hoezeer ik snap dat je dit gevoel kunt hebben, ligt het wel iets genuanceerder. Ik heb het even nagezocht. Vanaf 05-06 heb ik aangegeven niet meer voldoende te kunnen loggen i.v.m. het aantrekken van het werk. Aangezien ik niet thuiswerk heb ik niet de luxe om dan te TW-en op 3 werelden, omdat ik het minste had met W69 (om de fase waar het in zat, diep in de end-game) heb ik besloten om daar flink te minderen. Rond 16-06 kwam de stab m.b.t. uni-rush, wellicht een vooruitziende blik :tongue: .

Hiervoor heb ik wel degelijk proberen mijn steentje bij te dragen en ook meerdere VV's gedraaid binnen de stam toen ik nog op muffin zat, toen er bijvoorbeeld def verstuurd moest worden op SoD, of gedeffed moest worden op Robienjo.

Iniedergeval bedankt voor je benoeming.
 

DeletedUser79704

Guest
@POOHBEER1 snap die steek van w69 ook niet echt :p ik zat met bram op het account en hij heeft wel degelijk actief geweest binnen het account, de laatste massa's hadden wij ook het merendeel van de aanvallen gestuurd terwijl stan examens had.
 

DeletedUser79704

Guest
de laatste massa's you mean die waarbij ik als buurman moet gaan smeken bij Stan om wat te fixen zodat ik op zen minst via wat gespam de clears en edels kan laten lopen?
idk ik was er toen niet omwille van een operatie :)
 
Reactiescore
805
Hoezeer ik snap dat je dit gevoel kunt hebben, ligt het wel iets genuanceerder. Ik heb het even nagezocht. Vanaf 05-06 heb ik aangegeven niet meer voldoende te kunnen loggen i.v.m. het aantrekken van het werk. Aangezien ik niet thuiswerk heb ik niet de luxe om dan te TW-en op 3 werelden, omdat ik het minste had met W69 (om de fase waar het in zat, diep in de end-game) heb ik besloten om daar flink te minderen. Rond 16-06 kwam de stab m.b.t. uni-rush, wellicht een vooruitziende blik :tongue: .

Hiervoor heb ik wel degelijk proberen mijn steentje bij te dragen en ook meerdere VV's gedraaid binnen de stam toen ik nog op muffin zat, toen er bijvoorbeeld def verstuurd moest worden op SoD, of gedeffed moest worden op Robienjo.

Iniedergeval bedankt voor je benoeming.
Het gaat ook maar specifiek om 1 massa, waar je overal te spotten was op het AF maar in game geen tijd had om 10min wat os te sturen, dat heeft voor mij een aderlating achtergelaten.

Zeker omdat je toen aan Stan had gemeld dat je minder ging doen op 69 maar dat niet bij ons terecht gekomen is of iig veel te laat.
 
Bovenaan