Praathoek

Reactiescore
2.878
Zidan vs Robbe 1v1? 16:00 voor de school.
 
Reactiescore
447
Nee zidan en ik zijn goede vrienden, en hij en zen vader dragen altijd messen @Ezra the King mocro duo lekker shanken. Moet opassen met wie je ruzie zoekt
 
Reactiescore
319
Waarom starten op een zinkend schip?
 
Reactiescore
447
Voor het hogere doel te helpen: w73, ervaring opdoen
 
Reactiescore
319
Als je daar wil leren deffen, moet je op Wow Who spelen.
 
Reactiescore
499
Als we nou niet allemaal heel Fresh over één kam scheren voor de actie van een aantal, wordt het forum ook weer iets gezelliger ;)
 
Reactiescore
286
Als we nou niet allemaal heel Fresh over één kam scheren voor de actie van een aantal, wordt het forum ook weer iets gezelliger ;)

Er zijn in mijn ogen maar 3 spelers van Fresh die onschuldig zijn bij deze actie. Maar het gros van de spelers die nu ook uit Fresh zijn, hebben keihard mee gewerkt aan deze actie :).
Jij bent 1 van die 3 La kouchov :)
 
Reactiescore
1.918
Oplossing: Alle zuivere koffie spelers leaven fresh en gooien kata sjabloon aan
 
Reactiescore
499
Voor de mensen die nog een leuke fight willen. Kouchov blijft gwn doorspelen om nog wat vlaggen te farmen, dus kom gezellig langs ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Gaat hier niet anders zijn, dit is een w69/2.0 for sure.


Nogsteeds geldt, Bas Top! Shakedown Flop!
Ps, na 3 wereldstabs ga ik maar s stoppen met werelden, altijd gezeik.
Bas smoel houden. Zat screens uit jullie discord gezien dat je hier achterstaat.

Ik sluit mij aan bij Ezra. Publiekelijk hield ik mijn mond na mijn stoppen binnen Fresh, omdat ik er mijn draai niet kon vinden vanwege de mentaliteit die er was. Of beter gezegd het gebrek daaraan bij een groot deel van de stam door gebruik te maken van dubieuze troep en er toen al steeds werd geopperd om dit soort kansloze acties te doen, omdat jullie anders geen kans zouden maken.

Vooral daarom ben ik gekapt en heb ik mijn contacten bij TheWitch daar destijds voor gewaarschuwd. Maar dat schijnheilige gedoe kan beter achterwege blijven, want dat maakt het er niet beter op.


Meeste spelers van Frish! Wisten alvast van niets en als info klopt dat afspraken geschonden zijn, trek ik me terug als MB en zal de spelers die er ook niets van wisten proberen overtuigen hetzelfde te doen. Zonde dat het toch vaak zo moet gaan endgame in dit spel.

Congrats aan motr voor alvast de symbolische overwinning, hoop dat het daar niet bij blijft
Het werd zelfs openlijk in de stamchats besproken. Hoezo wist niemand hiervan? Misschien nu dan niet. Maar dat sommige mensen dit als een serieuze optie zagen was algemeen bekend.
 
Reactiescore
132
Ik sluit mij aan bij Ezra. Publiekelijk hield ik mijn mond na mijn stoppen binnen Fresh, omdat ik er mijn draai niet kon vinden vanwege de mentaliteit die er was. Of beter gezegd het gebrek daaraan bij een groot deel van de stam door gebruik te maken van dubieuze troep en er toen al steeds werd geopperd om dit soort kansloze acties te doen, omdat jullie anders geen kans zouden maken.

Vooral daarom ben ik gekapt en heb ik mijn contacten bij TheWitch daar destijds voor gewaarschuwd. Maar dat schijnheilige gedoe kan beter achterwege blijven, want dat maakt het er niet beter op.



Het werd zelfs openlijk in de stamchats besproken. Hoezo wist niemand hiervan? Misschien nu dan niet. Maar dat sommige mensen dit als een serieuze optie zagen was algemeen bekend.


Spreek dan voor het vroegere sd8 alvast. Wij zaten nietin stamchat
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062
Rene, katas al klaar maat?

Die staan er altijd, maar edel me eerst ff naar die uni toe
Verover de meeste dorpen in deze wereld.

Beste resultaat: op 02.05.2020 (20 dorpen)

14 / 14
14 / 14
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 12. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen. » alles tonen

Het is bijna kata time!
 
Reactiescore
5.591
Die staan er altijd, maar edel me eerst ff naar die uni toe
Verover de meeste dorpen in deze wereld.

Beste resultaat: op 02.05.2020 (20 dorpen)

14 / 14
14 / 14
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 12. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen. » alles tonen

Het is bijna kata time!
Zo ken ik je weer
 
Reactiescore
499
Reactiescore
499
Bovenaan