Praathoek

Reactiescore
805
Ps, kom op Motr, dit konden jullie van mijlenver aan zien komen, ben beetje verbaasd dat er geen gs in stond just in case.
Je gaat er vanuit dat er toch stemmen zijn binnen Fresh! die hierover naar buiten zouden communiceren, als je dan leest dat het uni verhaal in een rozen doekje aangebracht is vol leugens dat begrijp ik dat dat niet gebeurd is. Van Simon had ik niets minder verwacht, @Smokin Aces stelt me wel teleur, in een leidings chat zitten om dan info door te geven zodat de juiste mensen hier geen weet van hadden (uni up) vind ik nog een stab bovenop de stab. :)
 
Reactiescore
786
Afgelopen 1+3+1 werelden zijn beëindigd met een stab of een dusdanig verneukte ingreep van TW team (geen haat btw), dat ik sws na w72 zou stoppen, ook vele speedwerelden waarop ik teamde, ben ik gestabt.

Er zijn leukere spelletjes dan tribalwars, kheb nog nooit zo`n zeikspel gezien. Na die overeenkomst met shake/fresh om staakt t vuren, motivatie sowieso dusdanig gedropt naar 0, er zijn leukere games zoals osrs of aoe2 DE, 100x leuker dan dit politieke shithole, anyway,

Gl Fresh & Motr! Ik doe hierop een /leave tribalwars wereldjes

En bovendien @Ezra the King , nooit gezegd dat ik er niet achterstond, sta enkel niet achter de manier waarop het is gegaan.


Ps, kom op Motr, dit konden jullie van mijlenver aan zien komen, ben beetje verbaasd dat er geen gs in stond just in case.

Wat is dit voor onzin. Omdat jij het beu was, dacht je maar even mee een wereld te verzieken? Je had ook gewoon nieuwe spelers kunnen zoeken, je account laten internen of gewoon op grijs gaan en zo kunnen stoppen. Of is dat tegenwoordig niet meer de norm als je het spelletje beu bent.

Je weet zelf hoe het voelt om door een stab de wereld te verliezen, dus ga je zelf, bij mensen die daarmee niks te maken hebben ook even proberen. Beetje hypocriet niet?
 
Reactiescore
10
Het hele plan van uni uppen is verkeerd opgezet een hoop mensen, waaronder ik zijn niet precies op de hoogte geweest wat betreft de regels. Het klonk als een goed idee om de wereld te winnen in mijn ogen maar ik was nooit opzettelijk vanplan tegen de "wereld afspraken" in te gaan . Naar mijn idee is uni wereld een recept is voor drama en stabben voor de veliezende hand, dan kun je beter niets afspeken kan je mekaar ook niet stabben xD.

Zoals @plaaimout aangaf eigenlijk weet geheel frish! van niks omdat het onder de radar gehouden werd.

Jammer dat het zo loopt dacht leuk tactisch eind spel maar is nu al 1 grote shit show dus tw stop eens met die uni werelden ! ik trek me ook terug als mb of wat dan ook, als genoeg mensen dat doen gaat het miss niet lukken hem tot lvl 30 te krijgen voor motr.

4) Overwinningsvoorwaarde

- Universiteitsdorpen morgen overgenomen worden, maar niet verder worden uitgebouwd dan level 1.
- De overwinningsvoorwaarden wordt op 70% dominantie gezet (over de spelersdorpen). Wordt de 70% bereikt mag de dominante stam zijn universiteit upgraden.

If ony i knew :p
 
Reactiescore
455
Ik snap gewoon niet dat jullie allemaal zeggen dat jullie toch verloren, jullie hadden nooit kunnen winnen, geen zin meer in het spel en bla bla bla. Waarom geef je dan niet gewoon op met opgeheven hoofd. We hebben het geprobeerd, maar het gaat niet werken, we staan op delete of wat dan ook. Waarom moet er dan precies een stab bij komen kijken richting iedereen op deze wereld die wel het fatsoen heeft het spel te spelen zoals het bedoelt is en volgens de onderlinge afspraken die gemaakt zijn (al dan wel of niet hiervan op de hoogte geweest te zijn)?

Overigens respect voor iedereen van Fresh die hiervan afstand doet en ons zelfs helpt om ons de wereldwinst (terecht) te gunnen. Jammer dat het meerendeel van deze community het spel toch blijft verzieken voor de mensen die het spel willen spelen zoals het ooit bedoeld is, dmv strijd.

Geen respect voor iedereen die aan het hoofd stond van dit plan of er vurig aan mee gewerkt hebben, om dan nu snel te doen als of zij er niks mee te maken hebben of dat het niet hun fout is. Ga je schamen in de verste hoek van je kamer of kom er dan gewoon voor uit en vertel ons waarom je op zo een laffe manier een wereld wilt winnen.
 
Reactiescore
534
Afgelopen 1+3+1 werelden zijn beëindigd met een stab of een dusdanig verneukte ingreep van TW team (geen haat btw), dat ik sws na w72 zou stoppen, ook vele speedwerelden waarop ik teamde, ben ik gestabt.

Recent wel met jou een speedje gespeeld waarin je ook wel niet zulke nette spelletjes speelde. Wellicht eerst eens bij jezelf zoeken?

Staat verder los van deze hele situatie waar dit over gaat, want daar weet ik niks vanaf.

Wel leuk leesvoer btw. Wie opent er een leuk topic?
 
Reactiescore
286
Klote streek. Ik had mijn vermoedens dat zoiets misschien kon gebeuren, maar speelde er zo weinig dat ik niet actief ben gaan controleren. Bij deze gefeliciteerd MoTr.

Ondanks dat ik niet echt actief was, weiger ik dat mijn account hierdoor een slechte naam zou kunnen krijgen. Dus mocht Fresh echt doorgaan met een uni rush dan wil ik best MoTr helpen om dit te stoppen.

Tip: Kick die Simon van je account en laat die gozer nooit meer op TW inloggen. Wat een vent is dat zeg.
 
Reactiescore
2.178
get your facts straight, wij hebben een voorsprong van +/- 16u niet genomen richting walk vanwege het simpele feit dat het beeindigen van de wereld een beter idee was, vandaar ook dat we constant walk verplicht hebben van unif te blijven uppen, dan met 6 mensen 9 accounts bemannen. een 99% zekere wereldwinst niet genomen, interesseerde me ook totaal niet.



Nope, still enjoying life and pension :)

Dit klopt wel tbh
 
Reactiescore
75
Je gaat er vanuit dat er toch stemmen zijn binnen Fresh! die hierover naar buiten zouden communiceren, als je dan leest dat het uni verhaal in een rozen doekje aangebracht is vol leugens dat begrijp ik dat dat niet gebeurd is. Van Simon had ik niets minder verwacht, @Smokin Aces stelt me wel teleur, in een leidings chat zitten om dan info door te geven zodat de juiste mensen hier geen weet van hadden (uni up) vind ik nog een stab bovenop de stab. :)
Ik was er tegen in eerste instantie, maar ik werd inactief ik trok het me eigenlijk totaal niet aan ik heb 2 of 3 dagen nietmeer gelogd, maar acc gaat vanaf nu op delete Motr ging sowieso deze wereld winnen thx voor de leuke strijd terechte winnaar
 
Reactiescore
516
Newgen noobs. Blij dat ik een paar maanden geleden al gestopt ben met dit spel. Wat een triest einde van w72. Gefeliciteerd Motr.

PS: kom CoC spelen, veel leuker dan dit spel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
447
Jup tijn en ik van het account ALW doen voort
 
Reactiescore
1.962
Ik heb geen flauw idee hoe die universiteiten werken maar gaat Fresh het überhaupt nog wel redden met uitbouwen nu de meeste leden uit onvrede geleaved zijn?
 
Reactiescore
447
En bij ons niet ziddie? Ik moet morgen wel deffen terwijl jager beter bezet is, haha
 
Reactiescore
1.016
Gewoon alles dodgen :x
 
Reactiescore
447
Jep edels straks ook dodgen
 
Reactiescore
447
Ga naar je mama ziddie, mag je zelf nog zo laat op zijn van je ouders?
 
Bovenaan