Praathoek

Reactiescore
2.878
Reactiescore
455
Poh, nooit gedacht dat jullie echt zo zielig waren..
 
Reactiescore
1.542
Dat je flop bent prima, maar accepteer het gewoon en neem je verlies. Met dit soort acties laat je alleen maar zien dat je een kansloze ziel bent die door niemand meer serieus genomen gaat worden.
 
Reactiescore
1.016
Fresh doet een Mathieu'tje. Zeer nice.
 
Reactiescore
455
4) Overwinningsvoorwaarde

- Universiteitsdorpen morgen overgenomen worden, maar niet verder worden uitgebouwd dan level 1.
- De overwinningsvoorwaarden wordt op 70% dominantie gezet (over de spelersdorpen). Wordt de 70% bereikt mag de dominante stam zijn universiteit upgraden.


Voorstel vanuit Fresh zelf destijds, toch hilarisch zo al die nieuwe spelers zonder gevoel voor eer :redface:
 
Reactiescore
967
Wint fresh de wereld nu of dat niet persé?Geen idee hoe die uni’s werken, maar walk had bijvoorbeeld ook nog gewonnen. Hopelijk pakken jullie op z’n minst nog de winst, al zal deze ongetwijfeld een stuk minder aanvoelen dan wanneer deze verkregen was puur door massa’s. Trieste zaak.
 
Reactiescore
455
Het wordt nu een strijd wie als eerste zijn Uni op lvl 30 heeft en die daar voor een X aantal dagen kan behouden. Gezien Fresh stiekem in de nacht begonnen is, hebben zij nu een paar uur voorsprong helaas. Het is afwachten wie nu sneller bij lvl 30 gaat zijn. Maar afgesproken was dat geen enkele stam de uni zou uppen..

Walk heeft op W69 uiteindelijk hulp gehad van Cave leden waardoor zij eerder konden beginnen met de Uni uppen en dus lvls voorsprong hadden.
 
Reactiescore
1.016
Het wordt nu een strijd wie als eerste zijn Uni op lvl 30 heeft en die daar voor een X aantal dagen kan behouden. Gezien Fresh stiekem in de nacht begonnen is, hebben zij nu een paar uur voorsprong helaas. Het is afwachten wie nu sneller bij lvl 30 gaat zijn. Maar afgesproken was dat geen enkele stam de uni zou uppen..

Walk heeft op W69 uiteindelijk hulp gehad van Cave leden waardoor zij eerder konden beginnen met de Uni uppen en dus lvls voorsprong hadden.

Zodra het level 30 is, is het direct klaar dacht ik.
 
Reactiescore
319
Wow, tegenwoordig stellen dus wereldafspraken niks meer voor. Waarom gaan we er dan nog moeite voor doen?

Dit wordt ook de laatste Uni wereld die ik speel. Al die laffe spelers die het op deze manier willen winnen hebben er als enige profijt van. Kotsmisselijk wordt ik ervan en dan had je de spelers van SD8 hoog staan, maar dat is nu helemaal weg gevallen. Schaam jullie!
 
Reactiescore
167
Gaat hier niet anders zijn, dit is een w69/2.0 for sure.


Nogsteeds geldt, Bas Top! Shakedown Flop!
Ps, na 3 wereldstabs ga ik maar s stoppen met werelden, altijd gezeik.
 
Reactiescore
319
Ik denk dat ik er nog 4 op een rij van maak. Na 67,69 en nu 72, ga ik nog een stabwereld beginnen.
 
Reactiescore
286
Waar zijn al die stoere boys van Fresh dan die met dit plan hebben ingestemd?
 
Bovenaan