[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.707
nou het is heel simpel. de kans dat de mohniels zo stom is om zijn pillen aan andere als medeproleten te geven is niet zo groot. fam was uitzondering?
als blue een proleet was had hij dit geweten en ging hij wel meteen tegen mij in. hij zit namelijk al de hele tijd het topic te refreshen.
hiermee heb ik dus bewezen dat hij een flikker is want hij twijfelde over mijn claim van pillen.
 
Reactiescore
1.804
Wat een ontiegelijk slechte ultieme reddingspoging yube :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
1.707
:oops:
Ik dacht al. We zitten op pagina 63 en nog niemand heeft iemand als wolf bestempeld omdat die in prive conversatie zit.
misschien is het beter voor het spel als je het niet steeds voor jan en alleman opneemt als er sterke argumenten worden geuit tegen iemand.
 

Deleted User - 487971361

Guest
nou het is heel simpel. de kans dat de mohniels zo stom is om zijn pillen aan andere als medeproleten te geven is niet zo groot. fam was uitzondering?
als blue een proleet was had hij dit geweten en ging hij wel meteen tegen mij in. hij zit namelijk al de hele tijd het topic te refreshen.
hiermee heb ik dus bewezen dat hij een flikker is want hij twijfelde over mijn claim van pillen.
Ja maar dat is niet gelijk aan flipper?
 
Reactiescore
1.707
de mohniels is een proleet en ik heb blue het zwijgen opgelegt met mijn bewering dat ik pillen had gekregen dus is hij een flikker?

wat begrijp je hier niet aan yube?
 
Reactiescore
1.707
Nvm, ik zie dat anthraxxis zich aan iemand mag koppelen en niet aan candiu. Die ballon gaat dan neer. Kan ik net zo goed stoppen ..

..

Met snoeken. Dit was allemaal om een aantal snoeken te verdienen. Ik trek mijn claim van beschermengel in, dat was voor een snoek namelijk. Dat betekent dat Anthraxxol de beschermengel is en candiuSimeco loog over zijn rol. Ik ben slechts een cruiser, Candiu wist van dit toneelstukje want was samen besloten. Mocht zij ontkennen is ze daadwerkelijk een slechtje.

overigens coronairritant dat @Candiu dit weigert te beantwoorden.

maar dan wel kansloos reageren op een bericht van mij dat ik blue vang via zijn prive berichten.

tja dit is op deze manier geen doen er zijn goedjes die zich gedragen als slechtjes
 
Reactiescore
61
Wat is het toch fijn om na een dag werken meerdere BENGEL claims te zien van spelers die verdacht worden en Anthraxxol.
Ik vind de claims van Simeco, Anthraxxol en Yube allemaal niet geheel geloofwaardig, maar dat kan hem ook aan mijn achterdochtige aard liggen.

Nou kan het zijn dat ik te snel heb gelezen en het heb gemist, maar waarom is Meister nog steeds bewezen goedje terwijl er een mogelijke infectie heeft plaats gevonden?
Kan het dan ook zo zijn dat Meister geïnfecteerd is en Candiu nu als goedje neerzet?
 

Deleted User - 487971361

Guest
overigens coronairritant dat @Candiu dit weigert te beantwoorden.

maar dan wel kansloos reageren op een bericht van mij dat ik blue vang via zijn prive berichten.

tja dit is op deze manier geen doen er zijn goedjes die zich gedragen als slechtjes
Ja klopt @Candiu je maakt me onnodig verdacht.
 
Reactiescore
1.014
haha ik weiger niks hoor, was nog druk andere posts aan het lezen wb yube.

en die reactie over die pag.63, was sarcastisch bedoeld. Ik neem het voor niemand op.

@allen
Ja die snoekpunten kloppen. Ik heb er zelf ook één voor ons (yube en ik) verdiend door op yube te stemmen

Tegen mij zei hij dat hij cruiser is. En die BEclaim was voor een punt inderdaad.
Dat hij er nu op terugkomt snap ik, gezien hij op lynch staat volgens mij.

Hij en anderen zijn overtuigd van simeco als slechtje.
 
Reactiescore
1.707
simeco, blue, candiu en meister moeten we hebben beste mensen.

simeco en blue als flikkers
candiu en meister als proleet

geen dank voor dit sterke jagerswerk bedank me maar na het potje.
 
Reactiescore
1.707
en wat mag een snoekpunt dan zijn.

al die halve informatie van jullie tering zeg.

het is 5 voor 12 en dan spelen jullie het zo
 
Reactiescore
1.014
simeco, blue, candiu en meister moeten we hebben beste mensen.

simeco en blue als flikkers
candiu en meister als proleet

geen dank voor dit sterke jagerswerk bedank me maar na het potje.
Wat betreft mijn rol zit je er echt naast.
simeco en blue geloof ik.
Meister, geen idee. Ik denk meer van niet, want waarom mij bekijken en posten dat ik goedje ben.
 
Reactiescore
1.014
en wat mag een snoekpunt dan zijn.

al die halve informatie van jullie tering zeg.

het is 5 voor 12 en dan spelen jullie het zo
Elke snoekpunt is een stem minder. We kunnen stemmen weghalen.
 
Reactiescore
447
simeco, blue, candiu en meister moeten we hebben beste mensen.

simeco en blue als flikkers
candiu en meister als proleet

geen dank voor dit sterke jagerswerk bedank me maar na het potje.
Euh wat is dit? ik ben beul he
 

Deleted User - 487971361

Guest
en wat mag een snoekpunt dan zijn.

al die halve informatie van jullie tering zeg.

het is 5 voor 12 en dan spelen jullie het zo
Met een snoekpunt werk je een stem van je weg. Maar heb tegen candiu gezegd dat zij ze mag hebben aangezien ze voor mij nu niet werken aangezien ik op dikke lynch sta.
 
Reactiescore
1.014
We kunnen max 3 stemmen (weghalen) verdienen
 

Deleted User - 487971361

Guest
Dus haal allemaal je stem van mij af en zet die op Simeco? Valse beschermengel claim
 
Bovenaan