[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.577
Nogmaals, ik kan mezelf morgen bewezen goedje maken. Opzich kan het nu ook al als het echt moet, maar liever niet. Ik eet nu en doe dat met laptop dicht, ontspannend. Nonkel zijn post niet gelezen overigens die lange, eten word koud anders.

Zeggen dat je mijn post niet hebt gelezen, maar dan wel je zin beginnen met 'Nogmaals' - zo van, ik val in herhaling

Bewijs het nu maar
 
Reactiescore
447
Is er van elke rol maar 1? behalve wolven natuurlijk
 
Reactiescore
993
Mensen een claim is pas een claim als het een claim is?

Joker redt zich nu weer van een lynch. Waar zijn de mensen die gisteren joker ook verdacht vonden?
 
Reactiescore
1.577
Ik kon ook als wolf zijnde mijn stem op Yube laten staan en offline gaan voor derest van de avond. Werd ik sws geen lynch. Ipv die optie koos ik om een specifieke speler te gaan checken doorheen het gehele potje en mijn avondeten daarvoor uit te stellen. Niet echt iets wat een slechtje zou doen.

Ik wijs er iedereen op dat Joker deze tactiek nu alsnog toepast...
 
Reactiescore
1.699
Joker waar blijft jou verhaal over een speler die jij zo verdacht vond spelen ?
 
Reactiescore
122
Wauw Speeder kan je nog opvallender wolf claimen?
En ow ja
Anthraxxol

Dit is ook niet meer normaal hé. Speeder zit er al de hele tijd naast maar ik geloof eigenlijk niet dat hij wolf is.

Dit is een hele verdachte stem. Kunnen we nog genoeg mensen krijgen om op deze te stemmen?
 

Deleted User - 487938569

Guest
Persoonlijk vind ik dit en je afwezigheid verdacht. Vorig potje leek je het enorm goed door te hebben, ondanks onervarenheid. Dit potje voeg je niks toe heb ik het idee, zelfs als je wel post. Dit dus in tegenstelling tot vorig potje. Vandaar dus buurman bolderbast.
Ja ben beetje minder aanwezig dan gehoopt. Maar zal er opletten om extra actief te posten, zodat we de wolven er uit kunnen gaan krijgen. Vandaag erg druk met de lametjes die waren geboren we hebben er 23 jonge lameren bij. Mocht je het leuk vinden wil ik wel een foto uploaden, zo schattig kleine lammeren.

Nogmaals, ik kan mezelf morgen bewezen goedje maken. Opzich kan het nu ook al als het echt moet, maar liever niet. Ik eet nu en doe dat met laptop dicht, ontspannend. Nonkel zijn post niet gelezen overigens die lange, eten word koud anders.
Hoe wil je je zelf bewijzen @JokersBrain. Want het lijkt mij erg handig om een bewezen goedje in dit potje te hebben. Dan kunnen we van uit daar weer een hoop nieuwe beredeneringen trekken.
 
Reactiescore
993
Joker zn laptop zit dicht. Iedereen die wat vraagt aan hem krijgt geen antwoord meer.

Waar zijn trouwens ook de mensen op blue gebleven? Daar ging het vanochtend/vanmiddag toch over?
 
Reactiescore
1.699
Dit is ook niet meer normaal hé. Speeder zit er al de hele tijd naast maar ik geloof eigenlijk niet dat hij wolf is.

Dit is een hele verdachte stem. Kunnen we nog genoeg mensen krijgen om op deze te stemmen?

Neem jij het nou voor speeder op ? Kijk hoe hij zich gedraagt. Ik snap de stem van AB wel een beetje al vind ik het tamelijk slap onderbouwd.
 
Reactiescore
447
Als jokers brain niet meer antwoord op men vraag voor 22u dan gaat men stem naar hem.
 
Reactiescore
3.537
Ik wilde eigenlijk op Joker of Sule stemmen. Maar als ik het topic vluchtig doorlees(zit op een terras) stemt niemand op Sule en claimt joker dat ie zichzelf kan bewijzen.

Tussen wie gaat de stemming nu?

Speeder lynchen, sws slechtje en mogelijk infectiewolf (als dat die Yube rol moet voorstellen) als ik zie dat sommige wel ver gaan om hem er nog een dagje extra in te houden?
 
Reactiescore
1.699
Joker zn laptop zit dicht. Iedereen die wat vraagt aan hem krijgt geen antwoord meer.

Waar zijn trouwens ook de mensen op blue gebleven? Daar ging het vanochtend/vanmiddag toch over?

Hoe weet jij dit ?
 
Reactiescore
122
Neem jij het nou voor speeder op ? Kijk hoe hij zich gedraagt. Ik snap de stem van AB wel een beetje al vind ik het tamelijk slap onderbouwd.

Het gaat er in dit spel niet om hoe je je gedraagt, maar of je een wolf bent.

Ja hij speelt als een volslagen debiel, maar ik denk niet dat hij wolf is.
 
Reactiescore
3.537
Joker zn laptop zit dicht. Iedereen die wat vraagt aan hem krijgt geen antwoord meer.

Waar zijn trouwens ook de mensen op blue gebleven? Daar ging het vanochtend/vanmiddag toch over?

Ik ben al terug, speciaal snel gegeten, ik lees even bij.
 
Bovenaan