[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.277
He @ItsDash wat vind je van de stem van @JokersBrain op mij? Is die goedkoop of is ie duur? Ik wring me in rare bochten om mezelf te redden, dat doet een goedje nooooit natuurlijk!
je fixatie begint een beetje irritant te worden.
maakt me misschien wel zekerder dat je wel eens slecht kan zijn zo hyper de pyper ben je.
 
Reactiescore
122
Ik denk dat Jokersbrain goed is. Ik weet van mezelf dat ik goed ben en zodoende vind ik Speeder de beste lynch van deze 3.

Ik kan je niet uitstaan omdat je geen enkel goed argument hebt neergelegd, niet omdat je op mij zit. Dat interesseert me namelijk niet, wel als ik me er niet tegen kan verdedigen.
 

Deleted User - 487938569

Guest
@Speeder. Waarom wil je de hele tijd wisselen tussen stemmen? Het is toch al lang duidelijk dat sule en nonkel wolfs gedrag tonen. Dan heb je toch niet meer een keuze wisseling nodig ?
 
Reactiescore
1.532
@Speeder. Waarom wil je de hele tijd wisselen tussen stemmen? Het is toch al lang duidelijk dat sule en nonkel wolfs gedrag tonen. Dan heb je toch niet meer een keuze wisseling nodig ?
Omdat ik het wel weer een beetje gehad heb met dit spel, het is zo dom. Alles wat ik de vorige paginas heb gepost is nonsense natuurlijk. Ik blijf inderdaad bij m’n verdachten: Sule, Blue en Nonkel. Maar die waren goedkoop blablabla, ik stoor me daar gewoon mateloos over.

Nu dan toch weer even serieus, ItsDash en Blue zoals ik vanaf begin al dacht.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Mijn aanwezigheid is niet bepaald nodig als ik al deze pagina's zie, maar ben wel vaak genoemd. Stem zet ik nogmaals op Jokersbrain alvast dan ga ik nu de posts zoeken die mijn antwoord nodig hebben.
 
Reactiescore
1.577
Nou, hou u vast, ga even zitten, hier komt het,.... Blue is voor overduidelijk een goedje de lynch stemmen op hem slaan nergens op, hij zoekt dermate goed mee het wat mij betreft onmogelijk een slechtje kan zijn.

En als jij wat minder op mij zou tunnelen had ik meer tijd in het zoeken van wolven kunnen steken ipv mezelf te verdedigen.

Yube is gewoon een wolf, zijn makkelijke meeloopstem gisteren, zijn makkelijke voor stem betreft Fam (ik gok erop) en verder heel op de achtergrond spelend. De dingen die hij zegt kloppen ook nog eens niet en als hij hierop word aangesproken krijg je daar verder geen inhoudelijke reactie op.

Je geeft hier wat mij betreft eerder een argument dat ik een goedje ben dan dat ik een slechtje ben als je refereert naar 'speelt zoals hij altijd speelt', nou laatste 7 potjes goedje geweest ofzo. Na dit potje worden dat er 8.


Edit; Wil nog even meegeven (nonkel niet verder lezen) dat ik jouw AB absoluut overduidelijk ook een goedje vind.


Ik heb je een hele dag gerust gelaten, maar we zijn 45 minuten voor de DL en sindsdien heb je opnieuw twee goedjes gespot en je enige verdachte om onduidelijke redenen geschrapt van je lijstje? Lekker bezig dan als goedje. Zeker voor iemand die meestal heel standvastig is en zeker van zijn stuk. Geef nu alvast maar die beloofde verdachte, je kan er later nog een theorie aan toevoegen.

Door hem overduidelijk goedje te noemen sta je bij mij ook verdacht nu. Ik wacht nog even af wat de stemming doet t.o.v. eigen huid redden en dan stem ik daarna, liefst op Blue anders op jou. Zie Candiu post hierboven trouwens, het is echt schijnaanwezigheid dat citeren en dat vragen, zelfde geldt voor @nonkel jos met z'n vragen aan anderen.

Ik stel vragen aan personen die anders beetje in de achtergrond blijven? Geen idee wat daar wolfs aan is.

@nonkel jos nu met lijstje minstens 6 verdachten, anders jij verdacht

Speeder, JokersBrain, Simeco, Jo Han, Riprobin en Candiu

!!!

Ik kon ook als wolf zijnde mijn stem op Yube laten staan en offline gaan voor derest van de avond. Werd ik sws geen lynch. Ipv die optie koos ik om een specifieke speler te gaan checken doorheen het gehele potje en mijn avondeten daarvoor uit te stellen. Niet echt iets wat een slechtje zou doen.

:redface: :redface: :redface:

moet het nog duidelijker? jij kan wel claimen dat je een specifieke speler hebt onderzocht, maar je kan zelfs geen naam zeggen? wat heeft dat dan opgeleverd?

Nu ik deze stand zie verklaard Speeder zijn lynch stem op mij al veel meer. Zichzelf beschermen van de lynch door mij hogerop te brengen wetende dat ik verdacht word door enorm veel mensen, dat de kans het grootst aanwezig is er nog stemmen op mij zullen volgen. Wolfje in het hoekje gedreven, Speeder?

Moest Candiu meelezen, Speeder was niet de persoon ik zat na te checken overigens, maar maakt nu toch heel vreemde sprongen om zichzelf te redden. Mijn analyse over een ander target volgt net voor de DL nog wel.

je verwijt speeder dat hij zichzelf beschermt van de lynch, maar doet het vervolgens zelf? je belooft een analyse, vlak voor de deadline? en vervolgens claim je speciaaltje? wat een vreemd gedrag ga je nog vertonen om toch maar aan de lynch te ontsnappen?
 
Reactiescore
3.584
Nogmaals, ik kan mezelf morgen bewezen goedje maken. Opzich kan het nu ook al als het echt moet, maar liever niet. Ik eet nu en doe dat met laptop dicht, ontspannend. Nonkel zijn post niet gelezen overigens die lange, eten word koud anders.
 
Reactiescore
182
Ik wilde eigenlijk op Joker of Sule stemmen. Maar als ik het topic vluchtig doorlees(zit op een terras) stemt niemand op Sule en claimt joker dat ie zichzelf kan bewijzen.

Tussen wie gaat de stemming nu?
 
Reactiescore
1.468
Volgens mij claimt joker beul dus ik snap niet waarom mensen nog op hem stemmen?
Edit: ook voor de bengel aan te raden joker te beschermen dan
 
Bovenaan