[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.014
Ik aan het teruglezen ben en toch niet meer zo zeker ben van Yube. Lijkt atm toch meer op iemand die het niet echt volgt dan iemand die wolfs aan het spelen is.
Dus nu ga je iemand anders kiezen.
Wie heb je nog niet genoemd? o_O
 
Reactiescore
1.532
ik zag dat je online bent. maar als je het topic had gelezen, had je geweten wie ik naast jou verdenk. Geen goedkope stem iig.
Geef me een reden waarom IK dan wél mijn lijstje voor jou had moeten opnoemen? Staat eerder ook al in dit topic, had je moeten weten.
 
Reactiescore
3.584
Dus nu ga je iemand anders kiezen.
Wie heb je nog niet genoemd? o_O

Ik ga inderdaad iemand anders kiezen, ben post's aan het verzamelen om het dan in een verhaal te gieten. Al zou ik eigenlijk moeten avond eten, maar stel het nog wel een halfuurtje uit lichtjes tegen mijn goesting.

Als je dat laatste sarcastisch bedoelt, ik heb zoals nonkel al vaak aangehaald heeft amper nog iemand van wolf zijn benoemd. Dus dat vind ik geen terecht opmerking mits het dus sarcastisch bedoelt is.
 
Reactiescore
1.277
Geef me een reden waarom IK dan wél mijn lijstje voor jou had moeten opnoemen? Staat eerder ook al in dit topic, had je moeten weten.
omdat jou targets easy zijn zoals eerder beargumenteerd. je hebt gewoon nog niks echt bijgedragen.
 
Reactiescore
1.532
Ik ga inderdaad iemand anders kiezen, ben post's aan het verzamelen om het dan in een verhaal te gieten. Al zou ik eigenlijk moeten avond eten, maar stel het nog wel een halfuurtje uit lichtjes tegen mijn goesting.

Als je dat laatste sarcastisch bedoelt, ik heb zoals nonkel al vaak aangehaald heeft amper nog iemand van wolf zijn benoemd. Dus dat vind ik geen terecht opmerking mits het dus sarcastisch bedoelt is.
Het avondeten uitstellen is echt overbodige kijk mij goedje zijn informatie? JokersBrain
 
Reactiescore
1.014
Heeft er iemand een tussenstandje?
zodat ik mijn keuze definitief kan maken

ik las van rukurt dat er nog maar weinig was gestemd?
 
Reactiescore
3.584
Het avondeten uitstellen is echt overbodige kijk mij goedje zijn informatie? JokersBrain

Ik kon ook als wolf zijnde mijn stem op Yube laten staan en offline gaan voor derest van de avond. Werd ik sws geen lynch. Ipv die optie koos ik om een specifieke speler te gaan checken doorheen het gehele potje en mijn avondeten daarvoor uit te stellen. Niet echt iets wat een slechtje zou doen.


Ik twijfel nu echt of je gewoon slechtje bent of slecht speelt, bovenstaande argumentatie vind ik dicht tegen spelbederf leunen.
 
Reactiescore
3.584
3 stemmen op speeder
2 op jokersbrain
2 op blue
1 yube
1 buurman bolderbast


Nu ik deze stand zie verklaard Speeder zijn lynch stem op mij al veel meer. Zichzelf beschermen van de lynch door mij hogerop te brengen wetende dat ik verdacht word door enorm veel mensen, dat de kans het grootst aanwezig is er nog stemmen op mij zullen volgen. Wolfje in het hoekje gedreven, Speeder?

Moest Candiu meelezen, Speeder was niet de persoon ik zat na te checken overigens, maar maakt nu toch heel vreemde sprongen om zichzelf te redden. Mijn analyse over een ander target volgt net voor de DL nog wel.
 
Reactiescore
1.532
Ik kon ook als wolf zijnde mijn stem op Yube laten staan en offline gaan voor derest van de avond. Werd ik sws geen lynch. Ipv die optie koos ik om een specifieke speler te gaan checken doorheen het gehele potje en mijn avondeten daarvoor uit te stellen. Niet echt iets wat een slechtje zou doen.


Ik twijfel nu echt of je gewoon slechtje bent of slecht speelt, bovenstaande argumentatie vind ik dicht tegen spelbederf leunen.
Ik had er ook voor kunnen kiezen de afgelopen 2,5 uur geen rare posts neer te pennen en zo buiten de radar te blijven. In plaats daarvan doe ik dit wel, zou erg dom zijn als ik slechtje was om dat te doen toch?
 
Reactiescore
3.584
Ik had er ook voor kunnen kiezen de afgelopen 2,5 uur geen rare posts neer te pennen en zo buiten de radar te blijven. In plaats daarvan doe ik dit wel, zou erg dom zijn als ik slechtje was om dat te doen toch?

Een slechtje die op lynch staat heeft niet veel tijd.
 
Reactiescore
1.014
Ik kon ook als wolf zijnde mijn stem op Yube laten staan en offline gaan voor derest van de avond. Werd ik sws geen lynch. Ipv die optie koos ik om een specifieke speler te gaan checken doorheen het gehele potje en mijn avondeten daarvoor uit te stellen. Niet echt iets wat een slechtje zou doen.


Ik twijfel nu echt of je gewoon slechtje bent of slecht speelt, bovenstaande argumentatie vind ik dicht tegen spelbederf leunen.

je maakt de keuze makkelijker door deze post

jokersbrain
 
Bovenaan