[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
3.586
Na het terug lezen van afgelopen dag twijfel ik tussen Joker en Candiu.
@JokersBrain speelt zoals hij eigenlijk altijd speelt en is meer een gevoel.

Je geeft hier wat mij betreft eerder een argument dat ik een goedje ben dan dat ik een slechtje ben als je refereert naar 'speelt zoals hij altijd speelt', nou laatste 7 potjes goedje geweest ofzo. Na dit potje worden dat er 8.


Edit; Wil nog even meegeven (nonkel niet verder lezen) dat ik jouw AB absoluut overduidelijk ook een goedje vind.
 
Reactiescore
61
Je geeft hier wat mij betreft eerder een argument dat ik een goedje ben dan dat ik een slechtje ben als je refereert naar 'speelt zoals hij altijd speelt', nou laatste 7 potjes goedje geweest ofzo. Na dit potje worden dat er 8.


Edit; Wil nog even meegeven (nonkel niet verder lezen) dat ik jouw AB absoluut overduidelijk ook een goedje vind.
Dat is wat ik gister ook zei over jou, je speelt hyperactief en kan mij zo snel even niet voor de geest halen hoe je bent als wolf.
Maar daardoor spring je wel in de kijker bij mij waardoor ik je beter in de gaten hou dan dat ik bij anderen doe.
 
Reactiescore
3.586
Dat is wat ik gister ook zei over jou, je speelt hyperactief en kan mij zo snel even niet voor de geest halen hoe je bent als wolf.
Maar daardoor spring je wel in de kijker bij mij waardoor ik je beter in de gaten hou dan dat ik bij anderen doe.

Een wolf zijn missie is om niet in de kijker te spelen. Het kan zo zijn ik een master ben in omgekeerde psychologie maar volgens nonkel ben ik achterlijk dus ofwel ben ik een enorm slechte wolf ofwel een goedje die niets te verliezen heeft en daardoor all in kan spelen.
 

Deleted User - 487970061

Guest
riprobin komt “elke keer” onverwacht uit de hoek. Nu ook weer met een stem op een afwezige speler die er met zijn posts tot nu toe elke keer flink naast zit
Wat bedoel je met iedere keer onverwachts? Wat vind je precies onverwachts?
Toen ik zijn post las, deed het bij mij enorm de alarmbellen rinkelen. Hij was namelijk vorig potje juist erg goed bezig had ik het idee.
 
Reactiescore
1.279
Ah fijn dat je er ook bent. Wat is er goedkoop aan m'n stem op Sule die ik als één vd eersten uitbreng en uhmm waar counter ik? Ik ben begonnen op Blue waarna hij mij niet kan uitstaan. Misschien eens alles teruglezen wat je gemist hebt voordat je inderdaad heel goedkoop meeloopt.
:redface:

lees jij wel mee?

door andere hier ook al aangehaald, maar de stem op sule gaat over de definitie van wanneer ben je 100% goedje en wanneer niet.
volgens sule is anthraxxis nog niet perse 100% goed. en als je luistert naar zijn redenering ben ik het niet met zijn stelling eens maar wel met de inhoud. er zou een theoretisch manier kunnen zijn dat anthraxxis als nog niet aan de goedjes kant staat. (G/S, de rol speedertje)

maar wel fijn dat je toegeeft dat je stem op blue goedkoop is.

Naast deze 2 goedkope stemmen verwacht ik nu, binnen 5 min, een antwoord op wie er nog meer verdacht is voor je en waarom .
de tijdsdruk erachter zodat ik mooi even je kennis van de afgelopen 39 pagina's kan testen.
 
Reactiescore
1.468
Nou, hou u vast, ga even zitten, hier komt het,.... Blue is voor overduidelijk een goedje de lynch stemmen op hem slaan nergens op, hij zoekt dermate goed mee het wat mij betreft bijna onmogelijk een slechtje kan zijn. Wel paar keer fel reageren als mensen hem verdenken.


En als jij wat minder op mij zou tunnelen had ik meer tijd in het zoeken van wolven kunnen steken ipv mezelf te verdedigen.
Je vergeet dat de slechtjes ook moeten zoeken aangezien er 3 kampen zijn. Blue staat bij mij als goedje, maar puur en alleen omdat hij met het anthraxxol idee kwam.

Mijn hoofdverdachten zijn nog steeds Sule en daar is bij gekomen Riprobin.
Sule is mijn verdenking niet op toegenomen, maar Riprobin is zeer inactief en niet aan het zoeken terwijl hij het vorige potje continu aan het zoeken was. Dat zit mij helemaal niet lekker.

Jokersbrain is wat mij betreft ook een goedje, doet me denken aan mijn eigen oude speelstijl, lekker impulsief en veel posten.

Speeder maakt heel wolfse posts, maar ik ken zijn speelstijl niet goed genoeg om hem daar hard op af te rekenen.

Voor de rest valt mij erg weinig op.

Dan nog even de ondersteuning van mijn Riprobin verdenking:
Anthrax is al een goede suggestie. Verder heb ik het echt nog niet helder dit potje, vind het nogal chaotisch. Hopelijk vanavond wat meer overzicht
Ander idee, denk wel waterdicht. Iedereen stemt op zichzelf. Speeder is een goedje, dus speeder blijft een goedje. Verder begrijp ik uit de omschrijving dat speeder nu een cruiser met bijrol is. Anthrax kan het dus gewoon zijn.
Deze 2 posts zijn in chronologische volgorde. Die laatste kan ik niet plaatsen bij een goedje. Er staat een praktisch waterdicht idee, komt hij met een ander waterdicht idee. Het enige wat je er mee bereikt is chaos en stemmingswisselingen als mensen mee gaan met je idee, dus daarbij gingen bij mij alle alarmbellen af.
anthrax miccie vond zijn voor/tegen erg apart vanmiddag
Meeloopstem (op zich zegt dat niets, maar in combinatie met de andere zaken is dit wel iets er bij voor de optelsom)
Nee hoor, als je mij al mijn potjes hebt gezien, en dat heb je, weet je dat ik dat sowieso doe, zowel als goedje of slechtje, gewoon erg weinig tijd tot nu toe. Vanavond hoop ik wat zinnigers te kunnen zeggen
Hier geeft hij aan weinig tijd te hebben, dus even kijken wat hij vanavond gaat zeggen...

Persoonlijk vind ik dit en je afwezigheid verdacht. Vorig potje leek je het enorm goed door te hebben, ondanks onervarenheid. Dit potje voeg je niks toe heb ik het idee, zelfs als je wel post. Dit dus in tegenstelling tot vorig potje. Vandaar dus buurman bolderbast.


Zie hierboven. Daarnaast weet iedereen dat ik altijd actief ben wanneer mogelijk, ben alleen gewoon gister en vandaag druk aan het werk geweest (en morgen ook).

Sule vind ik overigens niet echt verdacht, past bij hem om zoiets te zeggen, zowel als goedje als als slechtje
Deze stem op buurman bolderbast is praktisch gewoon onthouden van de lynchstemming aangezien hij helemaal nog niet verdacht was. Je bent zelf enorm afwezig en rekent anderen er op af. Vervolgens geef je nog maar eens aan dat jij wel met een geldige eden actief bent.


Optelsom van alles bij elkaar maakt Riprobin
 
Reactiescore
3.586
Je vergeet dat de slechtjes ook moeten zoeken aangezien er 3 kampen zijn. Blue staat bij mij als goedje, maar puur en alleen omdat hij met het anthraxxol idee kwam.

Dat is inderdaad waar, het 3 kampen gegeven maakt het enorm lastig om weldra iemand bewezen goedje te maken als hij een beslissende stem op een wolf had kan deze persoon alsnog een slechtje zijn. Maar ben toch vrij zeker dat in welk slechtjes kamp je ook zit je niet de moeite gaat doen die Blue al ondernomen heeft. Indien wel speelt hij enorm sterk als slechtje maar voor nu heb ik hem toch vrij overtuigend als goedje staan.
 
Reactiescore
1.014
Ah okay, had je redenatie verkeerd geïnterpreteerd.
Dat ik na de DL nog online kwam is een unicum zoals je van de voorgaande potjes ook terug kan lezen.

Na het terug lezen van afgelopen dag twijfel ik tussen Joker en Candiu.
@JokersBrain speelt zoals hij eigenlijk altijd speelt en is meer een gevoel.
@Candiu is minder aanwezig dan ik van haar gewend ben, iets wat kan wijzen op wolf zijn.
Wil hun eerst nog wel even de kans geven om zich te verdedigen voordat ik mijn stem plaats.

Verder heb ik bij @Speeder. nog niet echt een idee, het kan alle kanten nog uitgaan bij hem.
Wat lief, ik mag mij nog verdedigen.
Ik ben geen slechtje, maar het klopt dat ik inderdaad minder actief ben. Ik ben nog op vakantie en tijdverschil van 2 uur. Waardoor ik in de avond de DL al om 20u heb en dan zijn we hier juist actief etc

maar dan komt er ook nog bij kijken dat ik 48 uur moest bijkomen van anthrax zn actie in het begin. De meningen vlogen over en weer, waardoor ik nog geen grip op t potje had.
 
Reactiescore
1.537
:redface:

lees jij wel mee?

door andere hier ook al aangehaald, maar de stem op sule gaat over de definitie van wanneer ben je 100% goedje en wanneer niet.
volgens sule is anthraxxis nog niet perse 100% goed. en als je luistert naar zijn redenering ben ik het niet met zijn stelling eens maar wel met de inhoud. er zou een theoretisch manier kunnen zijn dat anthraxxis als nog niet aan de goedjes kant staat. (G/S, de rol speedertje)

maar wel fijn dat je toegeeft dat je stem op blue goedkoop is.

Naast deze 2 goedkope stemmen verwacht ik nu, binnen 5 min, een antwoord op wie er nog meer verdacht is voor je en waarom .
de tijdsdruk erachter zodat ik mooi even je kennis van de afgelopen 39 pagina's kan testen.
Ja tik een hoop onzin neer dat er niet toe doet en je komt interessant over. Ik doel op Sule zijn ‘tegen’ stem nog heeel snel vlak voor de referendumdeadline alsof ie er nog even op gewezen is. Man, je kan elke stem goedkoop noemen. Ik vind die van jou ook goedkoop?
 
Reactiescore
1.279
Ja tik een hoop onzin neer dat er niet toe doet en je komt interessant over. Ik doel op Sule zijn ‘tegen’ stem nog heeel snel vlak voor de referendumdeadline alsof ie er nog even op gewezen is. Man, je kan elke stem goedkoop noemen. Ik vind die van jou ook goedkoop?


en deel 2 wie nog maar naast sule en blue die ik beide erg goedkoop vind?
 
Reactiescore
1.537
Het is zo bekrompen te denken dat een andere speelstijl wolfs is (alsof iemand die vorig potje goedje en actief was nu ineens gaat denken ooooh kut ik ben wolf laat ik maar inactief zijn) evenals het activiteit + moeite in een potje steken d.m.v. lange posts en citaten = goedje is in jullie ogen.

Kijk naar z’n aandacht op Yube, naar mensen die enkel vragen en mensen die net voor deadlines posten. Maw Blue, Sule en Nonkel
 
Reactiescore
1.279
Ah shit mn post hierna kwam net niet binnen je 5 minuten regel.............
nee ik wil je dwingen snel met een lijstje te komen maar je bent aan het stallen. maw je hebt niks anders. Noted..
 
Reactiescore
1.537
Wat lief, ik mag mij nog verdedigen.
Ik ben geen slechtje, maar het klopt dat ik inderdaad minder actief ben. Ik ben nog op vakantie en tijdverschil van 2 uur. Waardoor ik in de avond de DL al om 20u heb en dan zijn we hier juist actief etc

maar dan komt er ook nog bij kijken dat ik 48 uur moest bijkomen van anthrax zn actie in het begin. De meningen vlogen over en weer, waardoor ik nog geen grip op t potje had.
Waar zit je? Westelijk Afrika? Indien ja, erg leuk, daar kom ik vandaan. Enjoy.
 
Reactiescore
1.014
Is dit opeens het speedertopic geworden? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan