[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.804
Of je vind het niet leuk dat de speeder een goedje word Simeco, dat is het enige wat ik uit je commentaar afleid atm.
lees even opnieuw en maak de juiste conclusies uit mijn commentaar aub :smile: :smile: ik zeg alleen datde speeder niet noodzakelijk een goedje wordt met deze tactiek
 
Reactiescore
122
Simeco, licht eens toe waarom je het verdacht vindt dat ik deze theorie over de speeder plaats?

De kans dat Anthraxxis de speeder is, is heel erg klein. Daarnaast heeft fam gezegd dat hij 100% goed is, niet een half neutraaltje.
 
Reactiescore
534
Ik lees nu dat er een tie break onstaat indien meerdere personen op de juiste speeder stemmen. @een niet dubieuze naam, Ook indien meerderheid van stemmen van een bepaalde groep?

Mocht er alsnog gestreden worden om de speeder bij meerdere stemmen, is gezamenlijk op anthraxx stemmen nog steeds de beste optie aangezien de kans dat hij speeder is, ontzettend klein is.

Ik vind dit opvallend. Je oppert een idee en je zet je daar vervolgens keihard voor in. En dan plots ineens kom je dat je iets verkeerd gelezen hebt? Heeft iemand je daarop gewezen misschien?

Edit: Ik sta verder wel achter de logica. Antraxxol
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
Simeco, licht eens toe waarom je het verdacht vindt dat ik deze theorie over de speeder plaats?

De kans dat Anthraxxis de speeder is, is heel erg klein. Daarnaast heeft fam gezegd dat hij 100% goed is, niet een half neutraaltje.
ik heb het letterlijk driemaal toegelicht op de vorige pagina?
jij zegt dat de kans dat anthraxxis de speeder is heel klein is, maar dat klopt niet volgens mij.
 
Reactiescore
3.586
lees even opnieuw en maak de juiste conclusies uit mijn commentaar aub :smile: :smile: ik zeg alleen datde speeder niet noodzakelijk een goedje wordt met deze tactiek

Je theorie staat of valt opdat Anthraxxol mss speeder is? Die kans is al heel klein en alsnog zijn er meer goedjes als slechtjes dus een gelijke stand is er niet als ik het goed heb.

Maar anders zetten we alle stemmen op mij, ben toch wolf en indien ik geen wolf ben kan ik wel meegeven een gewoon goedje te zijn.
 
Reactiescore
122
@Sule Silmad , als ik iets plaats dan denk ik daar over na en zet ik me daarvoor in. Ik doe niet half werk zoals jij nu doet met een vraagstelling die eigenlijk al insinueert wat je ervan vindt in de hoop dat anderen meelopen. Je was gister al verdacht en dit maakt het er niet beter op.

@simeco, de kans dat Anthraxx de speeder is, is wss 1 op 15. Die kans is beter dan elke andere kans dan ook, wanneer iedereen random stemt. Ook dat je dit blijft volhouden is voor mij verdacht.
 
Reactiescore
1.577
De essentie van Blues logica is dat de speeder naar de cruisers gaat als hij geraden wordt. Als niemand hem raadt, blijft speeder een cruiser. Dus als iedereen op anthraxxol stemt, gaat de speeder altijd naar de cruisers tenzij anthraxxol de speeder is. Het is me niet helemaal duidelijk wat dan gebeurt, maar het zijn veruit de beste odds om er een goedje bij te krijgen.

Het zal vanzelf wel duidelijk worden of anthraxxol de speeder is of niet, dus laat ons deze tactiek gewoon toepassen en ons voorts focussen op het vangen van proleten en drugskikkers. Niet vergeten dat deze tactiek ook wel eens een goede kan zijn om wolven te vangen tout court.
 
Reactiescore
534
@Sule Silmad , als ik iets plaats dan denk ik daar over na en zet ik me daarvoor in. Ik doe niet half werk zoals jij nu doet met een vraagstelling die eigenlijk al insinueert wat je ervan vindt in de hoop dat anderen meelopen. Je was gister al verdacht en dit maakt het er niet beter op.

Dus je ontkent dat dit opvallend gedrag is. Je zet je ergens keihard voor in, wat je blijkbaar niet eens goed hebt uitgezocht. Je zegt hier 'dan denk ik erover na', maar dat heb je dus niet heel goed gedaan als je achteraf ineens met iets komt wat je ook al eerder had gezien.

Ik zie verder ook niet zo goed waarom het mij verdacht zou maken. Ik vind je jezelf eerder verdacht maken door er zo op te reageren.

Dat jij aangeeft in eerste instantie ergens goed over na te denken maakt het alleen maar nog opvallender. Want waarom als je ergens in eerste instantie zo goed overna denkt kom je in vijfde instantie ineens met andere info? Dat lijkt toch echt van buitenaf te komen.
 
Reactiescore
1.804
@Sule Silmad , als ik iets plaats dan denk ik daar over na en zet ik me daarvoor in. Ik doe niet half werk zoals jij nu doet met een vraagstelling die eigenlijk al insinueert wat je ervan vindt in de hoop dat anderen meelopen. Je was gister al verdacht en dit maakt het er niet beter op.

@simeco, de kans dat Anthraxx de speeder is, is wss 1 op 15. Die kans is beter dan elke andere kans dan ook, wanneer iedereen random stemt. Ook dat je dit blijft volhouden is voor mij verdacht.
Ik zal het nogmaals toelichten:

Jij wil dat iedereen op anthraxxis stemt omdat je ervanuit gaat dat hij NIET de speeder is. In dat geval zou de echte speeder sowieso bij de goedjes blijven. Prima idee inderdaad op zich.

Mijn argument is dat hij volgens mij WEL de speeder kan zijn. Aangezien de speeder op dit moment gewoon cruiser is, zou het heel goed kunnen dat de speeder gewoon als goedje gezien wordt en niet zozeer als speeder. Fam zei ook 100% goedje, ze heeft niet gezegd burger.

Als bovenstaande klopt is de kans statistisch gezien zelfs groter dat anthraxxis speeder is dan eender welke andere speler, aangezien we van hem al quasi zeker zijn dat hij goedje is. Bij de rest zijn we dat niet.
 
Reactiescore
1.804
@Sule Silmad , als ik iets plaats dan denk ik daar over na en zet ik me daarvoor in. Ik doe niet half werk zoals jij nu doet met een vraagstelling die eigenlijk al insinueert wat je ervan vindt in de hoop dat anderen meelopen. Je was gister al verdacht en dit maakt het er niet beter op.

@simeco, de kans dat Anthraxx de speeder is, is wss 1 op 15. Die kans is beter dan elke andere kans dan ook, wanneer iedereen random stemt. Ook dat je dit blijft volhouden is voor mij verdacht.
zie vetgedrukt. jij mag je inzetten maar als ik mijn logica volhou is het verdacht?
daarnaast is de kans dat anthraxxis de speeder is groter dan 1 op 15 aangezien hij al quasi zeker goedje is.
 
Reactiescore
1.804
We zouden er ook voor kunnen kiezen gezamenlijk niet te stemmen, ik weet alleen niet of dit wordt gezien als spelbederf.
betere tactiek lijkt mij dat iedereen stemt op de persoon die eruit gelyncht wordt vanavond? of zie ik iets over het hoofd?
 
Reactiescore
122
betere tactiek lijkt mij dat iedereen stemt op de persoon die eruit gelyncht wordt vanavond? of zie ik iets over het hoofd?

Op zich prima idee, lastig vol te houden in de praktijk. Als Speeder als bijrol wordt gezien, kan jouw theorie kloppen. Kans is dan nog steeds ong 1/15, omdat er wss nog zo ong 15 goedjes in deze pot zitten. Wat ik verdacht vind is dat je tegen me in gaat in plaats meedacht om het te finetunen. Iets wat je nu wel doet, maar Sule volledig nalaat.

@Sule Silmad , waar wil je nou heen? Ben je nou letterlijk aant bashen omdat ik nogmaals de rol nalees en daarna erop terugkom, omdat ik zeker wil weten dat het plan waterdacht is?

Je bent compleet tegen me aan het ingaan, terwijl iedereen kan zien dat de essentie van de theorie klopt en dit de beste kans is dat de speeder een goedje blijft. Wat mij betreft stemmen we allemaal op mij, vind ik ook prima.

Voor nu verander ik mijn stem van miketijger naar Sule.
 
Reactiescore
1.577
Verder roep ik @Jo Han op om actiever deel te nemen. Je speelde in het verleden vaak op de achterhoede als wolf, dus als je vandaag niet actief deelneemt aan de debatten stemmen we jou er best uit.
 
Reactiescore
1.468
Verder roep ik @Jo Han op om actiever deel te nemen. Je speelde in het verleden vaak op de achterhoede als wolf, dus als je vandaag niet actief deelneemt aan de debatten stemmen we jou er best uit.
Ik speel actief mee? Ik wilde alleen dit potje iets minder impulsief posten?
Want ik vlieg er altijd uit vanwege m'n hoeveelheid impulsieve posts.
 
Reactiescore
1.468
Kijk eens aan wat een snelle reactie. Wat heb je tot dusver dan al bijgedragen?
Lees eens terug zou ik zeggen. Ik was gisteren 1 van de eersten die sule verdacht terwijl ik ook een easy meeloopstem had kunnen laten staan op miccie wat ik niet heb gedaan bijvoorbeeld.
Verder heb ik Fam duidelijk neer gezet als goedje omdat ik haar van dit spelers veld ongeveer het beste ken.
 
Reactiescore
1.577
Lees eens terug zou ik zeggen. Ik was gisteren 1 van de eersten die sule verdacht terwijl ik ook een easy meeloopstem had kunnen laten staan op miccie wat ik niet heb gedaan bijvoorbeeld.
Verder heb ik Fam duidelijk neer gezet als goedje omdat ik haar van dit spelers veld ongeveer het beste ken.

Dat is nog niet veel soeps? Verder zeg je nu dat je een easy meeloopstem had staan op Miccie? Gisteren zei je nog dat je vrij zeker was dat je een slechtje te pakken had met Miccie? Dat je FAM neerzette als goedje betekent overigens niet veel.

Verder nog andere verdachten?
 
Reactiescore
1.468
Dat is nog niet veel soeps? Verder zeg je nu dat je een easy meeloopstem had staan op Miccie? Gisteren zei je nog dat je vrij zeker was dat je een slechtje te pakken had met Miccie? Dat je FAM neerzette als goedje betekent overigens niet veel.

Verder nog andere verdachten?
Verdachten kom ik vanavond pas mee, op de dag lees ik alleen mee via telefoon. Savonds op laptop is iets handiger WvW posts maken met quotes etc.
 
Bovenaan