[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.736
Als de speeder van te voren is gezien door een ziener komt die dan ook als speeder te zien ? Want het is een neutrale rol toch? En komt pas bij een groep door de gene die het goed raad? Want zo heb ik het geïnterpreteerd. Daarbij vind ik jouw idee wel goed. Als iedeeeen op antrax stemt komt de speeder bij de goedjes terecht.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Of je hebt gewoon moeite met stellingen in te nemen?
Nee hoor, als je mij al mijn potjes hebt gezien, en dat heb je, weet je dat ik dat sowieso doe, zowel als goedje of slechtje, gewoon erg weinig tijd tot nu toe. Vanavond hoop ik wat zinnigers te kunnen zeggen
 
Reactiescore
1.014
En nogmaals, Anthraxxis in het groen. Ik zou geen enkele reden weten waarom je anders zou stemmen.

Een goedje heeft hiermee zekerheid en de enige die anders zou willen stemmen is een slechtje :D
Wil je het dan nogmaals uitleggen voor mij?

degene die de speeder goed raadt, mag hem toevoegen aan zijn/haar groep.
als iedereen op anthrax gaat en hij is het niet blijft de speeder zijn/haar rol behouden.
Is het dan niet zo dat jij al weet wie de speeder is en dat dat niet anthrax is en dat je de echte speeder bij jouw groep wilt houden. Proleten/drugskikkers?

Als anthrax het wel is, hoe zie jij het dan dat hij dan sowieso bij de goedjes komt?? Want als meerdere het goed hebben, gaat er gestreden worden tussen de 3 groepen.

Ik zie het “waterdichte” in jouw voorstel (nog) niet.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Speeder is een buitenlander en buitenlanders zijn boe bah dus eigenlijk willen alle cruisers deze cruiser het liefste kwijt. Iedereen mag op dag 2 aangeven wie hij denkt dat de Speeder is. Degene die het goed geraden heeft wint, en mag Speeder aan hun gelederen toevoegen. Als niemand de Speeder raadt blijft de speeder helaas een cruiser. Als er verschillende mensen de Speeder goed raden ontstaat er een tie break en moeten de proleten, drugskikkers en cruisers om de speeder strijden. De identiteit van de speeder blijft dan nog steeds onbekend!!!
Dus is nu cruiser met bijrol, blijft dan cruiser
 
Reactiescore
122
Wil je het dan nogmaals uitleggen voor mij?

degene die de speeder goed raadt, mag hem toevoegen aan zijn/haar groep.
als iedereen op anthrax gaat en hij is het niet blijft de speeder zijn/haar rol behouden.
Is het dan niet zo dat jij al weet wie de speeder is en dat dat niet anthrax is en dat je de echte speeder bij jouw groep wilt houden. Proleten/drugskikkers?

Als anthrax het wel is, hoe zie jij het dan dat hij dan sowieso bij de goedjes komt?? Want als meerdere het goed hebben, gaat er gestreden worden tussen de 3 groepen.

Ik zie het “waterdichte” in jouw voorstel (nog) niet.

2 mogelijkheden:
- Anthraxx is de speeder. (Kans erg klein/niet aanwezig, want fam zei dat ie goedje was en niet een soort neutraaltje). Als iedereen op anthraxx stemt, dan hebben de goedjes een meerderheid van stemmen en blijft Anthraxx een goedje.
- Anthraxx is geen speeder. Dit betekent dat iemand anders het is. Je moet op de juiste persoon stemmen indien je als slechtje wil dat ie bij jou int team komt.

Conclusie: alleen slechtjes willen op een andere persoon dan Anthraxx als speeder stemmen.
 
Reactiescore
1.014
2 mogelijkheden:
- Anthraxx is de speeder. (Kans erg klein/niet aanwezig, want fam zei dat ie goedje was en niet een soort neutraaltje). Als iedereen op anthraxx stemt, dan hebben de goedjes een meerderheid van stemmen en blijft Anthraxx een goedje.
- Anthraxx is geen speeder. Dit betekent dat iemand anders het is. Je moet op de juiste persoon stemmen indien je als slechtje wil dat ie bij jou int team komt.

Conclusie: alleen slechtjes willen op een andere persoon dan Anthraxx als speeder stemmen.
Thanks, ik las nu pas goed dat speeder nu al een cruiser is idd!
yube
anthraxxol
 
Reactiescore
122
Ik lees nu dat er een tie break onstaat indien meerdere personen op de juiste speeder stemmen. @een niet dubieuze naam, Ook indien meerderheid van stemmen van een bepaalde groep?

Mocht er alsnog gestreden worden om de speeder bij meerdere stemmen, is gezamenlijk op anthraxx stemmen nog steeds de beste optie aangezien de kans dat hij speeder is, ontzettend klein is.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.804
Ziezo net tijd gehad om rustig bij te lezen. Ik denk alleszins dat er een wolf zit tussen Sule en Jokersbrain. Sule maakt rare kronkels zeker mbt tot fam, maar joker doet dat ook. Heb een beetje het gevoel dat hij op alles springt (zoals hij zelf ook erkent), maar vooral hoe hij telkens al voor een rolonthulling met een terechtwijzend vingertje lijkt te komen vind ik opmerkelijk, zoals nonkel al aangeeft:
Mijn stem blijft op @JokersBrain staan. Kan me niet overtuigen van z'n goedheid. Leek al heel vroeg met grote zekerheid te weten dat Famdecibel én anthraxxol goedjes waren, waaruit voorkennis blijkt. Nadien stemde hij alsnog voor het referendum. En ook nu zie ik hem met bizarre hersenkronkels steeds weer wat anders zeggen.
Daarnaast nog enkele posts die mij opvielen
De verspreking van miccie is erg verdacht.

" Ik was het discussietopic en dit topic door elkaar aan het halen, vandaar mijn volledig foute stem. "

Ik heb meer het idee dat je de wolven chat en dit topic door elkaar hebt gehaald. Daarom Zet ik men stem op miccie
zoals candiu later aanhaalt gebruik je bijna exact de bewoording van Dash. Wie zijn nu jouw verdachten Buurman?

Mijn stem zal morgen waarschijnlijk nog op joker staan trouwens.
Ik loop ook nog even de micciestemmers langs.

wat betreft time. Kon hij gisteren al iemand zien? Gezien hij praat over “ik zie..” en “in mijn ogen is”.
Neen. Gisteren was dag 0 dus geen speciale acties vermoed ik.
De spelers die op miccie en fam stemden zijn nu wel echt verdacht..
ja 2 goedjes eruit, zeker bij fam vond het ik verdacht bij miccie is het nog zen eigen fout maar fam vond ik verdacht maar wolven zagen natuurlijk hun ideale kans bij miccie. Ik zeg niet dat ze slecht zijn maar ik heb ze in de gaten haha
alles haha je moet de stemmen toch proberen te lezen, ik zeg ook niet dat ze confirmed zijn maar is toch logisch dat ze nu extra in de gaten gehouden worden. Jij nu ook door deze reactie

Edit: nee das nu ook geen waar wat ik zeg, normaal dat je die vraag stelt
Dit zijn zowat de drie meest nietszeggende posts die ik hier al gezien heb vandaag. Vind je echt iedereen die er een goedje uitstemt verdacht?
Ik zeg dat je ervan uit leek te gaan. Eigen interpretatie dus. Het is niet omdat jij het niet exact met die woorden gezegd hebt dat iets plots geen argument meer kan zijn. Irritant nageboorte.

Vertel liever wat je van @simeco en @Speeder. vindt? Beiden te afwezig wat mij betreft.
Was gisteren vanaf de namiddag tot 22U weg voor privézaken :smile: :smile:
Luister.

Als we als nou allemaal in het groen op Anthraxxis als speeder stemmen, zijn we 100% zeker dat de speeder een goedje blijft.

Anthraxxol

Geen speld tussen te krijgen, right?
Iedereen lijkt de mogelijkheid te vergeten dat Anthraxxol de speeder is? Dan kan hij nadien alsnog proleet of drugskikker worden. Wil jij hier een semi-bewezen goedje onbewezen maken?
Easy ook deze trouwens. 'Verspreking', de beste man stemde in het verkeerde topic als ik t goed heb?
Nee je hebt het niet goed. Hij haalde posts in verschillende topics doorheen waardoor hij verward was. Welke posts dat waren heeft hij nooit opgeklaard. Heb jij wel goed meegelezen?
Als de speeder van te voren is gezien door een ziener komt die dan ook als speeder te zien ? Want het is een neutrale rol toch? En komt pas bij een groep door de gene die het goed raad? Want zo heb ik het geïnterpreteerd. Daarbij vind ik jouw idee wel goed. Als iedeeeen op antrax stemt komt de speeder bij de goedjes terecht.
klopt dus niet helemaal volgens mij, zie bovenstaande?

Zou kunnen dat Blue er zelf niet goed heeft over nagedacht maar ik vind dit echt wel een zeer opmerkelijke actie waardoor hij samen met sule en joker in mijn top 3 komt.
 
Reactiescore
122
Weigeren om te veranderen van stem staat eigenlijk gelijk aan wolf zijn, tenzij je Anthraxx bent
 
Reactiescore
1.804
Ik lees nu dat er een tie break onstaat indien meerdere personen op de juiste speeder stemmen. @een niet dubieuze naam, Ook indien meerderheid van stemmen van een bepaalde groep?

Mocht er alsnog gestreden worden om de speeder bij meerdere stemmen, is gezamenlijk op anthraxx stemmen nog steeds de beste optie aangezien de kans dat hij speeder is, ontzettend klein is.
sorry maar hoezo lees je dit nu pas? de post waarin het aangekondigd wordt is letterlijk 1 alinea lang
Aankondiging Speeder vangcontest

We hebben dag 2 bereikt. Dat betekent dat we vandaag een belangrijke taak hebben. De SPEEDER wordt namelijk gevangen (hopelijk?)

Zie de omschrijving in de beginpost:
Speeder is een buitenlander en buitenlanders zijn boe bah dus eigenlijk willen alle cruisers deze cruiser het liefste kwijt. Iedereen mag op dag 2 aangeven wie hij denkt dat de Speeder is. Degene die het goed geraden heeft wint, en mag Speeder aan hun gelederen toevoegen. Als niemand de Speeder raadt blijft de speeder helaas een cruiser. Als er verschillende mensen de Speeder goed raden ontstaat er een tie break en moeten de proleten, drugskikkers en cruisers om de speeder strijden. De identiteit van de speeder blijft dan nog steeds onbekend!!!

Jullie mogen raden. Raden doe je door in groen in het topiks te schrijven wie je denkt dat de speeder is! Deadline: morgenavond 22u!
 
Reactiescore
122
Ziezo net tijd gehad om rustig bij te lezen. Ik denk alleszins dat er een wolf zit tussen Sule en Jokersbrain. Sule maakt rare kronkels zeker mbt tot fam, maar joker doet dat ook. Heb een beetje het gevoel dat hij op alles springt (zoals hij zelf ook erkent), maar vooral hoe hij telkens al voor een rolonthulling met een terechtwijzend vingertje lijkt te komen vind ik opmerkelijk, zoals nonkel al aangeeft:

Daarnaast nog enkele posts die mij opvielen

zoals candiu later aanhaalt gebruik je bijna exact de bewoording van Dash. Wie zijn nu jouw verdachten Buurman?


Neen. Gisteren was dag 0 dus geen speciale acties vermoed ik.



Dit zijn zowat de drie meest nietszeggende posts die ik hier al gezien heb vandaag. Vind je echt iedereen die er een goedje uitstemt verdacht?

Was gisteren vanaf de namiddag tot 22U weg voor privézaken :smile: :smile:



Iedereen lijkt de mogelijkheid te vergeten dat Anthraxxol de speeder is? Dan kan hij nadien alsnog proleet of drugskikker worden. Wil jij hier een semi-bewezen goedje onbewezen maken?

Nee je hebt het niet goed. Hij haalde posts in verschillende topics doorheen waardoor hij verward was. Welke posts dat waren heeft hij nooit opgeklaard. Heb jij wel goed meegelezen?

klopt dus niet helemaal volgens mij, zie bovenstaande?

Zou kunnen dat Blue er zelf niet goed heeft over nagedacht maar ik vind dit echt wel een zeer opmerkelijke actie waardoor hij samen met sule en joker in mijn top 3 komt.

Heb jij wel goed gelezen? Hoogst opmerkelijk dit.
 
Reactiescore
3.586
Of je vind het niet leuk dat de speeder een goedje word Simeco, dat is het enige wat ik uit je commentaar afleid atm.
 
Bovenaan