[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
3.587
Dit ook trouwens. Daar blijkt opnieuw voorkennis uit.

Hoe achterlijk denkt gij eigenlijk da ik speel als wolf vraag ik mij af? Alsof ik als wolf effe overal ga tonen welke voorkennis ik heb. Je theorie klopt van geen kanten tenzij je me enorm laag als wolf heb zitten ofc. Dan mag je lynchstem gerust blijven staan.
 
Reactiescore
1.577
Geen speld tussen te krijgen, right?

An sich bereid deze werkwijze te volgen, maar dan mis je mogelijk een belangrijk voordeel. Mocht de Speeder naar de goedjes gaan, weet de Speeder namelijk meteen ook wie dat goedje is wegens de groene stem.

Maar ik snap dat het vooral belangrijk is om een extra goedje te hebben.

Dash

Anthraxxol


Sorry maar ik kan niet anders dan stellen wat je wilt insinueren volledig foutief is. Ik heb eigenlijk al heel uitbreid uitgelegd dat de context waarin iets gezegd word belangrijk is. Moet ik dit dan nogmaals herhalen telkens opnieuw of gaan mensen gewoon minder selectief lezen.

Ik bood mijn excuses aan Fam aan en ook dat heb ik al letterlijk gezegd dat ondanks ze mss goedje of slechtje is, ik het niet vind kunnen op de manier waarop ze uit het spel gezet word nu.

Wat wil ik dan insinueren?? Gelieve niet tussen de lijnen te lezen dat mag niet

Ik ben even gaan checken, tenzij ik verkeerd heb geteld, bracht je de op een na laatste voor-stem uit om Fam te lynchen. Dat verklaarde je als volgt:

Ik ga ook voor stemmen dan omdat het lijkt op een reddingsactie. Principieel ben ik wel nog altijd tegen. Andere mods hebben al aangehaald Fam haar bericht niet bewerkt was dus de reden van de stemming slaagt compleet nergens op. Sorry Fam vind het sneu voor je ook al ben je goed of slechtje. De manier waarop is niet mijn stijl.

Als je goedje blijkt geloof ik dat zeer zeker. Ik geloof nog altijd voor een deel in je onschuld maar het begon op een reddingsactie te lijken. Ben ondertussen ook wel van mening we nuttige dingen uit je lynch kunnen halen. Blijf de manier waarop nog wel altijd afkeuren.

Eerst reddingsactie, dan toch nuttige info (terwijl ik hierboven al heb aangetoond dat je eerst niet zag welke info het referendum kon opleveren), ... Maar je gaat er wel vanuit dat ze een goedje is ("Want he gelooft in haar onschuld")? Dat lijkt sterk op een wolf die maar wat graag een tegenstander uitschakelt. Zeker omdat het de zoveelste kronkel is die je dit potje maakt.

Dat je de manier waarop Fam eruit werd gestemd niet goed vindt, zegt verder niets over of je goed of slecht bent.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.587
Easy ook deze trouwens. 'Verspreking', de beste man stemde in het verkeerde topic als ik t goed heb?

Hij verwarde een post van het discussie topic en kwam daarom raar (tegenstijdig) over in wat hij aan het zeggen was. Ik zei op voorhand al dat Miccie geen ervaren speler is en dat dit potje ook heel ingewikkeld in elkaar zit. Dat het zomaar kon dat Miccie de weg gewoon even kwijt was. Maar iemand goed noemen is gevaarlijk want dan heb je voorkennis en enkel een wolf (ik blijkbaar) heeft voorkennis volgens Nonkel.

Maar het is ook easy om achteraf zoals jij nu doet hierop terug te komen, doe het dan zoals ik voor hij lynch werd. Achteraf mensen op iets pakken vind ik makkelijk en op save spelen. Wat niet wilt zeggen ik je als een wolf bestempel nu maar het zeker ook niet uitsluit omdat je wel vaker zulke opvattingen maakt.
 
Reactiescore
122
Waar ik me vooral aan stoor bij Jokersbrain is dat hij zegt 'als je goedje blijkt' en hij dus letterlijk wacht op de zekerheid van haar rol (als ze dus dood is) ipv van tevoren in te zien dat zij door haar gedrag al geen wolfse houding had. Dan komt inderdaad jouw post erbovenop, dat hij iets terugkrabbelt wanneer het bijna zover is.

Als je echt iemand verdacht vindt dan stem je gewoon.
 
Reactiescore
122
Hij verwarde een post van het discussie topic en kwam daarom raar (tegenstijdig) over in wat hij aan het zeggen was. Ik zei op voorhand al dat Miccie geen ervaren speler is en dat dit potje ook heel ingewikkeld in elkaar zit. Dat het zomaar kon dat Miccie de weg gewoon even kwijt was. Maar iemand goed noemen is gevaarlijk want dan heb je voorkennis en enkel een wolf (ik blijkbaar) heeft voorkennis volgens Nonkel.

Maar het is ook easy om achteraf zoals jij nu doet hierop terug te komen, doe het dan zoals ik voor hij lynch werd. Achteraf mensen op iets pakken vind ik makkelijk en op save spelen. Wat niet wilt zeggen ik je als een wolf bestempel nu maar het zeker ook niet uitsluit omdat je wel vaker zulke opvattingen maakt.

Ik was werken tot 10 uur. Dit heb ik expres niet vermeld ivm die mohniels actie. Je punt? Ik ben vandaag in de bres gesprongen voor famdecibel met medeweten dat hier al snel van alles als wolfs wordt gezien. Als ik vandaag actief was geweest had ik dit wellicht ook voor miccie gedaan.
Ik had vanmiddag in mijn notities een lijst gemaakt met goedjes en daar één iemand neergezet, vanwege gevoel, niet op bewezenheid oid en dat was miccie. Had erbij gezet: 'vanwege onwetendheid bm stemming'. Ik zou even moeten terugkijken wat dat precies inhield, maar je kunt er vanuit gaan dat ik eerder op Sule zou hebben gestemd dan op Miccie als ik online was geweest voor de deadline.

@nonkel jos, je hebt gelijk wat betreft die bewezenheid. We hebben echter geen idee wie de speeder echt is en stel dat een slechtje toch random goed gokt, dan we toch weer mooi een goedje kwijt en met al 5 goedjes (waaronder de ziener) ziet het er ook niet rooskleurig uit.

Goede bijdrage trouwens.
 
Reactiescore
1.577
Bovendien heeft onze JokersBrain de tijd om op alles en iedereen te reageren om zich te verdedigen, maar verder niet om even zijn mening te geven over twee anders spelers.

En ook over Blue neemt hij geen klare stelling in. Wellicht pas als er een paar lynchstemmen achter diens naam staan? Om je nadien toch maar te kunnen indekken?

E: ik laat het even een nachtje bezinken, maar voor nu gewoon JokersBrain
 
Reactiescore
122
Ik heb niet direct het idee dat Jokersbrain per se slecht is. Heb een beetje het idee dat het wat ongelukkig is. Wel wil ik gewoon zien dat hij stemt en niet een soort 'hit and run' speelt waar hij iedereen half aanvalt, maar geen stem durft te plaatsen.

Voor nu vond ik Miketijger het meest verdacht overkomen met zijn meeloopstem. @Speeder., van jou verwacht ik nog uitleg waarom je mij verdacht vond. Die heb ik nu al meerdere malen gevraagd namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
122
En nogmaals, Anthraxxis in het groen. Ik zou geen enkele reden weten waarom je anders zou stemmen.

Een goedje heeft hiermee zekerheid en de enige die anders zou willen stemmen is een slechtje :D
 
Reactiescore
3.587
Eerst reddingsactie, dan toch nuttige info (terwijl ik hierboven al heb aangetoond dat je eerst niet zag welke info het referendum kon opleveren), ... Maar je gaat er wel vanuit dat ze een goedje is ("Want he gelooft in haar onschuld")? Dat lijkt sterk op een wolf die maar wat graag een tegenstander uitschakelt. Zeker omdat het de zoveelste kronkel is die je dit potje maakt.

Ik leg alles naar mijn mening toch gewoon duidelijk uit. Het is niet of reddingsactie of nuttige info maar beide. Dat was het in eerste instantie niet dus was er geen reden voor om wel op Fam te gaan, vrij normale logica. En als Wolf is het juist extreem dom om veel kronkels te maken.


Dat je de manier waarop Fam eruit werd gestemd niet goed vindt, zegt verder niets over of je goed of slecht bent.

Dat beweer ik ook nergens.
 
Reactiescore
3.587
Bovendien heeft onze JokersBrain de tijd om op alles en iedereen te reageren om zich te verdedigen, maar verder niet om even zijn mening te geven over twee anders spelers.

En ook over Blue neemt hij geen klare stelling in. Wellicht pas als er een paar lynchstemmen achter diens naam staan? Om je nadien toch maar te kunnen indekken?

E: ik laat het even een nachtje bezinken, maar voor nu gewoon JokersBrain

Het lijkt er meer op dat je nu gewoon in een hele diepe donkere tunnel zit. Mezelf verdedigen is makkelijker als heel het topic bij lezen terwijl je COD speelt tussen de momentje je even dood bent gegaan. Moet ik een klare stelling hebben over iedereen dan? Ik noemde Fam, Miccie en Sule allemaal al goed voor 2/3 al dood ging. Maar dan heb ik weer voorkennis? Probeer je ogen nog open te houden voor andere ook want anders zal je weldra bedrogen uit de tunnel komen.
 
Reactiescore
122
Het lijkt er meer op dat je nu gewoon in een hele diepe donkere tunnel zit. Mezelf verdedigen is makkelijker als heel het topic bij lezen terwijl je COD speelt tussen de momentje je even dood bent gegaan. Moet ik een klare stelling hebben over iedereen dan? Ik noemde Fam, Miccie en Sule allemaal al goed voor 2/3 al dood ging. Maar dan heb ik weer voorkennis? Probeer je ogen nog open te houden voor andere ook want anders zal je weldra bedrogen uit de tunnel komen.

Zet Anthraxxis nou even in het groen.
 
Reactiescore
3.587
Als (bijvoorbeeld) een ziener de speeder goed heeft word de speeder dan ook ziener?
 
Reactiescore
1.738
Ik merk nu trouwens dat Mohniels ook gewoon op anthraxxis als speeder heeft gestemd zonder de rest even in te lichten wat de meerwaarde hiervan is. Alsof dit dan achter de schermen even moest gebeuren.

Hebben er meer op hem gestemd dan ? Ik heb in de spelerslijst gekeken en gegokt.
 
Reactiescore
1.279
Luister.

Als we als nou allemaal in het groen op Anthraxxis als speeder stemmen, zijn we 100% zeker dat de speeder een goedje blijft.

Anthraxxol
Nonkel Jos Anthraxxol
 
Bovenaan