[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.577
Ja goh. Ik was even vergeten dat je op dit forum alles tot op de detail moet uitleggen, zodat mensen je niet continu verkeerd begrijpen.

Elke debiel ziet toch dat Anthraxxis en Famdecibel niet tot hetzelfde team behoren.
Voor jullie zal ik hem nog even in detail uitleggen: dat betekent dat zij niet van elkaar weten wat hun rol is. Als goedje kan je indd op een ander goedje zitten zonder dat te weten. Duidelijk?

nogmaals: er zijn twee groepen slechtjes, dus de aanname dat ze beiden zeker goedjes moesten zijn, hield geen steek

maar goed we praten naast elkaar

@Sule Silmad wie verdenk jij op dit moment?
 
Reactiescore
1.279
Ik kan jullie enkel vertellen dat ik 100% zeker een goedje ben

[sarcasme]
Nou poe zeg, daar zeg je wat, gelukkig maar.
jongens het is oke. miccie is 100%zeker een goedje. als alle goedjes even zijn voorbeeld willen volgen en hier willen neerzetten dat ze 100% zeker een goedje zijn dan is het potje snel gedaan.
[/sarcasme]

Welke post in het discussie topic miccie..
 
Reactiescore
1.736
Miccie.

je ontwijkt de vraag van Dash. En daarop concludeer ik dat jij je hèbt versproken.
 
Reactiescore
61
Heb alles eens door gelezen en valt me wel op dat Anthraxxol een hekel heeft aan modjes, of bewust zo onnozel doet om goedjes eruit te krijgen.
Aangezien hij elk potje zo fanatiek tegen de modjes gaat en fam hem schijnbaar als goedje heeft gezien geef ik hem voor nu het voordeel van de twijfel.

De stem van Kerouac op Blue vind ik behoorlijk verdacht, kan niet echt een onderbouwing vinden daarvoor, waarschijnlijk dat hij daarom zijn stem ook van hem af heeft gehaald.

Miccie neemt niet echt de moeite om zich te verdedigen tegen Dash, maar dat kan ook komen omdat ze beide slecht zijn en niet te veel op willen vallen.
Is een gewaagde actie van hun die lang niet altijd goed uitpakt, dus ook in dat opzicht geef ik Dash het voordeel van de twijfel en blijft Miccie verdacht voor mij.
 
Reactiescore
1.468
Heb alles eens door gelezen en valt me wel op dat Anthraxxol een hekel heeft aan modjes, of bewust zo onnozel doet om goedjes eruit te krijgen.
Aangezien hij elk potje zo fanatiek tegen de modjes gaat en fam hem schijnbaar als goedje heeft gezien geef ik hem voor nu het voordeel van de twijfel.

De stem van Kerouac op Blue vind ik behoorlijk verdacht, kan niet echt een onderbouwing vinden daarvoor, waarschijnlijk dat hij daarom zijn stem ook van hem af heeft gehaald.

Miccie neemt niet echt de moeite om zich te verdedigen tegen Dash, maar dat kan ook komen omdat ze beide slecht zijn en niet te veel op willen vallen.
Is een gewaagde actie van hun die lang niet altijd goed uitpakt, dus ook in dat opzicht geef ik Dash het voordeel van de twijfel en blijft Miccie verdacht voor mij.
Volgens mij heb je eea gemist met lezen? Anthraxxol is een praktisch bewezen goedje, dus waar komt dat voordeel van de twijfel dan vandaan.
 
Reactiescore
61
Volgens mij heb je eea gemist met lezen? Anthraxxol is een praktisch bewezen goedje, dus waar komt dat voordeel van de twijfel dan vandaan.
Volgens mij heb jij ook het een en ander gemist, zeg toch dat fam hem schijnbaar heeft gezien, aangezien fam zelf geen ziener is geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Kan hem niet als een bewezen goedje neer gaan zetten als het zien van fam niet bewezen is
 
Reactiescore
534
@Sule Silmad wie verdenk jij op dit moment?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik (nog) niet alles helemaal gelezen heb. Het gaat me erg snel met veel posts, maar ga vanavond of morgen op de dag zeker nog eens even terug scannen.

Enkele personen die ik verdacht vind zijn Flexilis, Speeder, Yube en natuurlijk Miccie. Ik verdenk deze personen puur op basis van kleine dingen en deels gevoel. Heb helaas geen harde theorieën.

Mijn stem stond vanaf gisteren nog op Antraxxol, maar dat vind ik niet meer nodig. Zal voor mijn stem eens zien hoe de ontwikkelingen verlopen de twee komende uren en anders staat mijn stem alvast op Miccie.
 
Reactiescore
3.586
Waarom? Je reactie slaat nergens op dus waar zou ik op moeten reageren? Je komt net doen alsof je een andere reden hebt voor de lynchstem op yube, wat gewoon onzin is. Hij was de eerste die voor stemde dus ging je daarop, verder had je geen argument. Daarna kom je aan met een domme counter (want de enige reden dat je op mij stemt is omdat ik op jou stem). Ja, wat wil je nou? Dat ik van je af ga omdat je op mij gaat? Ha, vraag nonkel hoe moeilijk dat is.

Sorry maar dan heb je gewoon niet goed opgelet. Mijn lynch stem op Yube was niet omdat hij snel meeging, als jij niet de moeite doet om mijn post's allemaal te lezen en te onthouden dan zie ik ook niet de noodzaak te zeggen wat mijn reden dan wel was. Vervolgens gaan enkele mensen op mij stemmen en volg jij mee met zoals ik al meermaals gezegd heb, door foutieve argumentatie. Vind ik gewoon enorm wolfs gedrag, irrelevant of je stem nu op mij stond of niet. Nonkel stemt ook op mij, hem vind ik niet verdacht. Dus het is niet zo dat als je op mij stemt je automatisch verdacht bent of ik de noodzaak heb om dit terug te doen dmv een tegen stem. Jouw gedrag is wolfs, je argumentatie op mij klopt niet, je hebt mijn post's niet goed gelezen, je liep al snel mee met andere op basis van niets.
 

Deleted User - 487970061

Guest
anthrax miccie vond zijn voor/tegen erg apart vanmiddag
 
Reactiescore
534
Welke kleine dingen dan? Licht gerust verder toe, misschien kunnen we er wat mee?

Nogmaals: zijn kleine dingen, maar ik zal ze even opsommen.

Flexilis zat nogal mis bij de telling van de extra lynch op famdecibel. Hij dacht dat het gelijkspel stond en vond het daarom nodig om toch op het laatste moment nog een stem te plaatsen voor het lynchen van famdecibel. Komt over alsof hij zichzelf het liefst niet wou mengen, maar omdat hij dacht dat het gelijkstond dit toch gedaan heeft om iemand van het andere team eruit te krijgen.

Speeder is merendeels gevoel. Hij kwam met dat Antrax nog op zijn lijstje stond terwijl hij eigenlijk al bewezen goedje was. Hij lijkt er niet helemaal bij te zijn en vind hem normaal toch wat serieuzer ogen tijdens een potje WvW.

Yube zijn snelle stem op Famdecibel vond ik opvallend. Kwam ermee dat je enkel tegen een extra lynch moet stemmen wanneer je denkt dat iemand goed is. Maar ik zie dit meer andersom. Enkel voor stemmen wanneer je denkt dat iemand slecht is. Vind zijn gedachtegang niet logisch.

Miccie lijkt me duidelijk. Kan me prima vinden in wat over hem gezegd word.
 
Reactiescore
3.586
Wel bijzonder dat de twee die mijn stem voor het referendum raar vonden zelf ook voor hebben gestemd. @simeco @JokersBrain
Jullie zal ik in het vervolg dus ook niet meer serieus nemen.

Dat is appelen met peren vergelijken. Het is niet omdat 2 personen hetzelfde stemmen dat ze beide dan ook goedje of slechtje zijn. Alles draait om de context van een situatie.

Ik zal het verschil tussen jouw en mijn stem uitleggen betreft Fam. Antraxxol activeert het referendum op Fam omdat ze haar post bewerkt heeft/hij mods haat. Andere mods hebben die al ontkracht Fam haar post bewerkt heeft. Conclusie, het referendum op Fam is klinkklare onzin. Dat was de situatie en context waarin jij voor stemde en ik tegen.

Vervolgens spreek ik je aan op het feit je voor stemde, wrm je vind dat Fam een slechtje is, waarop jij reageert je Fam niet als een slechtje ziet maar dat je gewoon gokt. Super raar?? Laten we gokken, yolo!!! Jouw voor stem is dus op nonsens gebaseerd al vrij vroeg toen de stemmen pas begonnen was terwijl ik toen tegen was.

Ik heb later mijn kar gekeerd toen Fam beweerde Antraxxol 'gezien' te hebben als goedje. Wat een enorm rare situatie opleverde, ik was toen van mening (en heb ik reeds in andere posten al uitgelegd) dat we nu wel nuttige informatie kunnen halen om Fam te lynchen. O.a dat Stefan dan bewezen goedje is.

Het verschil kort gezegd tussen mijn stem en jouw stem is dat jij wou gokken (letterlijk je eigen woorden) en ik een doordachte stem heb geplaatst. Dus geen appelen met peren vergelijken aub.
 
Reactiescore
1.014
Kan iemand de verspreking citeren?

@.TimeforplanB Zie hier, het miccieverhaal

Kun je uitleggen waarom? Je vraagt net letterlijk nog of ze kan beamen of ze goedje is?
Aangezien Fam zo boos wordt denk ik wel dat ze de waarheid spreekt over het feit dat ze een goedje is. Indien dit gespeeld spel is, om zo haar stempel te drukken dan vind ik het gewoon slecht gespeeld.

Voor nu geef ik Fam het voordeel van de twijfel.
Je stemt nu voor de lynch op FAM. voor de duidelijkheid.
Dan ben ik benieuwd waarom je zei Fam het voordeel van de twijfel te geven?
ik denk dat we met miccie wel eens een proleet of drugskikker zouden kunnen vast hebben
In het dagelijkse leven misschien wel, hier zeker en vast niet.
Ik krijg het voordeel van de twijfel maar toch Lynch je me. Dat versta ik niet.
 
Reactiescore
3.586
Bon, ik zal het nog een keer uitleggen @JokersBrain opletten

Referendum komt, yube is de eerste die voor stemt. Jij ziet hier meteen een mogelijkheid in om hem te verdenken maar het zou gewaagd zijn om als wof zo een mogelijk hoedje te killen.

Toch zie jij jokersbrain de mogelijkheid om je stem op hem te zetten onder het mom van "je wil een hoedje dood hebben". Dat is juist verdacht en een woffenstreek. Vooral omdat je eerst je stem op yube hebt om die reden en daarna zelf ook voor stemt. Jouw manier van voor stemmen past veel meer in het plaatje van een wof dan hoe yube stemde.

Pls kom niet enkel met dat is niet correct aub thanks.

JK, kon ik niet laten liggen. De reden van mijn stem op Yube is omdat hij zei dat hij Fam wou lynchen niet omdat hij dacht dat ze een wolf was maar op basis van het nemen van een gok? Procentueel gezien was de kans 2/3 dat Fam een goedje was als je enige criteria het nemen van een gok is. Welk goedje zou dit ondernemen,... Voor het overige zet ik in het begin wel vaker stemmen om wat druk te zetten op de personen waarvan ik vind ze wat beter mogen nadenken. Wat overigens niet bij jouw het geval is geweest.
 
Reactiescore
1.468
Ik heb een fout gemaakt. Aangezien ik niet alles 100% gelezen had heb ik fout gestemd. Uiteraard stem ik tegen. Sorry dames en heren!!
Ik was het discussietopic en dit topic door elkaar aan het halen, vandaar mijn volledig foute stem.
Oke, dit was mij en anderen inderdaad opgevallen.

Even deze posts op een rijtje. Miccie geeft eerst aan voor te stemmen, dat bevestigd hij na een dubbelcheck van Dash, hier hadden bij hem de alarmbellen al kunnen gaan rinkelen. Later pas geeft hij toe zich vergist te hebben. Hij refereert hierbij naar het discussietopic, dus die pakken we er even bij:
Ik vind het jammer dat mensen mij dus niet mogen en dit duidelijk door laten spelen in het spel zelf. Ongeacht wat ik zeg of doe, het is nooit goed. Ga een ander pesten, ik laat me door niemand wegpesten. Ik benoem het wel even. Allemaal een grote bek en een piepklein hartje. Stoer doen om leuk gevonden te worden. Prima, jullie doen maar.
Dit is daar de meest uit het oog springende post, maar geen enkele reden te vinden om voor te stemmen? Al met al klopt er geen ruk van wat Miccie hier probeert te brengen.
Ik ben er vrij zeker van dat we hier een slechtje te pakken hebben.

Miccie
 
Reactiescore
1.279
Kan iemand de verspreking citeren?



tuurlijk. tis eigenlijk een samenloop van heel veel quotes:



dit snap ik echt niet.
Je stemt voor de lynch op anthraxxis omdat hij de actie verspild maar ben nu wel bezig op voor te stemmen over Fam.

zeer tegenstrijdig.
Aangezien Fam zo boos wordt denk ik wel dat ze de waarheid spreekt over het feit dat ze een goedje is. Indien dit gespeeld spel is, om zo haar stempel te drukken dan vind ik het gewoon slecht gespeeld.

Voor nu geef ik Fam het voordeel van de twijfel.
Je stemt nu voor de lynch op FAM. voor de duidelijkheid.
Ik heb een fout gemaakt. Aangezien ik niet alles 100% gelezen had heb ik fout gestemd. Uiteraard stem ik tegen. Sorry dames en heren!!
Ik was het discussietopic en dit topic door elkaar aan het halen, vandaar mijn volledig foute stem.
welk stukje had je precies niet gelezen waardoor je je eigen argumentatie onderuit haalde en fout stemde?
Ik was het discussietopic en dit topic door elkaar aan het halen, vandaar mijn volledig foute stem.
quote voor mij de post is waardoor jij een foute stem plaatste?

Verspreking waar het mij om gaat is de dikgedrukte post. daar komt nu al een aantal uur nul antwoord op.
 
Bovenaan