[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.577
Dacht je vorig potje ook en toen ving men jagerschot je op. Ik hoop dat je stem gebaseerd is (mits je goedje bent) opdat je denkt ik een wolf ben en niet omdat je met wraak gevoelens zit. Want dan doe ik de komende potjes niet meer mee. Ik accepteer geen lynch stemmen zonder argumentatie.

Ik leef niet in het verleden :wink: :wink:

Verder mijn argumentatie is als volgt: je zit er heel dicht op en reageert op alles en iedereen, je gaat er na dag 1 al van uit dat zowel Fam en Anthraxx goedjes zijn (daaruit blijkt voorkennis) en kiest vervolgens voor een lynchstem op Yube waardoor je je eigenlijk buiten de echte debatten plaatst en niet opvalt.

En bovenstaande post doet alle alarmbellen afgaan.
 
Reactiescore
1.468
Als ik het goed begreep kan er een nieuw referendum worden gebruikt door fam nu te lynchen. Nu ben ik daar eigenlijk principieel op tegen maar for the sake of the game:

Tegen
Voor
 
Reactiescore
1.707
gelieve mij niet meer te verdenken van wat dan ook. het zou toch maar foutief zijn dat zou heel lullig voor me zijn #famswijsheid
 

DeletedUser17472

Guest
Dat hele referendum is spelbederf. Altijd in het voordeel van de slechtjes. Zeker als het zo is dat er altijd weer een referendum volgt bij Lynch.
 
Reactiescore
1.707
soms heb ik echt het idee dat mensen zich niet realiseren dat er 3 partijen zijn.

alsof ik wvw speel in een hogere dimensie
 

DeletedUser17472

Guest
Drie partijen is te ingewikkeld voor mensen zoals ik. Er is goed en er is slecht. Jij bent slecht.
 
Reactiescore
1.707
Drie partijen is te ingewikkeld voor mensen zoals ik. Er is goed en er is slecht. Jij bent slecht.

heb jij eigenlijk wel eigenwaarde jezelf altijd zo naar beneden typen?

overigens als ik slecht ben sluit dat geen slechtheid bij jou uit.
 

DeletedUser17472

Guest
heb jij eigenlijk wel eigenwaarde jezelf altijd zo naar beneden typen?

overigens als ik slecht ben sluit dat geen slechtheid bij jou uit.
Ieder zijn talenten. Wvw is niet mijn talent, maar dat hoef ik je niet te vertellen toch?
En het 1 sluit het ander niet uit. Maar ik ben goed.
 
Reactiescore
1.707
dat het je talent niet is zal ik niet ontkennen idd maar altijd maar in de slachtofferrol kruipen is erg spelbedervend en zo kan er toch geen fatsoenlijk wvw gespeeld worden?

overigens speel je anders als in andere potjes. je speelt heel subtiel nog een beetje onnozeler dus goede reden om je te lynchen

VOOR
 
Reactiescore
1.468
gelieve mij niet meer te verdenken van wat dan ook. het zou toch maar foutief zijn dat zou heel lullig voor me zijn #famswijsheid
Je gaat even voorbij aan het feit dat fam het allerslechtste mogelijke slechtje is van alle mogelijke slechtjes? En dus easy te lezen?
 
Reactiescore
2.386
Als ik het goed begreep kan er een nieuw referendum worden gebruikt door fam nu te lynchen. Nu ben ik daar eigenlijk principieel op tegen maar for the sake of the game:

Tegen
Voor
Nee dit is dus fout. Het referendum zijn we zeker kwijt na vandaag. Dus stem wat je zelf wilt, niet om het bij te houden.
 
Reactiescore
1.707
Je gaat even voorbij aan het feit dat fam het allerslechtste mogelijke slechtje is van alle mogelijke slechtjes? En dus easy te lezen?

dit slaat nergens op.
juist omdat ze altijd slecht is is ze het ideale slechtje. ze zal nooit iets goeds doen maar d at zijn we gewend.
het moment dat ze slechtje is, is aangebroken en ze zal simpel naar de overwinning rollen maar ik heb haar door?
 
Reactiescore
723
Tegen
Fam lijkt me gewoon goedje.

Als je binnen de x aantal minuten je post veranderd staat er geen bewerkt bij.
Dan leer ik net iets bij.

MIKETIJGER

Teken het referendum
@Meister
Ik ben geen topper in het spelen van wvw. Volgend potje op iemand anders stemmen ;)

als fam slechtje blijkt weten we dat ik bewezen goedje ben. is fam goedje, dan moeten we eens te rade gaan bij mensen als joker en sule die wel heel duidelijk tegen de lynch van haar zijn dus mogelijk voorkennis hebben!!
Als fam slechtje is ben jij juist niks bewezen goedje, anthraxx. Dan zou ik zelfs zeggen dat je slechtje bent.
 

DeletedUser17472

Guest
dat het je talent niet is zal ik niet ontkennen idd maar altijd maar in de slachtofferrol kruipen is erg spelbedervend en zo kan er toch geen fatsoenlijk wvw gespeeld worden?

overigens speel je anders als in andere potjes. je speelt heel subtiel nog een beetje onnozeler dus goede reden om je te lynchen

VOOR
Ik speel anders door jouw rotgedrag naar mij. Had je me gewoon aangevallen, oke, maar door dat referendum te activeren, heb je me wel in een hoek geduwd en door de onduidelijkheid die het referendum met zich meebrengt, ben ik al meteen verloren. Dus logisch dat ik anders speel.
 
Reactiescore
421
Ik ga overigens écht niet nogmaals uitleggen hoe het referendum werkt. Het staat echt overal keurig beschreven en is maar voor één interpretatie vatbaar.
 
Reactiescore
1.804
Als ik het goed begreep kan er een nieuw referendum worden gebruikt door fam nu te lynchen. Nu ben ik daar eigenlijk principieel op tegen maar for the sake of the game:

Tegen
Voor
nee? lees jij wel mee???
 
Reactiescore
1.736
Tegen
Fam lijkt me gewoon goedje.


Dan leer ik net iets bij.


@Meister
Ik ben geen topper in het spelen van wvw. Volgend potje op iemand anders stemmen ;)


Als fam slechtje is ben jij juist niks bewezen goedje, anthraxx. Dan zou ik zelfs zeggen dat je slechtje bent.

Waarom denk jij dat fam een goedje is?
 
Bovenaan