Praathoek

Reactiescore
2.039
Support team suckt echt balls. Dit spelletje is één grote grap en jullie zullen er vroeg of laat allemaal achter komen.
Toch vreemd dan dat ik in 13 jaar nog maar 1x banned ben, en dat kwam omdat iedereen van de pmade met hetzelfde ww begon (nog best begrijpelijke maar discutabele ban). Zal vast allemaal aan het support team liggen!!!!
 
Reactiescore
3.452
Toch vreemd dan dat ik in 13 jaar nog maar 1x banned ben, en dat kwam omdat iedereen van de pmade met hetzelfde ww begon (nog best begrijpelijke maar discutabele ban). Zal vast allemaal aan het support team liggen!!!!
Is maar net wat je vreemd noemt,heb 2 keer een ban gehad met mijn account en twee keer excuus gehad vanuit support dat het onterecht was met onmiddellijk opheffen van de ban plus compensatie.

We blijven altijd voorzichtig in het geven van bans maar realistisch gezien zal er altijd een foutmarge zijn, net zoals er ook genoeg onschuldigen in de gevangenis zitten. (Voorhechtenis / Na veroordeling)
 

Deleted User - 487971522

Guest
Nu ben je weer dingen aan het doen die niet mogen. Snap je het nou nog niet..
 
Reactiescore
2.039
Is maar net wat je vreemd noemt,heb 2 keer een ban gehad met mijn account en twee keer excuus gehad vanuit support dat het onterecht was met onmiddellijk opheffen van de ban plus compensatie.
Op het moment dat het daadwerkelijk onterecht is zijn ze idd heel erg redelijk. Andere kant wel vreemd dat je zo vaak met support in de clinch zit, blijkbaar zoek je dan wel het randje op. Zoveel mensen die al bijna van het begin tw spelen en nooit een ban hebben gehad, doe je toch iets verkeerd.
 
Reactiescore
3.540
Toch vreemd dan dat ik in 13 jaar nog maar 1x banned ben, en dat kwam omdat iedereen van de pmade met hetzelfde ww begon (nog best begrijpelijke maar discutabele ban). Zal vast allemaal aan het support team liggen!!!!

In 13 jaar tw waarvan 2 jaar effectief gespeeld zeker :p
 
Reactiescore
2.368
Why ben je wakker nu. Ik ga een fles water halen, te warm.
Waarom kom jij dan online op het af als je gewoon een fles water gaat halen? Koop jezelf trouwens eens zo'n filters, da's beter voor het milieu ipv plastic flessen
 
Reactiescore
3.540
Waarom kom jij dan online op het af als je gewoon een fles water gaat halen? Koop jezelf trouwens eens zo'n filters, da's beter voor het milieu ipv plastic flessen

Ik ben een grote voorstander van het milieu daarom vervuil ik. Hoe meer we het milieu belasten hoe strenger dat ze ons zal terug pakken met hopelijk als gevolg de totale uitroeiing van de mens. Het milieu moet nog een tijdje hard afzien om zichzelf daarna voor altijd te herstellen zonder de mens. Het is een lange termijnplan waaraan ik meewerk.
 
Reactiescore
2.368
Sneu
 
Reactiescore
76
Ik ben een grote voorstander van het milieu daarom vervuil ik. Hoe meer we het milieu belasten hoe strenger dat ze ons zal terug pakken met hopelijk als gevolg de totale uitroeiing van de mens. Het milieu moet nog een tijdje hard afzien om zichzelf daarna voor altijd te herstellen zonder de mens. Het is een lange termijnplan waaraan ik meewerk.

Goeie, die mensen die er last van hebben kennen we toch niet
 
Reactiescore
5.600
Reactiescore
3.540
9066ceaf5ceda90a3d733f897b9173a4.png



Why krijg ik meldingen als ik niet eens geciteerd word of een like krijg. Laatste tijd meer en meer. Kan nog wel berichten citeren maar berichten op citaat zetten en dan invoegen lukt ook niet meer. Soms als je een like krijgt of geciteerd word kan je op die melding klikken zodat je naar de bewuste post terug gaat, soms kan dit ook niet.

Wat is dat met dit AF de laatste weken? @The Minion
 
Reactiescore
5.600
9066ceaf5ceda90a3d733f897b9173a4.png



Why krijg ik meldingen als ik niet eens geciteerd word of een like krijg. Laatste tijd meer en meer. Kan nog wel berichten citeren maar berichten op citaat zetten en dan invoegen lukt ook niet meer. Soms als je een like krijgt of geciteerd word kan je op die melding klikken zodat je naar de bewuste post terug gaat, soms kan dit ook niet.

Wat is dat met dit AF de laatste weken? @The Minion
In dit bewuste voorbeeld komt dit waarschijnlijk omdat het algoritme van Xenforo heeft bepaald dat jij verliefd op mij bent.
 
Reactiescore
265
9066ceaf5ceda90a3d733f897b9173a4.png



Why krijg ik meldingen als ik niet eens geciteerd word of een like krijg. Laatste tijd meer en meer. Kan nog wel berichten citeren maar berichten op citaat zetten en dan invoegen lukt ook niet meer. Soms als je een like krijgt of geciteerd word kan je op die melding klikken zodat je naar de bewuste post terug gaat, soms kan dit ook niet.

Wat is dat met dit AF de laatste weken? @The Minion

Dan volg je t topic. Als je in een topic een bericht plaatst volg je het automatisch geloof ik en krijg je een melding als er een nieuw bericht wordt geplaatst in t topic. Correct me if im wrong
 
Bovenaan