Praathoek

Reactiescore
431
Ik boost zelf wel eens graag , wilt dit zeggen dat ik geen skills bezit?

Beetje domme verwoording als je mij vraagt, enigste reden waarom ik dit doe is om dat ik er niet tegen zou kunnen als zo'n boost account mij early weg veegt .
want je kan zo goed zijn als je wilt, een noob met 500 euro speelt je zo van de kaart.
Dus dan spelen wij het spelletje hetzelfde als de rest.
Het is uiteindelijk ook vooral early game dat je er iets aan hebt , daarna kan je met de nodige skills zo'n booster easy weg spelen mits hij niet de kwaliteiten bezit die hij zou moeten hebben.


Word zelf ook wel gek van al die muur boosters , als je geen geld wilt uitgeven spaar je maar paar werelden doormiddel van pp farm.

Niemand zegt dat je geld moet uitgeven, genoeg spelers die zonder geld pp uitgeven als een malle.


Kijk edellogs van alexandria morgan en dan godz be, kerel was 3k+ einde beginnersbescherming treintje erop en gone.
Niet elke noob met 500 euro gelukkig
 
Reactiescore
138
Kijk edellogs van alexandria morgan en dan godz be, kerel was 3k+ einde beginnersbescherming treintje erop en gone.
Niet elke noob met 500 euro gelukkig

Nope maar stel je buur steekt er 500 euro in , hij start zelfde dag als jou . is het vanzelfsprekend dat hij gewoon door overmacht wint.

Kan je niet volgen op de eerlijke manier :p

Maar inderdaad gelukkig telt dat niet voor iedereen.
 

DeletedUser79704

Guest
Nope maar stel je buur steekt er 500 euro in , hij start zelfde dag als jou . is het vanzelfsprekend dat hij gewoon door overmacht wint.

Kan je niet volgen op de eerlijke manier :p

Maar inderdaad gelukkig telt dat niet voor iedereen.
pp abusen is niet gelijk aan goed zijn. zijn zat mensen die enorm veel geld erin steken en niet uit de start geraken
 

Deleted User - 487971522

Guest
@JokersBrain dat je überhaupt nog moeite doet om het uit te leggen aan iemand met een plaat voor de kop.

Niemand neemt die gast serieus en waarschijnlijk vind hij deze aandacht fijner dan evt. een vriend of vriendin te hebben in rl.

Lekker bezig. Persoonlijk aanvallen en het opnemen voor valsspelers. Jij wordt buiten jullie bot groepje vanaf nu ook niet meer serieus genomen.

2 bans en allebei onterecht., uhuh.... elk persoon kan met jullie verklaring wel de link leggen dat er meer onder de motorkap zit.

We zullen als normale speler ons maar erbij neer moeten leggen, want ja... de hele "top" gebruikt illegale scripts en als ze banned worden is het de schuld van de support. Neem gewoon je verantwoordelijkkheid en geef toe dat je verkeerd zit. Ipv deze slappe excuses echt te lachwekkend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487971522

Guest
Je kan zelfs een ban krijgen zonder script te hebben gebruikt maar dat de mods beweren dat je toch echt een illegaal script hebt gebruikt ,paar dagen later een excuus krijgen vanuit de mods omdat er toch niets aan de hand was;- )
Bekijk bijlage 22314

Wat is dit nou weer? Dat geeft je geen vrijbrief he.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Oei hoor je dat Jannes?
Je wordt niet meer serieus door Yerpel met zijn nieuwe af account.
wie biedt Jannes ff een schouder aan om uit te huilen?.

Als je kan lezen, dan zie je ook dat het gericht was aan Against all odds. Maar hey. Het blijkt dat jij de spelregels van innogames niet eens begrijpt dus ik vergeef het je.
 
Reactiescore
3.576
We zullen als normale speler ons maar erbij neer moeten leggen, want ja... de hele "top" gebruikt illegale scripts en als ze banned worden is het de schuld van de support. Neem gewoon je verantwoordelijkkheid en geef toe dat je verkeerd zit. Ipv deze slappe excuses echt te lachwekkend.

Je moet gewoon kijken naar de feiten die al genoeg aangehaald zijn. Als je toch graag inhoudelijk wilt houden, sta daar dan ook voor open. Wat Serenity aanhaalt is 1 van de beste voorbeelden waarin de support de bal misslaat betreft bot detecties.

De gehele top 20 werd toen gebanned voor enkele dagen zelfs wegens bot gebruik. Doordat 1 speler iets theoretisch kon uitleggen zag de support hun fout in. De 20 spelers hadden dus gewoon gebanned gebleven als die persoon dit niet had uitgevogeld. Na enkele dagen kwam de support met excuses naar al deze spelers en kregen ze vergoedingen voor hun verlies enkele dagen lang.

Jij stelde eerder op de dag dat support nooit een ban zou uitdelen als ze niet 100% zeker zijn maar dat is dus een stelling die reeds ontkracht is. Zo zijn er trouwens meer voorbeelden te geven.

Ik neem het de support niet eens kwalijk, ze moeten optreden tegen bots, dat 1 op de 1000 (ofzo) een andere oorzaak heeft door een fout in dat script een fout in hun detectie. Wie zal het zeggen, het is enkel enorm jammer. De 2 werelden met elkaar vergelijken is trouwens ook reeds ontkracht wegens de oorzaak door geheel andere spelers is gebeurd.


En wil nogmaals aanhalen dat wij de bewuste nacht maar 200 bevelen hebben gestuurd in 2 periode's van 1 minuut. Moet wel de slechtste bot aller tijden zijn ^^
 
Reactiescore
3.576


Maar raken ze wel voorbij de bot controle?


29526dba1aa258a7ae97b08b79d48566.png


???
 
Bovenaan