Golden Awards

Reactiescore
660
Lijkt mij logisch toch? Een Ronaldo of Messi is bekend voor hun prestaties en hebben zich bewezen, zet je daar een onbekende speler tegenover zou iedereen met een beetje verstand kunnen stellen dat die het nooit zover kunnen schoppen. Maar ook zorgt dat voor een minder aantrekkelijke wedstrijd om naar te kijken.

En dat is mijn punt, normaal was dit een soort van elite wereld, nu zie je niemand meer
Sommige van die spelers spelen dan ook al dik meer dan tien jaar. Soms zelfs op 1 en hetzelfde account. Het houdt wel eens op.
 
Reactiescore
660
Ga je deze onzin nog toelichten Remco?
Geef het maar toe Dutchie. Je hebt me lekker gestabd toen je in de vier overliep de dag voor we het beoogde percentage haalde. Ik vergeef het je nooit meer.
:cool2::cool2::cool2:
@Sseg , heb die wereld inderdaad gespeeld.
Er is wel wat gebeurd met @Dutchgangster maar dat was naar mijn mening terecht, of toch een beetje terecht.
:tongue::tongue::tongue:
PS: ik was op dat ogenblik geen onderdeel van de classic groep. Wel tegenstander. Ik werd pas gevraagd door dejoey voor de zes.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.039
Geef het maar toe Dutchie. Je hebt me lekker gestabd toen je in de vier overliep de dag voor we het beoogde percentage haalde. Ik vergeef het je nooit meer.
:cool2::cool2::cool2:
@Sseg , heb die wereld inderdaad gespeeld.
Er is wel wat gebeurd met @Dutchgangster maar dat was naar mijn mening terecht, of toch een beetje terecht.
:tongue::tongue::tongue:

Haha dat was volgens mij niet eens waar hij op doelde, toen was hij al weggespeeld :p
 
Reactiescore
660
Heu? Lol, ok dan. ‍
 

Deleted User - 487849361

Guest
benieuwd? die zouden niet bepaald positief zijn.

Tot nog heeft alleen Mickey een mooie aanval gedaan en de eerste aanval van ons redelijk gedeft, maar de rest is gewoon diep triest
 
Reactiescore
142
benieuwd? die zouden niet bepaald positief zijn.

Tot nog heeft alleen Mickey een mooie aanval gedaan en de eerste aanval van ons redelijk gedeft, maar de rest is gewoon diep triest

wel te lezen dat jij totaal niet mee bent met de situaties xd :biggrin:
 
Reactiescore
417
Ja bla bla. Gewoon lijstje maken en geen gezaag!



Grootste ego :cool:
Oei grootste ego is een lastige, buiten Retro zou ik voor Final Meltdown. gaan (ik ken hem echter niet heel goed, alleen sommige posts vond ik wat minder sterk).
Binnen Retro ga ik voor Jan (zei toch dat ik jou ging noemen :p), nee zonder grappen er zit vrij weinig ego binnen de stam (helaas)
 
Reactiescore
227
Oei grootste ego is een lastige, buiten Retro zou ik voor Final Meltdown. gaan (ik ken hem echter niet heel goed, alleen sommige posts vond ik wat minder sterk).
Binnen Retro ga ik voor Jan (zei toch dat ik jou ging noemen :p), nee zonder grappen er zit vrij weinig ego binnen de stam (helaas)
Grootste moppentapper: Boarders of Brutality o_O
 

Deleted User - 487849361

Guest
Tja, sommigen hier verwarren een groot ego met de realiteit, maar kan begrijpen dat dat lastig is
als ik de grootste ego zou moeten benoemen zou dat voor mij de spelers van Pallie zijn.


wel te lezen dat jij totaal niet mee bent met de situaties xd :biggrin:
Je weet toch dat ik op Medicated speel?
 
Reactiescore
227
Tja, sommigen hier verwarren een groot ego met de realiteit, maar kan begrijpen dat dat lastig is
als ik de grootste ego zou moeten benoemen zou dat voor mij de spelers van Pallie zijn.



Je weet toch dat ik op Medicated speel?
Wel leuk dat je tegen iedereen zijn schenen probeert te trappen met triestige one-liners om toch maar iets van aandacht terug te krijgen!
Schattig
 
Reactiescore
142
Staan er toch wel een paar in dit topic? Niet minder dan van het andere kamp iig.


Lekker boeiend wat jullie situatie is, jullie verliezen gewoon dorpen door slecht spel.

Dat weet ik ook wel, heb ik jou niet voor nodig om mij dat te vertellen. Maar veel wat pendragon vertelt is gewoon niet juist.
 
Reactiescore
142
Tja, sommigen hier verwarren een groot ego met de realiteit, maar kan begrijpen dat dat lastig is
als ik de grootste ego zou moeten benoemen zou dat voor mij de spelers van Pallie zijn.



Je weet toch dat ik op Medicated speel?

Hoe moet ik dat weten, er staat dat je gestopt bent
 

Deleted User - 487849361

Guest
Ja, ik was ook gestopt, tot Corona al mn normale activiteiten stil legde, maar gezien de inactieve wegrennende internende baggerbende heel tribalwars is geworden, is er ook op de classics niks meer te beleven.

En @jand als je dan toch gaat beweren dat veel niet waar is, wil je dat dan ook even citeren? En gelijk erbij vertellen waarom dat niet waar is?

Wel leuk dat je tegen iedereen zijn schenen probeert te trappen met triestige one-liners om toch maar iets van aandacht terug te krijgen!
Schattig
Gezien het kleine aantal reacties die ik plaats, kan je al zien dat dat ook onzin is. Ik verbaas me gewoon heel erg over de waardeloze motivatie en kwaliteit die je overal tegenkomt en dat men daar dan ook nog trots op is.
 
Reactiescore
227
Gezien het kleine aantal reacties die ik plaats, kan je al zien dat dat ook onzin is. Ik verbaas me gewoon heel erg over de waardeloze motivatie en kwaliteit die je overal tegenkomt en dat men daar dan ook nog trots op is.

Voor zover ik je al heel de dag zie posten zie ik vooral verzuring en hopen tot er iemand op antwoord, weinig onzin dus. Daarnaast scheer je mensen gemakkelijker over 1 kam. Zie nergens een post waar wij ook maar iets van trots hebben getoond. Maar ik laat je verzuring wel aan iemand anders over
 
Bovenaan