Praathoek

Reactiescore
94
Zelfs tijdens onderzoek in de echte wereld wordt niet altijd alle info vrij gegeven tot er zekerheid over is.

Ik zeg niet dat dit geen verkeerde ban kan zijn.
Ik zeg enkel dat, wetende hoe support werkt met overtredingen, het veiliger was geweest de scripts te laten goedkeuren.
Dit had minder lang geduurd en had minder strenge gevolgen tijdens het wachten.
 
Reactiescore
3.536
Zelfs tijdens onderzoek in de echte wereld wordt niet altijd alle info vrij gegeven tot er zekerheid over is.

Ik zeg niet dat dit geen verkeerde ban kan zijn.
Ik zeg enkel dat, wetende hoe support werkt met overtredingen, het veiliger was geweest de scripts te laten goedkeuren.
Dit had minder lang geduurd en had minder strenge gevolgen tijdens het wachten.

Het script is legaal. Dus je punt mist zijn doel volgens mij.
 
Reactiescore
1.773
Reactiescore
429
Maar wel het beste verhaal je vandaag gelezen hebt? Indien niet, kopieer hier dan welk verhaal het wel was,...



Dagboek van een vrouw
Ik zag Roy maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden dus ik dacht dat het daar aan zou liggen..
In het cafe was het zo druk dat ik op hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.

Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken wat ik ook zei.
Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen maar kwam daarna toch.

Ik vroeg hem wat er aan de hand maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie.
Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen, ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.
Hij zuchte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.

Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.
Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik twijfelen aan mezelf en dacht dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had of zo.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild.

Dagboek van een man
Twente verloren. Toch gen**kt



Namen zijn geheel willekeurig btw.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
786
Kan dit topic aub gesloten worden @The Minion.

Het account is inmiddels gebanned en wist al niet dat bans werden besproken op het Algemeen Forum. Dit topic heeft echter geen enkele meerwaarde en aan de manier waarop hier gepost wordt, is het gewoon persoonlijk bashen op het account en zijn bespelers zonder het hele verhaal te kennen.

Dit is gewoon puur bashen omdat er een gevoel van wrok schuilt naar het account bij de topic opener in kwestie.
 
Reactiescore
2.368
Reactiescore
244
Is er nu eigenlijk al geweten of tw het script als illegaal bestempeld of mag het wel gewoon gebruikt worden?
 
Reactiescore
3.536
Is er nu eigenlijk al geweten of tw het script als illegaal bestempeld of mag het wel gewoon gebruikt worden?

Het is legaal maar blijkbaar niet 100% betrouwbaar. Heb er de kennis niet voor om hier een theoretische uitleg aan te geven. Maar zou zeggen, op eigen risico.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Zou best fijn zijn als de mods hier eens een duidelijke uitleg over zouden willen geven :rolleyes::rolleyes:

Je kan zelf het script laten keuren? Het is jouw eigen verantwoordelijkheid uiteindelijk dat je werkt met goedgekeurde scripts.

Je kan met 100% zekerheid zeggen dat ze niet gebanned zijn voor een script dat goedgekeurd is door TW. Waarschijnlijk was het een combinatie met een ander illegaal middeltje, of een totaal ander script. Die mensen die gebanned zijn gaan natuurlijk niet vertellen dat de support gelijk heeft, dit zou hun imago schaden....

Kan natuurlijk ook zo zijn dat @JokersBrain echt geen weet van de situatie heeft gehad en dat zijn medespelers gewoon achter zijn rug om hebben gehandeld.
De enige speler die betrokken geweest is bij beide bans is @Exact. , of zie ik dit vekeerd? ik zou hem maar eens aan de tand voelen.
Vind het wel heel typisch dat jullie twee keer gebanned worden voor zogenoemde legale scripts, terwijl geen enkel ander account dit ook ondervindt.... hier zit meer onder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Yerpel hoelang ga je hier nog over doorzagen? Kwaad is geschied en spelers zijn gestraft. Klaar. Zoek een hobby aub.
 
Bovenaan