Praathoek

Reactiescore
1.962
wat een onzin, een bot melding blockt de hele pagina zodra je het een paar keer negeert dus dan zou het script helemaal niet meer kunnen draaien....

Hoe kan een script nog draaien als iemand ligt te slapen, ben je fucking achterlijk ofzo? Lijkt me stug als iemand in z'n slaap een knopje ingedrukt houdt
 
Reactiescore
3.536
Hoe kan een script nog draaien als iemand ligt te slapen, ben je fucking achterlijk ofzo? Lijkt me stug als iemand in z'n slaap een knopje ingedrukt houdt

Don't underestimate me. Mss had ik een droom waarin ik in het leven van Kim yong un stond. En was ik iedereen in de wereld beu en besloot ik al mijn kernwapens te lanceren als de mensheid zich niet zou gedragen. En wat had je gedacht? Ofc kon de mensheid zich niet gedragen waarop ik besloot mijn 317 kernraketten verspreid op de wereld te pompen op Belgie na natuurlijk. Om dit te doen moest ik op een knop drukken en laat dat toevallig de knop zijn geweest om dat script te laten draaien? Het leven bestaat uit toevalligheden is wederom een les die getrokken moet worden.

Helaas werd ik toen wakker en kwam ik terecht in de realiteit dat dit bovenstaande verhaal ofc niet waargebeurd is. Ik zou nooit voor wereldleider Kim yong un kiezen zolang Donald Trump vrij is om te claimen. Moest bovenstaande verhaal met Trump zijn geweest was het veel meer waarschijnlijk dan met kleine raketman. Ik hoop dat iedereen hier veel wijzer uit is geworden?
 
Reactiescore
742
Hoe kan een script nog draaien als iemand ligt te slapen, ben je fucking achterlijk ofzo? Lijkt me stug als iemand in z'n slaap een knopje ingedrukt houdt

zoals hier wss al 1000x herhaalt is dat er een blokje/flesje of wat dan ook op een knop legt?

iets op een knop leggen is illegaal op tribalwars.... ik weet niet of jij achterlijk bent of wat dan ook, maar heel snugger ben jij niet vriend.

dus als jij een farm script runt zoals je zei en deze automatisch van dorp switcht zoals het script van warre deed en deze daadwerkelijk nog gebruikt (die al illegaal is verklaart in support) en deze nog meer automatisch maakt door iets op een knop te leggen ben jij vgm facking achterlijk en verdien je gewoon deze ban....
 
Reactiescore
3.452
En als er nu geen (farm) aanvallen zijn verstuurd en geen gs inkomsten waren ten tijde dat Jannes sliep?
Farminkomsten waren bijzonder laag die nacht
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.366
dan heeft de bot protectie zijn werk gedaan? en is chuchu gebanned op het feit iets op hun keys leggen waardoor het script automatisch werd
Het was de versie zonder het automatisch van dorp veranderen, wél legaal dus. Voor de rest doe ik er geen uitspraken over. Al ben je wel weer het schoolvoorbeeld van iemand die keihard roept zonder ook maar enige info. Het account had zelfs maar dus nogal lastig wisselen tussen dorpen he :confused2:
 
Reactiescore
742
Het was de versie zonder het automatisch van dorp veranderen, wél legaal dus.

vgm is deze versie door iemand gemaakt zonder een supportje te sturen of deze LEGAAL te maken, is dus onzin als je deze ALS legaal beschouwd, alles wat niet gekeurd is is illegaal...

daarnaast is het hele script van warre afgekeurd door mods, dat betekent ook dat je er niet mee kan knoeien en dan ineens kan gebruiken. Script illegaal gekeurd is nieuw script maken en niet voor 10-20% veranderen


indien dit script wel gekeurd zou zijn zie ik graag het ticket nummer en het supportje van de ticketaanvraag tot die tijd mag support zelf bepalen of het illegaal is of niet...

Al ben je wel weer het schoolvoorbeeld van iemand die keihard roept zonder ook maar enige info.

hier ga je dus ook de mist in, ik heb het script gebruikt, zelfs toen het nog legaal was met dorpen switcht na enige tijd kwamen de mods erachter dat het TE OP was waardoor het illegaal werd dit werd netjes verteld door de scripter op w** **** form, iedereen die hem door het doorgeven gekregen heeft kon daar idd niet bij en weet er niks vanaf zolang niemand het verteld heeft dat je nu de mist in gaat door het alsnog te gebruiken (een gelekt script wss) moet ik best om lachen
 
Reactiescore
2.366
Ik heb nergens iets misdaan, ik gebruik hetzelfde script zelfs nog op w73 en ik doe niks illegaal. Sinds de tijd dat Warre de melding kreeg dat het script als illegaal werd gezien en ik met hem op wereld 73 speel, heeft hij het script aangepast naar een legale versie, waar het automatische dorpenswitchen geen deel meer van uitmaakte van het script. ChuChu heeft dit script gebruikt, omdat Nicolas ook binnen Imago op w73 speelt.

Ik weet dat we vijanden waren op wereld 69, maar hier ben jij gewoon fout. Ik heb je ook al een tijdje niet meer op het forum gezien, dus je info is waarschijnlijk onvoldoende up-to-date om hier een statement of mening over te vormen. Als anderen je hier op wijzen, moet je hen ook niet gaan uitlachen. Denk dat iedereen een onterechte ban verafschuwt, zeker als je kijkt wat dit account aan vlaggen en PP had staan.
 
Reactiescore
3.536
Wij hebben het snellijst scriptje gewoon in de support gestuurd. Ons is niet meegedeeld het illegaal is. Dus het gaat wel degelijk om een legaal script, verder heb ik nog nooit iets op een knopje gelegd om het wat te laten doen en interesseert farmen mij niets.

Ik heb überhaupt maar 2 farmruns gedaan die nacht met dit script. 200 bevelen toch kreeg TW daarmee een bot detectie. Gevaarlijk spul dus blijkbaar.
 
Reactiescore
1.962
We hebben niks op een knopje gelegd want daar bereik je niks mee? We hadden 1 dorp en af en toe 100lc thuis dus dan druk je even 20 seconden die knop in en alles is weer weg. Die knop ingedrukt houden voor uren werkt überhaupt niet eens.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
94
De mods delen geen info tijdens het beoordelen van een ban omdat deze info kan misbruikt worden of dat de mening zelfs kan veranderen naarmate het onderzoek vordert.

Mijn ervaring toont trouwens dat de mods vrij snel reageren op tickets die gaan over script gebruik en hier wel open in zijn.
Ik heb in het begin van de wereld een aantal snellijst scripts laten keuren, en een paar dagen later wist ik of ze legaal waren op deze server of niet (en waarom niet). Bij twijfel of verandering van de regels had het gebande account dus gerust een ticket kunnen indienen.

Dat het bespreken van een ban (mogelijke overtreding) met veel minder openheid en snelheid wordt afgehandeld is je eigen fout.
Na de feiten is het altijd moeilijker...
 
Reactiescore
5.591
Dat de prioriteiten van TW en haar medewerkers compleet verkeerd zijn is inmiddels wel duidelijk.

Verder is het “niet meer kunnen vertellen” natuurlijk gewoon bullshit. Als jij wordt aangehouden voor een klein of groot misdrijf kan de rechter ook niet zeggen: Je moet 6 jaar zitten waarvan 2 voorwaardelijk, meer over de oorzaak kan ik ook niet zeggen.

Het “niet meer kunnen zeggen” duidt gewoon op het feit dat ze zelf de zaakjes ook niet 100% onder controle hebben. 2 maten meten of juist totaal verkeerd meten is niks geks binnen TW en dat zal wel niet meer vertellen.

Daarbij is Jannes fel, maar dan ook fel tegen bot of illegaal script gebruik, die zal dit nooit hebben gebruikt. Alle statistieken wijzen erop dat er die nacht weinig tot niet gefarmd is en toch komt TW weer met de - laffe - “meer kunnen we niet zeggen” knop. Als je een duidelijke vraag stelt, krijg je geen antwoord en ondertussen kan je wel dan niet terecht zwaaien naar je account, betaalde PP en alles bijhorend.
 
Bovenaan