Praathoek

DeletedUser83280

Guest
omdat je nu zomaar met 10boostacc's kan starten en niet gestraft kan worden

Haha ja je hebt helemaal gelijk .. Het is zo oneerlijk dat er mensen zijn die de beschikbare mogelijkheden gebruiken om sneller te groeien :rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2: stom zeg, dat ze geen rekening met andere houden die deze mogelijkheden niet kunnen gebruiken :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
 

DeletedUser79704

Guest
We zoeken nog wat boostacc's, interesse?
als ik ergens start worden jullie mijn boost acc, noob
Haha ja je hebt helemaal gelijk .. Het is zo oneerlijk dat er mensen zijn die de beschikbare mogelijkheden gebruiken om sneller te groeien :rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2: stom zeg, dat ze geen rekening met andere houden die deze mogelijkheden niet kunnen gebruiken :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
als jij niet inziet hoe zoiets gewoon een startfase enorm saai en oneerlijk maakt dan ga ik er verder niet op ingaan
 

DeletedUser83280

Guest
als ik ergens start worden jullie mijn boost acc, noob

als jij niet inziet hoe zoiets gewoon een startfase enorm saai en oneerlijk maakt dan ga ik er verder niet op ingaan
Oef, je hebt het er zwaar mee he :redface: kop op, ook jij hebt je kansen in het leven :cool2: het gaat niet om de start maar om het spelen zelf. Sommige mensen hebben een "oneerlijke" start, hoewel dit gelukkig alleen oneerlijk is in de ogen van iemand die zich daar druk over kan maken :rolleyes2: focus op het spel spelen en niet op een illusoir concept als eerlijkheid :knight:
 

DeletedUser79704

Guest
Oef, je hebt het er zwaar mee he :redface: kop op, ook jij hebt je kansen in het leven :cool2: het gaat niet om de start maar om het spelen zelf. Sommige mensen hebben een "oneerlijke" start, hoewel dit gelukkig alleen oneerlijk is in de ogen van iemand die zich daar druk over kan maken :rolleyes2: focus op het spel spelen en niet op een illusoir concept als eerlijkheid :knight:
ja pff heel zwaar, kon er gisteren al niet door slapen zeg..
 
Reactiescore
5.686
Tuurlijk verneukt PP beurs de start en als je dan ook nog boost accs gebruikt is het voor een normale speler helemaal niet meer bij te houden. Maar een beetje goede spelers gebruiken geen boost accs.
 

DeletedUser83280

Guest
ja pff heel zwaar, kon er gisteren al niet door slapen zeg..
Haha heerlijk zeg :biggrin: :biggrin: gelukkig had je daardoor veel tijd voor TW :cool2:

Tuurlijk verneukt PP beurs de start en als je dan ook nog boost accs gebruikt is het voor een normale speler helemaal niet meer bij te houden. Maar een beetje goede spelers gebruiken geen boost accs.
De PP-beurs en boostaccs zijn helemaal nieuw voor mij :redface: eerste keer dat ik er wat over lees
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Tuurlijk verneukt PP beurs de start en als je dan ook nog boost accs gebruikt is het voor een normale speler helemaal niet meer bij te houden. Maar een beetje goede spelers gebruiken geen boost accs.

En lord Tom is ofc zo’n speler :cool2:
 

Deleted User - 487970061

Guest
Hallo VF. Ik post normaal nooit op dit forum maar ik kreeg vandaag een mededeling en vroeg me af wat jullie hier van vinden. Ik had een speler verkend omdat ik een 2e dorpje wil edelen, deze speler leek mij weinig def te hebben, maar een paar uur later krijg ik een berichtje van iemand uit een stam (Wolves) waar mijn stam een NAP mee heeft.





Ik vroeg me dus af of dit toegeven van Boosten prima is of eventueel gestraft kan worden. Maar ook of het acceptabel is om een boost target van een NAP stam aan te vallen.
Allereerst moet de rest hun mond houden. Alleen miccie en ik zijn van het vf. Het antwoord is simpel, je hebt een nap met 1 stam, niet meteen met alles wat er opeens bij blijkt te horen, dan had deze in de originele afspraken moeten staan. Aangezien het een boost acc is, nog meer reden om deze te pakken.
 
Reactiescore
757
Tuurlijk verneukt PP beurs de start en als je dan ook nog boost accs gebruikt is het voor een normale speler helemaal niet meer bij te houden. Maar een beetje goede spelers gebruiken geen boost accs.
Ik ken nochtans enkele goede spelers die wel starten met boost accounts. Je uitleg klopt dus niet helemaal, meneer roze. De tijd van W14, waar de echte goede spelers nog actief waren, is voorbij.
 
Reactiescore
3.576
Allereerst moet de rest hun mond houden. Alleen miccie en ik zijn van het vf. Het antwoord is simpel, je hebt een nap met 1 stam, niet meteen met alles wat er opeens bij blijkt te horen, dan had deze in de originele afspraken moeten staan. Aangezien het een boost acc is, nog meer reden om deze te pakken.

@4ryan42 dit dus. Als het niet mee is opgenomen in de afspraken mag je die speler gewoon aanvallen zolang hij niet ge edeld word door iemand waarmee je wel een NAP hebt.

Tuurlijk verneukt PP beurs de start en als je dan ook nog boost accs gebruikt is het voor een normale speler helemaal niet meer bij te houden. Maar een beetje goede eervolle spelers gebruiken geen boost accs.

Kleine correctie toegevoegd.
 
Reactiescore
5.686
Ik ken nochtans enkele goede spelers die wel starten met boost accounts. Je uitleg klopt dus niet helemaal, meneer roze. De tijd van W14, waar de echte goede spelers nog actief waren, is voorbij.
Tja tuurlijk hebben goede spelers ook boost accs. Daarom bepaalt een start ook niet of iemand een goede speler is. Ik vind alleen dat een goede speler die niet hoeft te gebruiken, als hij of zij dat wel doet betekend niet meteen dat t n slechte speler is.
 
Reactiescore
757
Sommige goede spelers maken het zich graag easy en houden van een zekere start. Ik persoonlijk zou hier niet voor kiezen, maar ik kan me wel in de plaats stellen van deze spelers. Ik keur het ook niet af want dat doet supportteam ook niet.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Ik wil even mededelen dat thetraingoeschuchuuu weer een ban heeft. Vergeet niet dat het hele nette spelers zijn!

@baspost @Serenity @Exact.

Leef je uit. Er is nog geen schandpaal, dus we doen het even hier!

Nagel ze eraan vast!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.686
Inge en Ruben spelen niet eens deze wereld dus laat hun er buiten. Verder, mod slotje? Als het al een ban zou zijn, mag dit toch niet op t AF besproken worden.

Lijkt verder ook dat je een soort obsessie met ChuChuuu hebt, zonder te liegen, hoevaak ben je door hun gerekt?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan