Top/flop spelers

Reactiescore
1.542
Er wordt nu net gedaan of ik TLRD malloot heb genoemd voor niks. Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Het hele geschil begon ermee dat ik "dacht" dat TLRD's mb 2 cf gepakt had bij ons (later bleek het de mb van guided, (dat was mijn fout) maar ik benaderde team TLRD dus op een nette manier om te kijken hoe we dit op konden lossen. Ik heb zelfs gekeken naar een eventuele middenweg waar beide partijen zelfs 1 dorp mochten houden, daarin was ik aardig coulant ook nog.

Als ik dan een reactie krijg dat ik beter maar geen PM kan sturen omdat onze manier van spelen "vuil" is en dat wij daarom niet mogen klagen begin ik al twijfels te krijgen aan de intenties van iemand. Vervolgens reageert een andere co van TLRD die ons door verwijst naar de leiding van Imago om hierover verder te gaan "piepen", dan vond ik ook wel lekker denigrerend overkomen. Toe heb ik inderdaad gezegd dat ze niet zo salty moeten doen en toch ook een normaal gesprek aan konden gaan, en ja hierbij heb ik gezegd dat ze als een malloot aan het reageren zijn en dat ik daar geen flikker aan heb.

Ik doelde hier meer op de manier hoe zij ons telkens een antwoord gaven, maar goed. Ik heb ervan geleerd, zal mensen geen malloot meer noemen want ik moet ook niet hebben dat iemand hier 's nachts zwetend wakker van gaat worden ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het is ook duidelijk dat spread er alles aan doet om TLDR tegen te gaan. Nou nu doet iedereen alles tegen de ander, volgende discussie.

Dit is natuurlijk niet hoe het gegaan is. Toen ik net overstapte naar toen nog Kipkalkoentje, internde Too Long een speler in onze westelijke zijkant. Hiermee zouden ze Spread van één geheel deel rim afsluiten en de safe van Spread onder druk kunnen zetten.

Als reactie daarop kwam ik in contact met oude bekende die eveneens benadeeld waren door Too Long, ook in hun flank werd geinternd en zelfs ook in hun cluster. Een samenwerking was dus snel rond en Anarchist waagde de rimjump. Zoals je ziet ging dit best lekker en hadden we al snel een stevigere rimpositie dan Too Long zelf.

Aangezien W71 kort daarna stopte kwam er mannetje of 20/30 die graag met mij samen wilde blijven spelen. Het merendeel heb ik op Spread accounts een plekje gegeven of op Anarchist zelf, maar andere wilde liever een beetje als mb meespelen waardoor ze andere plekjes hebben gekregen. Waaronder eentje op Barnie inderdaad.

Je kan er trouwens over discussiëren in hoeverre deze rim van imago is trouwens, want zowel Spread als Imago + kontknalvrienden hebben kansen om het te pakken denk ik zo.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ahja als Barnie en Anarchist met iedereen samenwerkt is het prima, als wij met mensen samenwerken zijn het kontknalvriendjes. Helder. Haal het verstand anders uit je aars.

De gene waarmee wij samenwerken zijn inderdaad onze kontknalvrienden? Je kan het W73 woordenboek erop naslaan, gewoon een grappig woord om mb’s/interns etc aan te duiden. Het verandert niets aan de inhoud van de post.

Vanwaar dat ik het ‘verstand uit mijn aars’ moet halen trouwens? Volgensmij ga ik 9,5/10x inhoudelijk op een discussie in?
 
Reactiescore
1.918
Ahja als Barnie en Anarchist met iedereen samenwerkt is het prima, als wij met mensen samenwerken zijn het kontknalvriendjes. Helder. Haal het verstand anders uit je aars.

gaat hier om een klein misverstand bij het lezen/schrijven denk ik.

Wat jij las :

Spread als (Imago+kontknalvriendjes)

Wat Melvin bedoelde:

(Spread als imago )+ kontknalvriendjes
 
Reactiescore
1.149
Snap het probleem niet helemaal. Gedraag je gewoon in PM's, zo moeilijk is dat toch niet? Zeker als je weet dat er een report knop is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Snap het probleem niet helemaal. Gedraag je gewoon in PM's, zo moeilijk is dat toch niet? Zeker als je weet dat er een report knop is.

Eens. Je hebt meerdere manieren om het aan te pakken als het offensief wederom niet wilt vlotten. Discussie is verder een beetje overbodig.

Ben het er overigens niet mee eens dat Too Long flop is. Mien & co zijn best prima spelers.
 
Reactiescore
1.149
Eens. Je hebt meerdere manieren om het aan te pakken als het offensief wederom niet wilt vlotten. Discussie is verder een beetje overbodig.

Ben het er overigens niet mee eens dat Too Long flop is. Mien & co zijn best prima spelers.

Precies, al heeft het denk ik verder niks met het offensief te maken. Gewoon dom om zulke uitspraken te doen in mijn ogen.
 
Reactiescore
1.278
Laten we eerlijk zijn, iedereen die dit spelt heeft gespeeld weet dat je geen ban krijgt voor een dergelijk scheldwoord. Nou ben ik überhaupt al geen fan van de term 'ban aansmeren' want in het merendeel van de gevallen brengt een account zichzelf in een positie dat die en ban verdient. Maar hier zullen de spelers zelf ook geweten hebben dat er voor zoiets hooguit een waarschuwing zou komen. Ik gebruik persoonlijk nooit de support, als iemand zich als een 'malloot' in pm's gedraagt kan de hele stam daarom mee lachen maar dit wordt toch wel weer erg opgeblazen haha.

Ik wil hier even op inhaken. Ik ken genoeg gevallen dat om zoiets accounts die in maanden opgebouwd zijn in enkele dagen zijn verwoest. Begin dit jaar hadden we nog de corona banwave. Dat spelers om het woord corona elkaar bans aan het aansmeren waren, omdat corona een merk is en dat benoemen is strafbaar op TW. En ja hier zijn bans voor gevallen. Of dat TAD early een ban heeft gekregen (en nee dus geen waarschuwing) omdat er een merk zichtbaar was op d'r profielplaatje. en dit aangegeven was bij support.

Dat de support geen inlevingsvermogen heeft is volgens mij breed bekend waardoor je elkaar voor de kleinste dingen kan aangeven en dat hier dikwijls nog gevolgen aanzitten ook (zoals hierboven aangegeven).

Snap dan ook niet dat mensen het hier voor TLDR opnemen,. Tribalwars is een oorlogsspel probeer die overwinning dan ook zo te behalen en niet triest door een ban aan te smeren. Mocht je echt iemand niet kunnen uitstaan kan je hem altijd blokkeren lijkt mij.
 

DeletedUser79704

Guest
Ik wil hier even op inhaken. Ik ken genoeg gevallen dat om zoiets accounts die in maanden opgebouwd zijn in enkele dagen zijn verwoest. Begin dit jaar hadden we nog de corona banwave. Dat spelers om het woord corona elkaar bans aan het aansmeren waren, omdat corona een merk is en dat benoemen is strafbaar op TW. En ja hier zijn bans voor gevallen. Of dat TAD early een ban heeft gekregen (en nee dus geen waarschuwing) omdat er een merk zichtbaar was op d'r profielplaatje. en dit aangegeven was bij support.

Dat de support geen inlevingsvermogen heeft is volgens mij breed bekend waardoor je elkaar voor de kleinste dingen kan aangeven en dat hier dikwijls nog gevolgen aanzitten ook (zoals hierboven aangegeven).

Snap dan ook niet dat mensen het hier voor TLDR opnemen,. Tribalwars is een oorlogsspel probeer die overwinning dan ook zo te behalen en niet triest door een ban aan te smeren. Mocht je echt iemand niet kunnen uitstaan kan je hem altijd blokkeren lijkt mij.

zelfs corona in je dorpsnaam was al genoeg om een account een aanvalbare ban te geven. ik heb 1x gekeken naar een account op w73 en zag al meerdere dorpsnamen die tegen de regels waren, laat staan als ik even zou gaan zoeken. zoals @kingsdorp zegt, gewoon blokkeren als je je "gekwetst" voelt maar verneuk het spelletje niet op die manier voor iemand
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Vgm is die Luc al veel te emotioneel geinvisteerd in dit spel, hij zou beter Imago bedanken om hem een uitweg te bieden naar vervroegd pensioen?
 
Reactiescore
1.542
Vgm is die Luc al veel te emotioneel geinvisteerd in dit spel, hij zou beter Imago bedanken om hem een uitweg te bieden naar vervroegd pensioen?

Ja echt wel man, een rollercoaster van emoties wat door me heengaat als ik denk aan dit spel, je moest eens weteno_O
 
Bovenaan