Heengaan van een vriend

Deleted User - 487970061

Guest
Gecondoleerd met jullie verlies. Ik heb hem helaas nooit echt mogen leren kennen. Vrienden en familie heel veel sterkte gewenst. Ik zou willen zeggen dat hij vast op een betere plaats is, maar er is geen betere plaats dan hier.
 
Reactiescore
1.804
VERDOMME HET LEVEN IS ZO ONEERLIJK
 

Deleted User - 487971039

Guest
Heb Calamus niet echt gekend maar volgens mij missen we niks aan zijn heengaan.
 
Reactiescore
1.804
Calamus,

Ondertussen zijn we meer dan een week verder. Maar mijn leven staat nog steeds stil.

Ik denk nog vaak terug aan onze mooie momenten samen: herinneringen ophalen, muziek uitwisselen, schoontjes verleiden... We durfden elkaar voor de grap wel eens uitschelden. Maar we wisten dat we dat van elkaar niet heel serieus moesten nemen. :smile: Onze vriendschap ging namelijk boven alles! En dat zal voor altijd zo blijven.

Ik moet hier gaan afronden, want ik voel de tranen opwellen. Weet alleszins dat ik je mis, Calamus. Elke dag opnieuw. En dat ik hoop dat je het goed hebt daarboven.

We zullen je nooit vergeten.

simeco
 
Reactiescore
1.804
Oh sorry ik dacht dat het om calamus halfzus ging, niet bewezen dubbelaccje calamus incendium my bad
 
Reactiescore
757
Misschien nog eens tijd dat we allemaal een minuutje stilstaan bij het heengaan van Calamus?
 
Reactiescore
1.283
@Calamus Incendium

Ik weet het nog zo goed. Potje 76 van WvW. Jij deed voor de 2e keer pas mee en het was mijn eerste. Jij was welp en ik was burger. En ondanks dat jij er al snel klaar was had je wel indruk op me gemaakt.

Het ga je goed vriend.
 
Reactiescore
1.693
@Calamus Incendium we hebben je altijd geaccepteerd zoals je bent. Ik heb zelfs nog pubg met je gespeeld. Ondanks je verwoedde mislukte pogingen om moderator te zijn. Is dit waar het mis is gegaan met ?
 
Bovenaan