Top/flop spelers

Deleted User - 487971522

Guest
Dan zet je ze toch in jouw handtekening xD. Boeit mij niet. Wereldwinsten zijn toch overrated

Waarom zet je ze dan in je handtekening als het allemaal toch overrated is en het je niks boeit? Klinkt alsof je gewoon een dikke noob bent die er niks van bakt. Wel mooi dat je ook een casual erin hebt staan! ubernoob
 
Reactiescore
1.365
Waarom zet je ze dan in je handtekening als het allemaal toch overrated is en het je niks boeit? Klinkt alsof je gewoon een dikke noob bent die er niks van bakt. Wel mooi dat je ook een casual erin hebt staan! ubernoob
Ik vraag me nog steeds af wie jij voor moet stellen tbh :p
 
Reactiescore
1.367
W64 en w65 ben je later gejoined, zo kan ik ook wel 5 werelden in mijn handtekening zetten.

Enkel starters van begin -> Eind tellen? :eek:
 
Reactiescore
1.478
Enkel starters van begin -> Eind tellen? :eek:
We hebben het nu wel over heel laat.
Voor mij telt een wereldwinst vooral als je beiden over een groot gedeelte van de wereld er standaard tijd in hebt gestopt en als je op een aantal key momenten van de wereld aanwezig bent geweest en daar gepresteerd hebt.
 

Deleted User - 487971571

Guest
Waarom verlies je dan dorpen aan de slechte flop timers?
aa86dc259cf8850f6d72d4bcec1b99e0.jpg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het zat er natuurlijk aan te komen gezien de ligging en toenemende omvang van de aanvallen, maar gefeliciteerd VANS en Imago met jullie winsten op Barnie van gisteren!
 
Bovenaan