Praathoek

DeletedUser83280

Guest
Ben je een observant in het dagelijks leven? Lekker bezig hoor. De perfecte skill voor TW :cool:
 
Reactiescore
2.386
Mooie ava punthoofdt
 

Deleted User - 487680516

Guest
Hallo VF. Ik post normaal nooit op dit forum maar ik kreeg vandaag een mededeling en vroeg me af wat jullie hier van vinden. Ik had een speler verkend omdat ik een 2e dorpje wil edelen, deze speler leek mij weinig def te hebben, maar een paar uur later krijg ik een berichtje van iemand uit een stam (Wolves) waar mijn stam een NAP mee heeft.


zoto95 28.07.20 15:45
Hey,

Ik hoorde net dat je W1ll3ms verkend hebt. Dit is een boost voor mij. We gaan later samen spelen op mijn account. Het zou dus fijn zijn moest je hem niet meer aanvallen.

thx


Ik vroeg me dus af of dit toegeven van Boosten prima is of eventueel gestraft kan worden. Maar ook of het acceptabel is om een boost target van een NAP stam aan te vallen.
 

DeletedUser83280

Guest
Hallo VF. Ik post normaal nooit op dit forum maar ik kreeg vandaag een mededeling en vroeg me af wat jullie hier van vinden. Ik had een speler verkend omdat ik een 2e dorpje wil edelen, deze speler leek mij weinig def te hebben, maar een paar uur later krijg ik een berichtje van iemand uit een stam (Wolves) waar mijn stam een NAP mee heeft.





Ik vroeg me dus af of dit toegeven van Boosten prima is of eventueel gestraft kan worden. Maar ook of het acceptabel is om een boost target van een NAP stam aan te vallen.

Edel hem voor de dag voorbij is :rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:
 
Bovenaan