Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

Gaat TIP het redden tegen een stam 20x zo groot= Ja of de nee

  • Ja, enkel de stam houdt 1.3m+ punten over

    Stemmen: 11 23,9%
  • Ja, enkel de stam houdt 1.0m+ punten over

    Stemmen: 12 26,1%
  • Ja, enkel de stam houdt 700k+ punten over

    Stemmen: 1 2,2%
  • Nee, they dead.

    Stemmen: 22 47,8%

  • Totaal aantal stemmers
    46
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
319
Verdorie! Komt Shakedown alweer?
 
Reactiescore
167
Yes,

Shake (en co) komen weer s langs,

Lijkt op een 1v1 Shake vs Leone, hebben er zin in! (paar aanvallen van een plaaimout, maar die laten we er lekker buiten beschouwing.)
Aankomst 12:30-14:30 op Leone, in de tussentijd lekker bijsnipen bij de rest :D

Goodluck & Have fun team Shake & mbs!
 
Reactiescore
805
Yes,

Shake (en co) komen weer s langs,

Lijkt op een 1v1 Shake vs Leone, hebben er zin in! (paar aanvallen van een plaaimout, maar die laten we er lekker buiten beschouwing.)
Aankomst 12:30-14:30 op Leone, in de tussentijd lekker bijsnipen bij de rest :D

Goodluck & Have fun team Shake & mbs!
Grote stammen aanvallen kan hij niet dusja gaat hij maar voor de rim...

Succes!
 
Reactiescore
167
Kleine update

1cde6496a75a80a714c57c498bdfb1f1.png

https://gyazo.com/1cde6496a75a80a714c57c498bdfb1f1

=*)
 
Reactiescore
132
Aan off kant:

shake 275 k, dus die loopt 2 op 1 , wat gezien zijn moraal eigenlijk niet slecht is.

Ikzelf 200 k en lightone 110 k , quasi alles op Bree Henkie. Dat is bijna 1 op 1 .
Vond de massa aan mijn kant in het begin heel goed gedeffd , maar vermoed dat er dan hoop dorpen teruggestuurd zijn uit de Stacks om de splits aan te pakken en daar is heel veel def weggeblazen. Desalniettemin , job redelijk well done op dit moment, maar vrees dat de verloren def nu wel zuur kan zijn...

Mooie strijd !
 
Reactiescore
167
Okay, eindstand hierzo:

68a7f07ff7c692bf5e22510f0f5ec65f.png

https://gyazo.com/68a7f07ff7c692bf5e22510f0f5ec65f


Nul dorpen verloren, komen nog 7 edelclears met wat groene edeltjes, maar dat is allemaal geen verdere dreiging.
En wat Plaai idd al aangeeft, kon wel goedkoper gedeffd worden. 4 hele deffdorpen hebben lopen niksen (hadden bijstacktarget, te laat gezien), lopen onderhand wel :p. (facepalm)
Offensief werd wel met verrassende stijl aangevallen, denk ook mooi verspreid over meerdere targets dat we elkaar niet super hard konden ondersteunen, kheb maar kleine 40k ods gepakt :/ Mijn complimenten daarvoor!
 

Deleted User - 716270

Guest
Helaas zijn er op bree henkie door mij wat foutjes gemaakt in het begin stond alles goed. Hierna moest ik weg van pc voor een paar uurtjes waardoor er helaas teveel def onnodig verloren ging net als dorpen die nog gesniped moesten worden. Ook waren de recaps niet strak genoeg achter off dorpjes waren.

VV was geen optie aangezien we maar met 5 leden zijn en anders elkaar niet meer kunnen ondersteunen.

Maar het was weer een leuk dagje deffen ben benieuwd of ik de massa met 0 verloren dorpen kan afsluiten.


SO naar Bas trouwens voor het meehelpen snipen en het def werk op zijn eigen accie ;)
 
Reactiescore
1.016
@Shakedown8 kan ook beter de rim opkuisen dan de rest van de stam helpen met massa op MoTr... XD
 
Reactiescore
455
Deze oorlog is dood gerecruiteerd? :)
 
Reactiescore
167
Genoeg getreiterd toch? :)

Gunnen Fresh ook nog een schot op de wereldbeker, of niet motr?
 
Reactiescore
455
If you can't beat them, let them join :redface:

En waarom fronten als je veilig in de RIM kan blijven? :rolleyes2:
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
319
Hier kan wel een slotje op! Uitermate teleurstellende wending van een leuk topic.
 
Bovenaan