Top/Flop stammen

DeletedUser79704

Guest
Eerste reactie van een clown gespot. Nee het komt niet door 2 leden. Je recruit meer dan de helft van f5 qua punten. Leden die achterblijven hebben 0 toekomst mogelijkheden voor zichzelf, behalve een intern en ergens anders verder spelen.





Speel jij deze wereld? Maak aub eens een kaartje met huidig Method en markeer overige f5 leden aub. Kijk wat voor ligging ze hebben t.o.v. Planet, Naw en Fix. Reageer dan nog eens. Misschien heb je dan een beter beeld voor je.
ik had een kaartje gemaakt ja, duidelijk dat method een voordeel heeft nu. maar ook zitten er as we speak 19 leden binnen method, die allemaal edellijnen zullen moeten krijgen, actief zullen moeten gehouden worden alsook zijn niet alle spelers ervaren in het spel. neem daarbij nog eens het feit dat ze door zulke actie weinig sympathie op het AF als IG zullen krijgen, is deze actie niet zo beslissend als hier word gezegd.
 
Reactiescore
571
Juist door veel leden en klote lijnen gaan ze dus moeten internen. Wat houd dat in? Gratis dorpen. Je krijgt accounts met meer spelers per account. Het is een win win situatie. Waar geen enkele andere stam aan kan kloppen. Extra spelers of gratis dorpen krijg je niet zomaar.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Dit doet panda toch ook.. dus pot verwijt de ketel?
 
Reactiescore
571
Iedere stam heeft MB stammen. Method recruit nu letterlijk een hele stam kapot. Geef mij eens een stamnaam die panda kapot heeft gerecruit aub. Wat hij allemaal uitspookt weet ik niet.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Je begint nu over een heel onderwerp. Eerst bash je op Coruscant voor R2W. Met name dat ze hierdoor veel interns krijgen + extra spelers op accounts. Dit is letterlijk hetzelfde wat Panda doet met HTPF en de gehele rim (stammen als OUT, SNG, BRRRT worden kapot gerecruit en ontvangen berichtjes). Verder heb je een argument dat stammen kapot gerecruit worden. Beide ben ik het met je eens voor F5, alleen wat gaat FIX hieraan doen binnen de eigen stam?
 
Reactiescore
571
Jij begint over de mb's van panda en niet ik. Ik blijf hameren op de r2w van method.

Al die stammen die jij opnoemt zegt mij niks. Volgens mij zijn het kleine stammen die vaak veel nieuwe spelers bevat. Dan is het toch beter dat ze nu wel door kunnen spelen als mb zijnde? Anders worden ze toch wel weg gespeeld. Meer kan ik er niet van maken, maar ik wil best dit gesprek aangaan prive met je.
 
Reactiescore
141
Als ik corus mag begrijpen is het terughalen van de oude leden geen R2W en dus gewoon fair play. Wereld met sws kl*te instellingen naar de klote helpen is ook fair play. Corus is het mannetje hoor! Elke keer verbaast ie me opnieuw, terwijl ik dacht dat ik toch wel alles had gezien. GG!
 
Reactiescore
1.647
Goed. Ik ga hier 1 keer duidelijk in zijn.

Jah Lion is een tijd terug gekickt geweest uit de stam omwille van 1 individu op het account. Ondertussen is de oorspronkelijke lijn van Lion beloofd aan een andere speler die in zijn plaats gejoined is. Jah Lion heeft in de tussentijd zichzelf bewezen en hebben hem nog een kans gegeven. We hebben hem hiervoor een rimlijn beloofd. Om daar te komen, heb je natuurlijk een paar dorpen in de rim nodig.

Goed u geeft aan dat die dorpen aan jullie "beloofd" waren voor Jah Lion daar lag. Dat vind ik gewoon een zwak argument. Zo kan ik bijvoorbeeld zeggen dat Wow who mij clusterfucked want een speler daar heeft zijn dorp aan mij beloofd.. Zo werkt dat helaas niet.
Lion lag er eerst en er is dus geen (bewuste) clusterfuck.

Over de rim spelertjes in de stam gooien en er weer uit. Sinds wanneer mag een moraalheer zijn MB's niet helpen? Het feit dat buiten de stam ossen niet kan, helpt de zaak niet. Al is het geen geheim wie voor F!x werkt als MB.

Dit is het laatste wat ik erover kwijt acht en zal hierover in-game ook met het nodige bericht komen zodra ik hiervoor tijd vind.

Laat mij er is heel snel buiten :p


Method kan zeggen oud leden zijn, maar ze blijven opnieuw gerekruteerd worden van een stam waarmee ze in oorlog zijn. Ook is de verhouding qua punten en gebied van deze recruits nog steeds een R2W-poging.

Kan het zo netjes willen oplossen met de oud F5 leden maar blijft een R2W, staat los van elkaar.

Enkel de vraag hoe lang deze stam bij elkaar blijft, gasten hoppen van de één naar de ander en dat sommige Method als 4e optie bezien en dan joinen zegt ook wat over karakters van aantal.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Jij begint over de mb's van panda en niet ik. Ik blijf hameren op de r2w van method.

Al die stammen die jij opnoemt zegt mij niks. Volgens mij zijn het kleine stammen die vaak veel nieuwe spelers bevat. Dan is het toch beter dat ze nu wel door kunnen spelen als mb zijnde? Anders worden ze toch wel weg gespeeld. Meer kan ik er niet van maken, maar ik wil best dit gesprek aangaan prive met je.

Dus als jij kleine stammen in de rim allemaal in je MB stam stopt. Vervolgens langzaam opedelt, is het allemaal oke. Alleen als je grote stammen leeg recruit, is het allemaal heel erg. Je kan het omdraaien, coruscant geeft de F5 leden ook een kans. Ik zie momenteel het verschil niet. Mag ik hieraan toevoegen dat Panda, Grommende Tijgers heeft benaderd om te internen en op zijn account te komen. Met andere woorden Story hiermee kapot te recruiten. Hier wil ik best bewijs voor leveren.

Nogmaal, nu FIX zo openlijk hier op tegen is, benieuwd naar de reactie.
 
Reactiescore
571
Dus als jij kleine stammen in de rim allemaal in je MB stam stopt. Vervolgens langzaam opedelt, is het allemaal oke. Alleen als je grote stammen leeg recruit, is het allemaal heel erg. Je kan het omdraaien, coruscant geeft de F5 leden ook een kans. Ik zie momenteel het verschil niet. Mag ik hieraan toevoegen dat Panda, Grommende Tijgers heeft benaderd om te internen en op zijn account te komen. Met andere woorden Story hiermee kapot te recruiten. Hier wil ik best bewijs voor leveren.

Nogmaal, nu FIX zo openlijk hier op tegen is, benieuwd naar de reactie.

Ik ben een speler uit Fix. Dat wilt niet zeggen dat ik voor iedereen spreek. Ik probeer hier een punt te maken en jij blijft maar doorgaan over panda. Er is een leuk schandpaal topic gebruik die lekker als je 1 account wilt targetten. Laatste keer dat ik keek was dit top-flop stammen topic.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik ben een speler uit Fix. Dat wilt niet zeggen dat ik voor iedereen spreek. Ik probeer hier een punt te maken en jij blijft maar doorgaan over panda. Er is een leuk schandpaal topic gebruik die lekker als je 1 account wilt targetten. Laatste keer dat ik keek was dit top-flop stammen topic.

Jij blaamt Method voor iets, wat momenteel ook een FIX en de rim plaatsvindt (Panda). Als jij Method op iets aanspreekt, terwijl je stam hetzelfde doet is een beetje raar niet. Laat de wereld zien wat FIX hier aan doet en leg het dan Method op ;)
 
Reactiescore
141
Mag ik hieraan toevoegen dat Panda, Grommende Tijgers heeft benaderd om te internen en op zijn account te komen. Met andere woorden Story hiermee kapot te recruiten. Hier wil ik best bewijs voor leveren.

Nogmaal, nu FIX zo openlijk hier op tegen is, benieuwd naar de reactie.

1 acc benaderen of een halve stam benaderen is wel een verschil niet?
 
Reactiescore
571
Mij god jonge.. ik snap dat je Fix niet mag en dat is je goed recht. Alleen jij hebt het specifiek over een MB stam van Panda. Dat gaat toch echt over 1 speler van Fix en niet allemaal.

Die recruits van F5 naar Method is een stamkeuze. Als jij dat verschil niet kan inzien.. dan houd deze discussie hier op voor mij.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Mij god jonge.. ik snap dat je Fix niet mag en dat is je goed recht. Alleen jij hebt het specifiek over een MB stam van Panda. Dat gaat toch echt over 1 speler van Fix en niet allemaal.

Die recruits van F5 naar Method is een stamkeuze. Als jij dat verschil niet kan inzien.. dan houd deze discussie hier op voor mij.

Als Grommende Tijgers wegvalt bij Story, is het wel gedaan met Story. Je recruit dan 1/4 accounts en hiermee geef je de andere accounts een front wat niet te verdedigen is. Dit is gewoon een R2W actie.

Ik begrijp het verschil tussen een stamkeuze en accountkeuze. Alleen waarom wordt er niks met het account panda gedaan dan? Mag hij ongelimiteerd alles recruiten wat vast en los zit, alleen coruscant mag dit niet.

Ik heb niks tegen FIX. Ik was zeker graag lid geworden bij FIX, heb bij Jesse dat ook aangegeven. Alleen dit is een P&P forum. Jullie verwijten coruscant en co van dingen die Panda ook doet. Als jij/jullie stam dit verafschuwd, zou je Panda dus ook moet blamen.
 
Reactiescore
141
Dan geef ik de hoop op Mike. Kennelijk is het nog niet duidelijk.

Maar even voor iedereen: zullen we de wereld gwn lekker op slot gooien? En allemaal naar andere community met ‘normalere’ werelden?
 
Reactiescore
1.380
Jij blaamt Method voor iets, wat momenteel ook een FIX en de rim plaatsvindt (Panda). Als jij Method op iets aanspreekt, terwijl je stam hetzelfde doet is een beetje raar niet. Laat de wereld zien wat FIX hier aan doet en leg het dan Method op ;)

Wij vragen hetzelfde kan je dan op ons antwoorden want volgens mij spelen wij het wel fair.

Je ontwijkt alles en blamed Fix zodat Methode uit de wind blijft maar ik vraag het ook. Geef dan eens antwoord op ons.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wij vragen hetzelfde kan je dan op ons antwoorden want volgens mij spelen wij het wel fair.

Je ontwijkt alles en blamed Fix zodat Methode uit de wind blijft maar ik vraag het ook. Geef dan eens antwoord op ons.

Ik ben geen Method. Ik wil Method niet uit de wind houden. De huidige situatie is dat Method leden rekruteert, voor nieuwe interns en nieuwe co’s. Jammer, want dat is de vijand kapot rekruteren en dan easy opedelen. Dat dit een R2W is, ben ik niet helemaal eens. Het is namelijk een universiteitswereld.

Mijn excuses als ik de vorige post geheel FIX aanviel. Alleen mijn opinie is dat Panda precies hetzelfde doet. Hij heeft een MB stam met 10-15 leden van 620K. Hij rekruteert de beste speler(s) uit rimstammen of zijn cluster, om vervolgens de rest weg te spelen en de overige te internen. Verder heeft die heel vele mensen berichtjes gestuurd om te internen en op zijn account te komen spelen, oa Grommende Tijgers en Timedoesntmatter. Met andere woorden zie ik geen verschil in speelstijlen.

Als wij als community het gedrag van heel Method afkeuren, moeten wij dat van Panda ook doen. FIX (of Republicity) was voortrekker in deze discussie. Hij is iemand die het binnen zijn eigen stam kan oplossen. Als hij dan het goede voorbeeld geeft, kunnen ze echt een statement maken. Nu keuren ze het goed van Panda, maar blamen heel Method.
 
Bovenaan