Met welke 5 niet

Reactiescore
1.699
Topic zou ook beter zijn als het w75 gerelateerd zou zijn. Maar verder inderdaad een heel dubieus topic, met welk nut vraag ik me af. Provoceren, telkens de zelfde onder het slijk halen.

Als je iemand niet mag moet je dat maar tonen in een goede discussie. Ben ook niet meteen fan van het idee hierachter.

Mss als de wereld wat meer in stammen oorlogen zit je hier meer aan hebt. Omdat er dan meer confrontaties zijn geweest onderling tussen spelers en niet zoals nu, alles nog neutraal en oppervlakkig.

W75 gerelateerd houden? Daar zijn ze werelden veel te klein voor tegenwoordig xd.
 
Reactiescore
3.536
W75 gerelateerd houden? Daar zijn ze werelden veel te klein voor tegenwoordig xd.

Klopt daarom heeft het topic niet veel nut. En wat interesseert het iemand als het niet deze wereld gerelateerd is. Alsof ik er iets bij ben dat je iemand niet mag door voorgaande werelden die niet eens hier spelen.
 
Reactiescore
1.699
Ja precies. Het zal mij ook de reet roesten ook omdat ik veel van die newgen spelers niet ken.
 
Reactiescore
5.598
1. @baspost Slaapt tijdens blitzes en wordt pas rond 11 uur wakker om de schade te herstellen.
2. @Exact. Hetzelfde verhaal.
3. @JokersBrain Bewezen botter!
4. @Kerouac Kiest niet mijn kant, onbegrijpelijk.
5. @melish Bewezen stabber van w14, refereer u graag naar het topic '' Overledenen bij de vijand? Gaaazz erop!!
 
Reactiescore
3.452
Tja Ruben en Rick,kan me nog een voorval herinneren op w66, incs versturen maar waar waren de mannen?
Vervelend duo wel om mee te spelen:(
 
Bovenaan