Met welke 10

Reactiescore
94
oh top :)
Herinner me daar zelf niet zoveel van behalve dat we een hal of fame reward hebben gestolen en wel aangename buren hadden.
Weet niet meer wie het was (coruscant waarschijnlijk als ik de stats bekijk), maar iemand wou alle punten en dorpen awards enkel door te internen.
Wij hadden nog een 400k punten te gaan voor die 1e met 10mil punten award.
Tegenstander had er nog 150k te gaan.

We misgunden hem die award echt wel.
Dus hadden we gewoon even hard zitten puntengeilen met AM en toen we terug wakker werden hadden we de award :D
de kwade reacties van die dude waren het zo hard waard :p
 
Reactiescore
3.537
oh top :)
Herinner me daar zelf niet zoveel van behalve dat we een hal of fame reward hebben gestolen en wel aangename buren hadden.
Weet niet meer wie het was (coruscant waarschijnlijk als ik de stats bekijk), maar iemand wou alle punten en dorpen awards enkel door te internen.
Wij hadden nog een 400k punten te gaan voor die 1e met 10mil punten award.
Tegenstander had er nog 150k te gaan.

We misgunden hem die award echt wel.
Dus hadden we gewoon even hard zitten puntengeilen met AM en toen we terug wakker werden hadden we de award :D
de kwade reacties van die dude waren het zo hard waard :p


Mag ik je even een vraag stellen, wat vind jij eigenlijk zo weird aan mij?
 
Reactiescore
338
1. @Kyuka - Deze plofkip is strategisch sterk en tevens een goede speler. Aanvallend sterk, verdedigend niet veel minder. Geeft 100% als hij wilt en verder een prima gozer, alleen een pondje teveel, maar ach.

2. @Night Train - Deze muurbooster kan murenboosten sneller dan Bob de bouwer. Stam gericht en niks is teveel voor hem, zou hem er altijd bij willen.

3. @DragonShield3 - Deze wannabe fuckboy schijnt vooral handig te zijn als er gedefft moet worden, maar ik wil hem vooral erbij als leedvermaak. Influencer Laurens.

4. @Ezra the King - Goede deffer, goed in omgang. Ezra the King, echte old-gen naam. Samen met lord-Toms, zou dit doubletrouble betekenen.

5. @QQEEZZ en @JustLove - Overactieve noobs met een goede visie, super om mee te babbelen en veruit goede stamspelers.

6. @Kerouac - Echte noob, maar altijd genoeg motivatie en gunstige tijden, mooie mams ook.

7. @Dutchgangster - Deze beste man loopt al lang rond en is al veel vaker in mijn lijstjes voorgekomen. Mocht hij weer eens serieus spelen, I choose him.

Ik moet weg, de rest wie ik nog wilde gaan benoemen weten dit wel.


Nu ben ik er nog steeds niet bij, bedankt hoor zeg
 
Reactiescore
17
1.) Jelle - Abuser (omdat hij puur & eerlijk is).
2.) Antwan - Arthemetic (omdat hij Pro is :D ).
3.) Thomas - Murena ( Omdat hij niet ver van me woont ).
4.) Tom - Firefox.. (omdat hij coole gozer is).
5.) Sammy - Firefox.. ( omdat hij de traditie in eer houdt ).
6.) Abdullah - Master Roshi. ( omdat hij uit zichzelf stuurt ).
7.) Mezelf - (Wat moet ik zonder mezelf dan?)

Dat is het zowat :)
 
Reactiescore
438
1.) Jelle - Abuser (omdat hij puur & eerlijk is).
2.) Antwan - Arthemetic (omdat hij Pro is :D ).
3.) Thomas - Murena ( Omdat hij niet ver van me woont ).
4.) Tom - Firefox.. (omdat hij coole gozer is).
5.) Sammy - Firefox.. ( omdat hij de traditie in eer houdt ).
6.) Abdullah - Master Roshi. ( omdat hij uit zichzelf stuurt ).
7.) Mezelf - (Wat moet ik zonder mezelf dan?)

Dat is het zowat :)


Vind het erg fijn als de account namen er ook bij staan, ik zou niet weten wie wat anders is.
Ik neem aan dat je zelf ook op Firefox speelt?
 
Reactiescore
786
Vind het erg fijn als de account namen er ook bij staan, ik zou niet weten wie wat anders is.
Ik neem aan dat je zelf ook op Firefox speelt?

Hij speelt gewoon op Corrupted Mentality hoor :p
 
Reactiescore
17
Vind het erg fijn als de account namen er ook bij staan, ik zou niet weten wie wat anders is.
Ik neem aan dat je zelf ook op Firefox speelt?

Telkens de account namen na de spelernaam gezet :)
 
Bovenaan