Golden Awards

Reactiescore
499
Reactiescore
2.062
Iemand nog lijstjes?
 
Reactiescore
5.590
Beste speler: Rene
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062
Ik wil lijstjes zien, die ik kan bekijken vanaf het strand
 
Reactiescore
1.962
Ik wil lijstjes zien, die ik kan bekijken vanaf het strand

Alstu

lijstje.jpg
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.016
MoTr!
 
Reactiescore
319
Reactiescore
2.433
Ik kijk meestal naar vrouwen als ik op het strand lig, maar lijstjes kan ook I guess.
Mag ie niet anders moet die terug aan de ketting van Sharon :redface:
 
Reactiescore
6
Nieuwste lijst met oudste data, daarvoor ga ik :p. Ben afgelopen weken/maanden niet actief geweest dus kan daarover helaas niet oordelen.

Beste speler: ACAB

Jajaja no cap. Zijn manier van posten staat mij totaal niet aan. Misschien omdat ik tegen hem speel en hem nog niet heb meegemaakt in chats. Zal vast wel een top gozer zijn. Wie weet misschien ooit in de toekomst dat we aan de zelfde kant staan.

Vele weten waarschijnlijk niet eens over de massa’s die wij op jullie gedaan hebben. Was allemaal redelijk early game, maar ik moet je credits geven hoe je deze keer op keer hebt lopen deffen.

Massa’s, nacht blitsen, overdag iets proberen.. het maakte allemaal niet uit. Ik krijg bij ACAB een beetje het Lemon (W66) gevoel. Heb er niks anders dan respect voor.

Beste stam:

Huidig MOTR moet ik hier neerzetten. Offensief zijn ze gewoon de betere stam momenteel. Defensief heb ik MOTR nog niet in actie gezien. IDK of er al een massa vanuit Fresh is geweest. Mja ongeacht de winsten is het logisch dat MOTR beter staat.

Als ik terug denk naar de tijd dat je nog 4 stammen had (Fresh, 100, Book en MOTR). Als je dan nu kijkt waar welke stam toppers belandt zijn dan is het IMO logisch dat MOTR sterker is.

De beste stam speler:

Kan dit niet over MOTR zeggen. Voor Fresh zou ik Marvin en Dylan hiervoor willen nomineren. Beide heren zijn toppers.

Slechtste leider:

Julian. Persoonlijke mening naar hem. Kan best zijn dat andere dit anders hebben ervaren. Als je leider zijnde je niet aan je woord kan houden ben je voor mij niks waard.

Meest overschatte speler:

Conor. Wat ik tijdens de eerste massa heb gezien op dat account vergeet ik nooit meer. Situatie was naar mijn inzien zo dramatisch dat ik zelfs Laurens heb moeten vragen om een handje te helpen.

Meest onderschatte speler:

Rone. Ken het account van w66. Als het goed is speelt Youri nog steeds erop.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Dit zou een hele lijst worden, om het kort te houden zal ik alleen namen plaatsen waarmee ik nog niet samen mee heb gespeeld.

Frank, Sharon, Ezra, Stijn (nogmaals not sure, maar die speler van ACAB), Yme, Jens? (Toxic Donut op skype).


Mooiste spelers naam:

Goth Angel

Mooiste stam naam:

Book, The Story Unfolds.


Het tofste topic:

Golden awards


Het domste topic:

Exact. De wannabe van w72. Had naar mijn inzien beter opgelost kunnen worden. Daarvoor was het AF denk ik niet nodig geweest.


Favoriete forum poster:

Heb niemand specifiek, maar voornamelijk de mensen die spotprentjes maken.


Minst favoriete forum poster:

Al die fake accounts.


Dikste wannabe op het forum:

Zie hierboven.


Mooiste profiel foto van spelers en stammen:

Ben niet gelogd dus kan niet kijken :p


Mooiste actie van de wereld:

Heb ik persoonlijk niet echt.


Meest belovende speler voor de toekomst:

Kapitrein. Ik gun het Frank wel. Denk dat hij een lekker team verzameld heeft om te knallen.


Meest belovende stam voor de toekomst:

Agoge (Spartans).


Grootste blunder:

Mijn 2de massa op ACAB. Had 2 planningen door elkaar gehaald en kwam daar helaas te laat achter. Waardoor die massa zwaar flopte.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn eigen co’s konden dit bij mij. Glenn, Pieter-Jan, Nick, Jeffrey en Farina.


Ik wil graag nog meedelen dat:

Kapitrein flop is :p


Ik hoop dat dit verder nog een leuke wereld wordt. Wie er gaat winnen maakt mij niet uit. Ik gun het beide stammen wel.

beetje laat deze reactie op een oud berichtje, maar liever laat dan nooit toch?

Meest belovende stam voor de toekomst:

Agoge (Spartans).

Vind t ongelofelijk dat we niet gelijk zijn uitgeschakeld in deze wereld. gezien dit mijn eerste wereld is en we toen der tijd naast 100. en AASB lagen. Daarnaast had rone een van onze stam leden in het begin aangevallen en een paar dorpjes gepakt. Maar dankzij het handige praten van rusartkill sinds dien hebben wij dankzij rone die ons leid een redelijk succes, ondanks meerdere leden die in het begin begonnen waren bij ons gestopt zijn gaan we nog steeds sterk door in het noorden.
 

Deleted User - 716270

Guest
Ik zag dat veel mensen een lijstjes willen zien dus ik dacht laat ik maar eens een lijstje maken. Dit lijstje komt van iemand die niet in Fresh! of Motr speelt dus dat is voor de verandering ook weleens leuk.

Beste speler: Ik vind het moeilijk om deze vraag te beantwoorden aangezien ik behalve shakedown8 eigenlijk geen idee heb hoe de rest van Fresh! en MOTR aanvallen en deffen. Als ik het forum lees dan hoor ik veel goeie verhalen over Insomnia Has Yoda deze speler schijnt offensief, defensief het prima voor elkaar te hebben en ondersteunt ook nog eens volop zijn stamgenoten gezien zijn ondersteunings rank. Daarom nomineer ik met mijn beperkte kennis Insomnia Has Yoda hier.

Beste stam: Voor mij is dit overduidelijk MOTR defensief staat alles daar perfect volgens mij en bij de paar massa's die fresh! gedaan heeft waren er weinig tot geen verliezen wat ik uit TWstats kan afleiden. Offensief is MOTR logisch gezien de grote winsten die weer op Fresh! geboekt worden.

De beste stam speler: In TIP is dat de hele stam iedereen heeft alles voor elkaar over en iedereen is bereidt om zich voor elkaar in te zetten. Bij Fresh! en MOTR vindt ik dit lastig om te bepalen. Als puur kijk naar tegenstanders verslagen als ondersteuner is dit bij MOTR Insomnia Has Yoda en bij Fresh! accounts als Shakedown8 en A lone Wolf.

Het grootste ego: Shakedown8 100 procent gezien hoe hij overkomt via PM.

Beste leider: De leiding van MOTR heeft het prima voor elkaar defensief en offensief sterk al tijden een stabiele stam en mooie edellijnen en cluster vorming.

Slechtste leider: Sowieso Monymaker je eigen stam stabben en alle dorpjes aan de vijand geven dit zegt genoeg lijkt mij.

Meest onderschatte stam: Maandje geleden TIP denk dat weinig mensen hadden verwacht dat wij er nog steeds staan met evenveel punten als een maand geleden. En dat de meeste massa's op de actieve spelers zonder al te veel verliezen afgeslagen zijn.

Meest overschatte stam: Fresh! had er veel meer van verwacht lijken de strijd met MOTR nu al aardig snel te verliezen.

Meest overschatte speler: .Conor Mcgregor behalve internen, bbs edelen en abusen heeft dit account weinig laten zien. En bij de eerste de beste massa gingen er gelijk veel dorpjes verloren terwijl gezien hun front dit onnodig lijkt.

Meest onderschatte speler: Gonish een relatief klein accountje in de rim de speler ken ik nog van wereld 43 was daar een dragende kracht en een prima speler offensief en defensief.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: 99 procent van de mensen met wie ik op wereld 43 in DAAP zat, alle spelers van TIP natuurlijk, plaaimout lijkt mij echt een chille stamgenoot en shakedown8 ben benieuwd hoe hij in stamverband is.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: stabbers, botters, en mensen die alleen in eigenbelang denken en niet in stambelang.

Mooiste spelers naam: Smokin Aces

Mooiste stam naam: The Inglorious Pirates

Het tofste topic: Golden Awards altijd leuk om die lijstje te lezen.

Het domste topic: Wereldafspraken komt altijd gezeik van aangezien iedereen afspraken anders interpreteert zeker als je veel afspraken maakt. Persoonlijk vindt ik het belangrijk dat mensen niet op boerderij katapulten sturen en geen bb dorpjes als clusterfuck pakken. Spelers dorpjes als clusterfuck pakken heb ik minder moeite mee.

Favoriete forum poster: Ik heb niet echt een persoonlijke voorkeur voor een bepaalde posters zijn meerdere spelers die wel leuk posten.

Minst favoriete forum poster: Al die nep accounts die hier komen om te trollen.

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel: Shakedown8

Mooiste profiel foto van spelers: Die van TheWitch

Mooiste profiel foto van stammen: TIP

Mooiste actie van de wereld: Eerste massa van MOTR op Devil in Disguise denk ik toch gelijk op een belangrijk front account klappen en toch aardig wat dorpjes binnen hengelen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Als je puur naar farm gebied en ruimte kijkt Anonymous Threat. wat kan die gaan knallen zeg.

Meest belovende stam voor de toekomst: Fresh! als de zaken daar eindelijk op orde gesteld worden denk ik nog steeds dat fresh! potentie heeft op deze wereld.

Grootste blunder: Vlaggenbooster aanzetten gs pompen naar dat dorpje alleen vergeten dat je die gs gepompt oftewel ruim 1m gs hiermee verkloot.

Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die bij een eerste tegenslag niet gelijk opgeven maar gewoon door blijven gaan.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Iedereen van TIP en Bas in het bijzonder, shakedown8, plaaimout en de stam SD8.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik de kracht van de uitkijktoren ernstig onderschat heb, is toch veel makkelijker met dat ding.
 
Reactiescore
31
Het domste topic: Wereldafspraken komt altijd gezeik van aangezien iedereen afspraken anders interpreteert zeker als je veel afspraken maakt. Persoonlijk vindt ik het belangrijk dat mensen niet op boerderij katapulten sturen en geen bb dorpjes als clusterfuck pakken. Spelers dorpjes als clusterfuck pakken heb ik minder moeite mee.

Dt-fout
verder wel een leuk bericht.
 
Reactiescore
2.878
Als ik het forum lees dan hoor ik veel goeie verhalen over Insomnia Has Yoda deze speler schijnt offensief, defensief het prima voor elkaar te hebben en ondersteunt ook nog eens volop zijn stamgenoten gezien zijn ondersteunings rank.


@POOHBEER1 nieuw AF accountje aangemaakt zie ik.
 
Bovenaan