Discussietopic Speedkampioenschap 2020

Reactiescore
2
Dit SK is teamen al verplicht, want team je niet dan wordt je gepakt door de andere teams.

Maar het is wel irritant dat teamers oneindig random kunnen spawnen en daardoor altijd dicht bij elkaar zitten en daardoor heb je 0.0% kans tegen ze
 
Reactiescore
2
Ey wtf, waarom sluiten wereld niet om 22:00? De wereld zelf was al begonnen om 18:59:45 dus 3 uur tijd was al verstreken
Krijg een edel binnen om 22:00:06 dus ik denk, die hoef ik niet te snipen, want de werelden sluiten toch op tijd.
Maar niks is minder waar. Jammer, als we werelden niet eens op de juiste momenten kunnen openen en sluiten dan doe ik niet meer mee hoor.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ey wtf, waarom sluiten wereld niet om 22:00? De wereld zelf was al begonnen om 18:59:45 dus 3 uur tijd was al verstreken
Krijg een edel binnen om 22:00:06 dus ik denk, die hoef ik niet te snipen, want de werelden sluiten toch op tijd.
Maar niks is minder waar. Jammer, als we werelden niet eens op de juiste momenten kunnen openen en sluiten dan doe ik niet meer mee hoor.

Sorry :p
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
nee de aanvallen waren een goede play natuurlijk, maar het is BS dat een dorp overgenomen kan worden terwijl de tijd om moet zijn
Ik was met een 3e plaats meer dan tevreden hoor

Klopt het is zeker vervelend, maar het gebeurt amper dat een ronde op exact de eindtijd eindigt, houdt hier altijd rekening mee..
 
Reactiescore
2
Klopt het is zeker vervelend, maar het gebeurt amper dat een ronde op exact de eindtijd eindigt, houdt hier altijd rekening mee..
achja, kga wss toch nog maar 1, maximaal 2 ronde spelen. Want bash ronde tegen teams van 3 ga ik niet eens proberen en uitgebouwd dorp verlies ik ook. Dus wss alleen nog de startronde en misschien de suprise(KERK EN GELOOF ZOALS ELKE SUPRISE RONDE) die ik ga proberen. Dus dan val ik sws buiten de top 8, maarja dat was speed dan weer voor mij
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
achja, kga wss toch nog maar 1, maximaal 2 ronde spelen. Want bash ronde tegen teams van 3 ga ik niet eens proberen en uitgebouwd dorp verlies ik ook. Dus wss alleen nog de startronde en misschien de suprise(KERK EN GELOOF ZOALS ELKE SUPRISE RONDE) die ik ga proberen. Dus dan val ik sws buiten de top 8, maarja dat was speed dan weer voor mij

Doe het eerste halfuur van die uitgebouwde dorpen ronde toch maar mee en katapulteer dat team, ze klagen dat ze te weinig uitdaging hebben
 
Reactiescore
575
Zoals bekend is de huidige ranglijst op TWspeeds momenteel niet actueel vanwege de aanpassingen die we hebben gedaan naar aanleiding van ronde 3. Op dit moment is het nog niet gelukt om de ranglijst hierop aan te passen gezien deze automatisch wordt geüpdatet. Daarom heb ik hieronder even een actuele ranglijst van de top 10 na 9 rondes gepubliceerd:
  1. duck that quacks (101 punten)
  2. Kulta Lakko (92 punten)
  3. Korjakskaja Sopka (90 punten)
  4. Level Up (88 punten)
  5. need some speed (85 punten)
  6. rayret (79 punten)
  7. Cara Delevingne (71 punten)
  8. Nobelus Barbarus (59 punten)
  9. Don Pietro Savastano (45 punten)
  10. TheUltimateFighter (41 punten)
Iedereen nog veel succes gewenst tijdens de laatste ronde van deel 1 van het kampioenschap! :)
 
Reactiescore
575
Wedstrijd 15
Is dat voor plek 3 en 4 ofzo?
Wedstrijd 15 is niet nodig als de winnaar van de winnaars bracket de finale wint. Mocht de winnaar van de losers bracket de finale winnen, dan zal er nog een extra ronde worden gespeeld (aangezien de winnaar van de winnaars bracket ook één ronde mag verliezen net zoals de rest).
 
Reactiescore
338
Zal waarschijnlijk langer geduurd hebben omdat niet beide spelers van de battles snel een tijdstip konden vinden
 
Reactiescore
575
dit kampioenschap duurde toch maar tot 2 aug????
Het speedkampioenschap heeft inderdaad wat langer geduurd, omdat het niet altijd even makkelijk was om een tijdslot te vinden voor een 1vs1 ronde. Er moet nu nog 1 (finale)ronde gespeeld worden en dan is het toernooi afgelopen ;)
 
Reactiescore
93
Ik zou het fijn vinden om te weten welke mod mijn bericht heeft verwijderd. En als het @ropiloot11 is zou ik het ook fijn vinden me niet te negeren op Discord...
 
Reactiescore
575
Ik zou het fijn vinden om te weten welke mod mijn bericht heeft verwijderd. En als het @ropiloot11 is zou ik het ook fijn vinden me niet te negeren op Discord...
Jouw forumpost was in strijd met de forumregels en is daarom waarschijnlijk verwijderd.

Voor dit soort zaken is het forum niet de geschikte plaats, hiervoor kun je contact opnemen via de support.
 
Reactiescore
971
Dit begint wel heel lang te duren. Geeft iemand forfait? Ik wil anders de finaleplek wel innemen. Krijgen we toch een ‘finale’ het woord waardig.
 
Reactiescore
575
Dit begint wel heel lang te duren. Geeft iemand forfait? Ik wil anders de finaleplek wel innemen. Krijgen we toch een ‘finale’ het woord waardig.
Finale was toen inderdaad al gespeeld, afsluitende post moest alleen nog komen ;)

speedkampioenschap2020_banner.jpg

Wie is de speedkampioen van 2020?
Beste spelers,

Met enige vertraging zijn inmiddels de laatste rondes van het speedkampioenschap gespeeld en is de winnaar bekend. Na een aantal spannende (finale)rondes trok uiteindelijk Kulta Lakko aan het langste eind en mag zich daarmee de individuele speedkampioen over 2020 noemen. Gefeliciteerd!

De top 8 van het toernooi zag er als volgt uit:

1. Kulta Lakko
2. duck that quacks
3. rayret
4. Cara Delevingne
5. Korjakskaja Sopka / Level Up
7. Nobelus Barbarus / need some speed

Het verloop van de finalerondes inclusief alle uitslagen kan worden bekeken in de forumpost hierboven. Voor de eindstand na de eerste 10 rondes kun je hier terecht.

De prijzen en de forumtitels zullen zo snel mogelijk worden uitgedeeld/toegekend. Nogmaals gefeliciteerd!

Hiermee komt er een einde aan het speedkampioenschap 2020. Ter afsluiting van het kampioenschap willen we graag nog een speciale speedronde organiseren waarbij de top 8 spelers van het kampioenschap het opneemt tegen de rest. In overleg met de finalisten werken we momenteel de verdere details uit. We hopen hierover binnenkort meer bekend te maken, dus houd het forum zeker in de gaten!

Wij hopen dat jullie het speedkampioenschap leuk vonden en zijn benieuwd naar jullie feedback. Deze kun je kwijt in dit topic op het speedforum, waarvoor dank. Wij zullen deze feedback doorlezen en meenemen bij de organisatie van een volgend kampioenschap.

De voorlopige planning is dat we aankomend najaar (oktober/november) een nieuw speedkampioenschap zullen organiseren, dit keer voor stammen. Zodra hierover meer bekend is, zullen we jullie hierover via de gebruikelijke kanalen informeren.

Bedankt en tot snel op jullie speedwereld!

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team

Wat vonden jullie van het speedkampioenschap? Alle feedback is welkom!

Alvast bedankt!
 
Bovenaan