Met welke 10

Reactiescore
1.962
Begin van de wereld dus weer tijd voor dit topic. Zeg het maar.. met welke 10 spelers zou je graag in de stam willen? Beetje leven in de brouwerij brengen hier :biggrin:
 

Deleted User - 487971522

Guest
Is het niet traditie dat de starter van dit topic als eerste een lijstje maakt?
 

Deleted User - 487971522

Guest
Effort steken in je eigen topic is teveel gevraagd? o_O
 
Reactiescore
5.686
1. @Kyuka - Deze plofkip is strategisch sterk en tevens een goede speler. Aanvallend sterk, verdedigend niet veel minder. Geeft 100% als hij wilt en verder een prima gozer, alleen een pondje teveel, maar ach.

2. @Night Train - Deze muurbooster kan murenboosten sneller dan Bob de bouwer. Stam gericht en niks is teveel voor hem, zou hem er altijd bij willen.

3. @DragonShield3 - Deze wannabe fuckboy schijnt vooral handig te zijn als er gedefft moet worden, maar ik wil hem vooral erbij als leedvermaak. Influencer Laurens.

4. @Ezra the King - Goede deffer, goed in omgang. Ezra the King, echte old-gen naam. Samen met lord-Toms, zou dit doubletrouble betekenen.

5. @QQEEZZ en @JustLove - Overactieve noobs met een goede visie, super om mee te babbelen en veruit goede stamspelers.

6. @Kerouac - Echte noob, maar altijd genoeg motivatie en gunstige tijden, mooie mams ook.

7. @Dutchgangster - Deze beste man loopt al lang rond en is al veel vaker in mijn lijstjes voorgekomen. Mocht hij weer eens serieus spelen, I choose him.

Ik moet weg, de rest wie ik nog wilde gaan benoemen weten dit wel.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Alle VF-gangers, heb je tenminste een leuk stamforum. Misschien wel een WvW potje ingame doen? Na dat potje is waarschijnlijk iedereen al geëdeld, maar dan was het toch een leuke wereld.
 
Reactiescore
5.686
Bovenaan